Még én magam sem tudom,hogy mi lesz,nézelődök informálódok aztán meg látom.Hát a blokkjával nem sok gond lehet mivel nem olasz mert rotax blokk van benne.Én csak ennyi gondot hallottam a tuonoról meg az rsv ről hátsó fék levegősödése néha generátor probléma de ez sem sűrű.Tartja az az árát mert még mindig rohadt drága egy jó,gumit is eszi meg a benyát is ,ha csavarod neki,de egy V2 től nem várhatod hogy vissza termelje az üzemanyagot.Szerintem szép és jó gép.
F3-ra tuti jó, meg Hornetre, mert ugyanez a felfogatása, kinézete, mindene... Klasszik Honda sárvédő, megtalálható minden típuson kb 10 évig
A másik nagy meglepetés ami ért.. zsír új Pan European, ugyanaz a markolatgumi, meg kapcsolók (de már volt elakadásjelző) mint az én lassan 20 éves F3-as cbr-emen
Vettek 1992 ben 80 millió pár markolatgumit, hát még mindig van belőle
Olvasom az olasz topikokban, hogy Honda után most Apriliát akarsz. Azon kívül, hogy szép mi szól mellette? Bury, te most csukd be a szemed! Ellene sok minden: árát nem tartja, nem a megbízhatóságáról híres, ezres Tuono zabálja a benzint.... Van olasz autóm 3,5 éve, tudnék mesélni.
Az biztos, hogy amíg az ember nem tudja vagy nincs tapasztalata, hogy milyen motort akar,(pl sport, túra, naked) addig nem érdemes újba bruházni, mert túl nagy a bukó. Ha megvan a tuti típus, még akkor is körbenéznék egy megkímélt, használt példányt keresve. Azért akad jó pár olyan moci, amit megvesznek szaloból és nem tetszik vagy nem használják és ezért eladó sorba kerül pár évesen. Ezeket szerintem megéri megvenni.
Sajnálattal hallom jobbulást az-az összeforrást!
Az tuti a foci a leg veszélyesebb sport, jó pár éve karatézom de még is a foci tette tacsra a térdem.
Én szerintem csak akkor van értelme egy új vas vásárlásának ha meg van rá egyben a kess, ha törlesztgetni kell inkább vennék egy jó állapotú használtat olcsóbban mit ki tudok csengetni egyben. Ezt mindenkinek magának kell eldöntenie, mint tudjuk a motorozás nem egy olcsó sport vagy szórakozás.
Én is azon gondolkodtam, hogy egy-két év múlva eladom a ciberét és veszek egy új 800 VFR-t és az már megmarad amíg még motorozom.
Csak ha igen biztos vagy hogy a következő 10-15 évben nem kell másik motor.
Tehát a tipusban,modellben és abban is igen eltökéltnek kell lenni hogy ennyi ideig nem változtatsz,meg motorozol egyáltalán ennyi ideig.
Úgy nincs értelme bármibe belemenni hogy áh nem teccik és 3 hónap után túladsz rajta.
Én ha úgy adódik 1 db új motort fogok venni............az a halálomig vagy járókeretes koromig meglesz.
A tipust leszűkítettem 3-ra.
Fater jövőre megveszi a cangát, lehet h. tudnék venni új motort, de egyre inkább kétségeim vannak.
Mellette szól, hogy nem minden nap van ilyen lehetőség, olyat veszek, ami csak tetszik, tuti semmi baja, sokáig nem kell rá költeni stb...
Ellene szól, hogy nagyon sok jó állapotú használt gép futkozik bagóért, az új motor nagyon drága, megint beleugrani egy 4-5 éves részletbe havi negyvenezerrel kicsit húzós.
Kíváncsi vagyok, ki-mit gondol a témáról. Ha van kedvetek írjátok le.
Hello !
Enyém eladó, 2002.06 havi hihetetlen de 16 000 km,új akku,2016.05 ig műszaki,szép állapot ,megkímélt! stb most csak ilyen képem van,de fent van a használtautó.hu n !
www.tommot.hu
www.somotokarpit.hu
De találtam még ezt is:
http://www.motorkarpit.hu/
Tudod, googli a barátod.
Tud valaki kárpitost aki áthúzná a motor ülésemet?
A másik nagy meglepetés ami ért.. zsír új Pan European, ugyanaz a markolatgumi, meg kapcsolók (de már volt elakadásjelző) mint az én lassan 20 éves F3-as cbr-emen
Vettek 1992 ben 80 millió pár markolatgumit, hát még mindig van belőle
Az tuti a foci a leg veszélyesebb sport, jó pár éve karatézom de még is a foci tette tacsra a térdem.
Én szerintem csak akkor van értelme egy új vas vásárlásának ha meg van rá egyben a kess, ha törlesztgetni kell inkább vennék egy jó állapotú használtat olcsóbban mit ki tudok csengetni egyben. Ezt mindenkinek magának kell eldöntenie, mint tudjuk a motorozás nem egy olcsó sport vagy szórakozás.
Én is azon gondolkodtam, hogy egy-két év múlva eladom a ciberét és veszek egy új 800 VFR-t és az már megmarad amíg még motorozom.
Utasnak vegyél buszjegyet.
CB 1000R-re ácsingózom, de utasnak az kínpad.
Vagy teszek alá párnát, meg gyakrabban megállok...
Tehát a tipusban,modellben és abban is igen eltökéltnek kell lenni hogy ennyi ideig nem változtatsz,meg motorozol egyáltalán ennyi ideig.
Úgy nincs értelme bármibe belemenni hogy áh nem teccik és 3 hónap után túladsz rajta.
Én ha úgy adódik 1 db új motort fogok venni............az a halálomig vagy járókeretes koromig meglesz.
A tipust leszűkítettem 3-ra.
dreamer89@citromail.hu
Mellette szól, hogy nem minden nap van ilyen lehetőség, olyat veszek, ami csak tetszik, tuti semmi baja, sokáig nem kell rá költeni stb...
Ellene szól, hogy nagyon sok jó állapotú használt gép futkozik bagóért, az új motor nagyon drága, megint beleugrani egy 4-5 éves részletbe havi negyvenezerrel kicsit húzós.
Kíváncsi vagyok, ki-mit gondol a témáról. Ha van kedvetek írjátok le.
Kértem tőlük egy árajánlatot.
Azt hiszem a foci veszélyesebb, mint a motor...
http://www.davidsilverspares.c...
Enyém eladó, 2002.06 havi hihetetlen de 16 000 km,új akku,2016.05 ig műszaki,szép állapot ,megkímélt! stb most csak ilyen képem van,de fent van a használtautó.hu n !
Csütörtökön a Pannónia Ringen Phoenix pálya nap lesz, gyertek motorozni! Használjuk ki még a jó időt és ne én legyek megint egyedüli ciberés.