Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valószínű, de ha rámèrsz egyik fül felfogatási pont másik fül ès szakadást mèrsz akkor mèg test szerepe sincs
Enyémre 2 ,akkor csak felfogatási pont.
Ha kèt vezetèk mey rá akkor nincs ha egy akkor test szerepe van
A tanultal valamit arra ertettem hogy most mar tudod hova nem viszed a motorod legkozelebb
Srácok ,egyébként f2-nél van valami jelentősége a trafón található felfogató fülnél lévő fém résznek?
Nem én állítgattam, egy ujjal sem nyúltam hozzá.
Nem piszkálok olyasmit amihez nem értek.
Szóval szerelőhöz hordtam, de több kárt okozott, mint hasznot.
Pedig a gs500 igencsak egyszeru szerkezet.
Azert egy szerelo par ezer karbi utan mar szinte rutinbol tudja mit hogyan es hogy viselkedik a motor.
Gondolom tanultal valamit.
Azért én is unom de pénzbe nem kerül. Kitartó vagyok és szeretem megoldani az ilyen dolgokat.
Egyszer felültem erre a karburátorállítós szopórollerre egy Suzuki GS500-zal.
Féltucat alkalommal szinkronizálás, állogatás, átfúvókázás után azt mondta a szerelő hogy megkopott a motor azért nem megy.
Persze mielőtt először hozzányúlt 30km/h-val több volt a végsebessége, aztán hétfőről keddre elkopott.
Végül másik szerelő állította be rendesen, de az átfúvókázás miatt sosem kaptam vissza az eredeti teljesítményt, csak jobb lett mint előtte volt.
Persze minden alkalommal 10+ volt a munkadíj.
Azóta is csodálom azt, akinek van idegrendszere naponta szétszedni-összerakni-kipróbálni, hogy kitapasztalja milyen tűállás milyen fúvókák, melyik csavart hova kell tekerni.
Ki kell tapasztalni a dolgokat. A fuvóka nem vészes 125 ft/db
Ok
Majd kiderűl a dolog max kap egy sportlégszűröt. Beszéltem egy sràccal 190 fúvoka 1,5 tű nyitott rendszer tuning gyujtàselektronika, sportlégszűrö. Padon mérve 132,4 le.
Ne emelj akkorat. 5-tel szabad csak lepni egyszerre. Elofordulhat hogy atesel a lo tuloldalara es azthiszed rossz iranyba leptel.
150 es fuvokàval 5 be lepörög tiltàsig 6 ba 8500. 3ba emeli az elejét. Még megprobalom a 170 es fuvókàt hogy azzal mit csinàl.
Akkor a gyari folytas az kizarva...kivancsi vagyok a nagyobb fuvokaval hogy mit produkal
Sziasztok! Megosztom itt, is hátha valaki az ismerősének akar egy jót :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f4-8274232
Ohh kössz megérdeklődöm tegnap délután ez még nem volt fenn
Itt próbáltad már?
Nincs valakinek teljesen véletlenül F4-eshez jobb oldalidom sérülésmentes szín mindegy de ha tricolor az nem hátrány
4be 210 6ba 180 max 7500 ig pörög. Ma tettem bele nagyobb fuvokàt de nemtudtam kiprobàlni.
Szia, nem akarok hulyeseget kerdezni, de mennyit meg vegsebessegre a motorod most? Volt egyszer egy gep nalunk ami 25 kW volt lefojtva s amiatt nem ment...
NGK CR9EH-9 ez a gyertya jó F2-be?
Oda kell valamire figyelni?ki gyártja stb...
Nem tudom, h F2-ön hogy van, de f4-nek a gyári kulcsa talán 2 helyen is csuklós, mert nem nagyon lehet másképp hozzáférni a gyertyához, vagy persze le kell mindent bontani.
Remélem Opelé jó lesz hozzá,az is elég mélyen van:)
Hát ja, ráadásul a gyertyát is qrva nehéz kitekerni, ha nincs meg hozzá a gyári gyertyakulcs.