Nem én állítgattam, egy ujjal sem nyúltam hozzá.
Nem piszkálok olyasmit amihez nem értek.
Szóval szerelőhöz hordtam, de több kárt okozott, mint hasznot.
Pedig a gs500 igencsak egyszeru szerkezet.
Azert egy szerelo par ezer karbi utan mar szinte rutinbol tudja mit hogyan es hogy viselkedik a motor.
Gondolom tanultal valamit.
Egyszer felültem erre a karburátorállítós szopórollerre egy Suzuki GS500-zal.
Féltucat alkalommal szinkronizálás, állogatás, átfúvókázás után azt mondta a szerelő hogy megkopott a motor azért nem megy.
Persze mielőtt először hozzányúlt 30km/h-val több volt a végsebessége, aztán hétfőről keddre elkopott.
Végül másik szerelő állította be rendesen, de az átfúvókázás miatt sosem kaptam vissza az eredeti teljesítményt, csak jobb lett mint előtte volt.
Persze minden alkalommal 10+ volt a munkadíj.
Azóta is csodálom azt, akinek van idegrendszere naponta szétszedni-összerakni-kipróbálni, hogy kitapasztalja milyen tűállás milyen fúvókák, melyik csavart hova kell tekerni.
Majd kiderűl a dolog max kap egy sportlégszűröt. Beszéltem egy sràccal 190 fúvoka 1,5 tű nyitott rendszer tuning gyujtàselektronika, sportlégszűrö. Padon mérve 132,4 le.
Szia, nem akarok hulyeseget kerdezni, de mennyit meg vegsebessegre a motorod most? Volt egyszer egy gep nalunk ami 25 kW volt lefojtva s amiatt nem ment...
Nem tudom, h F2-ön hogy van, de f4-nek a gyári kulcsa talán 2 helyen is csuklós, mert nem nagyon lehet másképp hozzáférni a gyertyához, vagy persze le kell mindent bontani.
Nem piszkálok olyasmit amihez nem értek.
Szóval szerelőhöz hordtam, de több kárt okozott, mint hasznot.
Azert egy szerelo par ezer karbi utan mar szinte rutinbol tudja mit hogyan es hogy viselkedik a motor.
Gondolom tanultal valamit.
Féltucat alkalommal szinkronizálás, állogatás, átfúvókázás után azt mondta a szerelő hogy megkopott a motor azért nem megy.
Persze mielőtt először hozzányúlt 30km/h-val több volt a végsebessége, aztán hétfőről keddre elkopott.
Végül másik szerelő állította be rendesen, de az átfúvókázás miatt sosem kaptam vissza az eredeti teljesítményt, csak jobb lett mint előtte volt.
Persze minden alkalommal 10+ volt a munkadíj.
Azóta is csodálom azt, akinek van idegrendszere naponta szétszedni-összerakni-kipróbálni, hogy kitapasztalja milyen tűállás milyen fúvókák, melyik csavart hova kell tekerni.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f4-8274232
Oda kell valamire figyelni?ki gyártja stb...