Az tuti, én a héten 2x mentem mocival dolgozni (Szfvar-Tatabánya) de mindkétszer kb így néztem ki. Alig láttam már ki a bukon hazafelé jövet. Szerintem több bogár van most mint nyáron volt.
Eloszor mindenfelekeppen tedd a motort allvanyra es ugy kezzel mozgatva a hatso kereket valtogass fel es le. Bizonyosodj meg rola hogy tenyleg szorul e 5-be es 6-ba. Aztan a motort beinditva meg mindig az allvanyon ovatosan forgatva a hatso kereket valtogass. Ha ugy erzed hogy szorul akkor valoszinu a kukactengellyel tortenhetett valami vagy a leptetovilla tengellyel. Ez mar komolyabb vizsgalat.
Na ma lemostam a gépet,nem lett olyan szalon állapotú amilyen az elvárásom lenne de jó lett
Viszont most ,hogy le mostam alul nyomatékosabb lett városban
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy tegnap voltunk motorozni és egy előzés során 4-ből 5-be váltottam üresváltás lett 5 helyett ekkor lehúzódtam visszaváltottam lassan újra elindulva azt tapasztaltam,hogy 4ig simán vált a motor után 5iket 6ikat elsőre be se veszi max másodikra és olyan érzés mintha szorulna felfelé váltás közbe az 5-6 sebesség. visszaváltás simán megy. Remélem nem váltó probléma...
Itt Mo.n már csak minden a pénzről szól.
Emlékszem még tavaly a félnapos pályahasználat 5 ezer volt,a napi meg 8 v 9. De idén a délutáni is már 7 e. Engem igazából nem érdekelne az idő, csak kanyarogni, gyakorolni. Jövőre hátha összefutunk ;-)
Csak egy valamit nem értek csontra ugyan annyit tankoltam majdnem mint a múltkor,pedig most sem száguldottam gyorsabban de most 178,2km nél mondjuk tankoltam a múltkor meg 226,5km nél.
Más pályát még nem próbáltam, de nekem bejött. Motorosnapok mindig jó hangulatúak, jó kis társaság szokott összejönni. Amikor tavasszal voltam, épp hogy lejöttem 30 perc múlva indult a következő futam. Sajnos MAMSZ cigánykodik, hogy pénzt akar rajtunk is bevasalni, amivel nem lenne probléma, ha a motorsport érdekeit nézné, nem saját zsebre menne a pénz... ezért hivatalos időmérés és díjazás nincs.
Én is régóta tervezem, hogy kimegyek, de mindig valami közbejön (időjárás, valami családi program, esetleg meló). Jövőre szeretném én is kicsit aktívabban látogatni az ilyen pályanapokat.
Milyen a pálya? Milyen benyomást kelt?
Idén tavasszal, meg tavaly ősszel tudtam sajnos csak kimenni. 1,7-1,8-ra mertem csak leengedni, féktávon mindig megcsúszott Kanyarba viszont egész jól viselkedik, 2 komponensű Z8-as van és a széle lágy. Jó motor, jó gumi, sűrűben kéne kijárnom aztán kopna a térdvédő meg a lábtartó is
CBR F4 2000-es.
Melegen a fordulat játszadozik, ha odahúzod neki akkor néha nem reagálja le a gázfröccsöt csak jóval lassabban.
Karbiszinkron nem tudom mikor volt a motoron.
Ha kicsit magasabb fordulatra állítom akkor jobb a helyzet(1500-as kb).
Viszont most ,hogy le mostam alul nyomatékosabb lett városban
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy tegnap voltunk motorozni és egy előzés során 4-ből 5-be váltottam üresváltás lett 5 helyett ekkor lehúzódtam visszaváltottam lassan újra elindulva azt tapasztaltam,hogy 4ig simán vált a motor után 5iket 6ikat elsőre be se veszi max másodikra és olyan érzés mintha szorulna felfelé váltás közbe az 5-6 sebesség. visszaváltás simán megy. Remélem nem váltó probléma...
Emlékszem még tavaly a félnapos pályahasználat 5 ezer volt,a napi meg 8 v 9. De idén a délutáni is már 7 e. Engem igazából nem érdekelne az idő, csak kanyarogni, gyakorolni. Jövőre hátha összefutunk ;-)
Milyen a pálya? Milyen benyomást kelt?
Nem kemény kicsit a gumid ami fent volt? Rendesen sírt a kanyarokban, azt hittük keresztbemész minden kanyarban
Melegen a fordulat játszadozik, ha odahúzod neki akkor néha nem reagálja le a gázfröccsöt csak jóval lassabban.
Karbiszinkron nem tudom mikor volt a motoron.
Ha kicsit magasabb fordulatra állítom akkor jobb a helyzet(1500-as kb).
Mi lehet?
https://m.facebook.com/borben....
Jobboldali tükröt keresek 04-es F4i-hez!
Ajánlaitokat előre is köszönöm!