Ha ez segít az f2-es-nél a gyári két és félfordulat a teljesen betekert állapottól nekem ez 3 körül van.Az állító csavar a benzin csap mellett van kivezetve az f2-esnél .
Szia! Túra előtt én is kerestem égen-földön. Van egy srác Szigetszentmiklóson, aki konzolokat, bukócsöveket készít: http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&session_id=&topic_id=139&
limit=50 Képesmotoron is nézheted, de ott csak hátsót láttam, ebay-en meg elég húzós árakon van.
üdv.kb 1 hónapja irtam hogy vettem egy honda cbr 600f1 et.akkor olajfolyás problémával kerestelek titeket. az olajfolyás már megoldódott, viszont most meg olyan probléma jelentkezett hogy nem akar elindulni a vas. tegnapelött szépen indult szivatóval ahogy kell pöcc röff. aztán tegnap próbálgattam, elindult de aztán rögtön le is állt.gázadásra egyböl leállt.próbálgattam de az eredmény csak annyi lett hogy kifogyott a benzin.aztán ma hoztam bele benzint és most meg el sem indul csak a kipufogó csattog. valami okosságot nemtudtok erre?(új gyertyák vannak benne a karbikat kipucoltam kb 2 hete stb.)
Enyémen ebay-os 10e forintos van nem tudom az előző tulaj mit művelt vele vagy csak hátsófékkel közlekedett de annyira durván domborúra volt kopva hogy nem akart már normálisan fogni én is úgy voltam vele 10e-ft egye fene kinézetre totál olyan mint a gyári vastagsága is felraktam azóta is az van fenn egy új garnitúra fékbetéttel már két nyarat elment minden gond nélkül kopás nagyon nem látszik rajt a betét fogy azt ennyi
Pont a vészfék miatt parázok tőlük.Bészéltem a Hondával az után gyártott 26 ezer. A ebayes 10 ezer.De nem igazán vagyok benne biztos hogy az olcsóbb jobb.Hátra kell.Bontottat nem akarok mert vagy üt vagy repedt .Repedtet már láttam a furatnál kezdődő repedés volt.
Akkor van gebasz ha vészfék vagy pálya miatt csattan el.
Azért 50 rugó miatt megdögleni nem kéne.
Vagy azt méricskélni hogy merjek menni vagy ne mert mivan ha..............
Mondjuk jó hogy én beszélek 37e alatt egy mikronnyit se kopott.
Állítólag nem vészesek. Még a Fastride magazinban volt róluk egy cikk.
Azt írták, ha nem görbe, akkor jó
A féktárcsa, kuplungkar, stb. eléggé egyszerű alkatrészek, nem nagyon tudnak elromlani. Szóval vagy jó, vagy nem jó, de az rögtön kiderûl. Másik alternatíva a bontott, de az is lehet görbe ( baleset nélküli motort ugye ritkán bontanak) vagy Galfer, Braking, ezek tuti fullos cuccok, de nem olcsók.Szerintem próbát megér.
Sziasztok!Valaki rendelt már e-bay-es féktárcsát?Kínából.Kicsit tartok tőle de ha valakinek van és megosztaná hogy milyen.Ha más nincs veszek a hondától.
Én az rr Így oldottam meg. Villahíd lefogató csavarjánál lévő műanyag kupakot átfúrtam. Esztergáltattam hozzá egy rudat olyan gömbfejel a végén, hogy jó legyen rá a gyári autós Garmin gps-em. A Garminnak lehet állítani a fényerejét, és így látható volt.
Áram ellátás az ülés alatt van egy szivargyújtó ajzat ami előre van vezetve.
3 rétegű fényezés,a metál elbújhat mellette,matricák a lakkozás alatt vannak
Légy szíves küldj egy mailt az adatlapomon található címre, én is hasonló cipőben járok, lenne pár kérdésem a matricákkal/fényezővel kapcsolatban.
Majd tegyél fel képet
limit=50 Képesmotoron is nézheted, de ott csak hátsót láttam, ebay-en meg elég húzós árakon van.
Azért 50 rugó miatt megdögleni nem kéne.
Vagy azt méricskélni hogy merjek menni vagy ne mert mivan ha..............
Mondjuk jó hogy én beszélek 37e alatt egy mikronnyit se kopott.
Azt írták, ha nem görbe, akkor jó
A féktárcsa, kuplungkar, stb. eléggé egyszerű alkatrészek, nem nagyon tudnak elromlani. Szóval vagy jó, vagy nem jó, de az rögtön kiderûl. Másik alternatíva a bontott, de az is lehet görbe ( baleset nélküli motort ugye ritkán bontanak) vagy Galfer, Braking, ezek tuti fullos cuccok, de nem olcsók.Szerintem próbát megér.
Áram ellátás az ülés alatt van egy szivargyújtó ajzat ami előre van vezetve.
oxford panniers best of