Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még meg nézem majd a másik henger is szórakozik-e azon a trafón de ahhoz bontani kell.
Hát én visszafelé indulnék, gyertya-gyertyapipa-kábel-trafó.
Srácok korábban írtam hogy menet közben elgyengül a motor csak darál és egyenletlen lesz a járása.
Ma indításnál is előjött a hiba!
Szépen indul de darabos a járása és nem pörög úgy.
Benyúltam és a bal oldalon sikerült lehúzni a gyertyapipát le is állt a motor,beindítottam megint ezt eljátszottam a másik oldalon de semmi nem történt ,ugyan úgy járt tovább darabosan,gondolom az a henger nem ment.
Ez trafó hibára utal gondolom?vagy gyertya?
Lenne egy eladó tanktáskám ha valakit érdekel.

Kb. 15 literes (A4 es méret)
-Akár hátizsákká is alakítható
-Térképtartó a tetején
-Felső csomagtartó rész lecipzározasa után csak térképtartóként is működik
-Hátaó oldalsó kistáska övtáskaként is használható
-Jól látható fényvisszaverő
-Motor hátsó részére is rögzíthető a rögzítő fülekkel

15.000.- forintot kérnék ért. Ez a fele annak amennyiért vettem.

Erdeklodni: z.kawa@freemail.hu
Lenne egy eladó tanktáskám ha valakit érdekel.

Kb. 15 literes (A4 es méret)
-Akár hátizsákká is alakítható
-Térképtartó a tetején
-Felső csomagtartó rész lecipzározasa után csak térképtartóként is működik
-Hátaó oldalsó kistáska övtáskaként is használható
-Jól látható fényvisszaverő
-Motor hátsó részére is rögzíthető a rögzítő fülekkel

15.000.- forintot kérnék ért. Ez a fele annak amennyiért vettem.

Erdeklodni: z.kawa@freemail.hu
Hali Szumo

Az én gépem is egyenes az összekötő cső a gyári dobon is ugyan úgy mint a te sport dobodon van. De van olyan F4 amit egy kicsit más kipufogóval gyártottak, mert egy haver is elkérte egyszer az én gyári dobom vizsgára, neki meg a képen látható hajlított végű kellett volna. Akkor ő felhívott valakit a szervizben és ő mondta neki, hogy két féle verzió is létezik ez a különbség a kettő között. Miért van az ő sem tudta így csinálták a japók.
Méretet nem tudok de szemmel lehetett látni.
Nemtudod hogy mennyivel volt vastagabb az f2tű mint ahorneté?
A 19-es rajtszamu versenyzo az
Nem tudja valaki,hogy mekkora a gyàri fuvoka méret?
Membrán cserével csak jót tettél,
Membràn csere elött se volt jó miota megvettem ezzel küzdök. Csak rojtos volt a membràn széle meg bevolt szakadva. Azt hittem megoldodik de nem vàltozott semmi. 1-4 ig kipörög tiltàsig. 5-6 ba csak 7000 ig
De az már igen,fúvókában is az 1 tized már sok
Szerintem súber tű átmérőjében egy tized milliméter eltérés az nagyon sok.
Most megmértem mégegyszer és tized mm a kűlömbség. Szerintem nem szàmottevö.
Az átmérője?ugyanakkora?
Érdekel nekem nem egyezett .
Tolomérövel megmértem és ugyanakkora.
Cseréld ki a tűket és szerintem jó lesz!úszó ,tűszelepek egyformák.
A horneté vékonyabb mint az f2-é
De mind a 4 membrànt suberrel tűvel tettem àt.
Membránnal nem tetted át a tűket is ugye?
Sziasztok.
Hàtha valaki tud segiteni. Cbr 600 f2 pc25.
Olyan problémàm van hogy 5. 6. Sebességbe 7000 nél nem forog többet. Karbi tisztitàs, szinkron 4 gyertya membràn csere megvolt. Valakinek ötlete? Esetleg trafó lehet? Vagy gyujtàselektronika?
Érdekes nekem a gyári is meg a sportdob is egyenes nincs benn törés akkor most