Srácok korábban írtam hogy menet közben elgyengül a motor csak darál és egyenletlen lesz a járása.
Ma indításnál is előjött a hiba!
Szépen indul de darabos a járása és nem pörög úgy.
Benyúltam és a bal oldalon sikerült lehúzni a gyertyapipát le is állt a motor,beindítottam megint ezt eljátszottam a másik oldalon de semmi nem történt ,ugyan úgy járt tovább darabosan,gondolom az a henger nem ment.
Ez trafó hibára utal gondolom?vagy gyertya?
Kb. 15 literes (A4 es méret)
-Akár hátizsákká is alakítható
-Térképtartó a tetején
-Felső csomagtartó rész lecipzározasa után csak térképtartóként is működik
-Hátaó oldalsó kistáska övtáskaként is használható
-Jól látható fényvisszaverő
-Motor hátsó részére is rögzíthető a rögzítő fülekkel
15.000.- forintot kérnék ért. Ez a fele annak amennyiért vettem.
Kb. 15 literes (A4 es méret)
-Akár hátizsákká is alakítható
-Térképtartó a tetején
-Felső csomagtartó rész lecipzározasa után csak térképtartóként is működik
-Hátaó oldalsó kistáska övtáskaként is használható
-Jól látható fényvisszaverő
-Motor hátsó részére is rögzíthető a rögzítő fülekkel
15.000.- forintot kérnék ért. Ez a fele annak amennyiért vettem.
Az én gépem is egyenes az összekötő cső a gyári dobon is ugyan úgy mint a te sport dobodon van. De van olyan F4 amit egy kicsit más kipufogóval gyártottak, mert egy haver is elkérte egyszer az én gyári dobom vizsgára, neki meg a képen látható hajlított végű kellett volna. Akkor ő felhívott valakit a szervizben és ő mondta neki, hogy két féle verzió is létezik ez a különbség a kettő között. Miért van az ő sem tudta így csinálták a japók.
Membràn csere elött se volt jó miota megvettem ezzel küzdök. Csak rojtos volt a membràn széle meg bevolt szakadva. Azt hittem megoldodik de nem vàltozott semmi. 1-4 ig kipörög tiltàsig. 5-6 ba csak 7000 ig
Sziasztok.
Hàtha valaki tud segiteni. Cbr 600 f2 pc25.
Olyan problémàm van hogy 5. 6. Sebességbe 7000 nél nem forog többet. Karbi tisztitàs, szinkron 4 gyertya membràn csere megvolt. Valakinek ötlete? Esetleg trafó lehet? Vagy gyujtàselektronika?
Ma indításnál is előjött a hiba!
Szépen indul de darabos a járása és nem pörög úgy.
Benyúltam és a bal oldalon sikerült lehúzni a gyertyapipát le is állt a motor,beindítottam megint ezt eljátszottam a másik oldalon de semmi nem történt ,ugyan úgy járt tovább darabosan,gondolom az a henger nem ment.
Ez trafó hibára utal gondolom?vagy gyertya?
Kb. 15 literes (A4 es méret)
-Akár hátizsákká is alakítható
-Térképtartó a tetején
-Felső csomagtartó rész lecipzározasa után csak térképtartóként is működik
-Hátaó oldalsó kistáska övtáskaként is használható
-Jól látható fényvisszaverő
-Motor hátsó részére is rögzíthető a rögzítő fülekkel
15.000.- forintot kérnék ért. Ez a fele annak amennyiért vettem.
Erdeklodni: z.kawa@freemail.hu
Kb. 15 literes (A4 es méret)
-Akár hátizsákká is alakítható
-Térképtartó a tetején
-Felső csomagtartó rész lecipzározasa után csak térképtartóként is működik
-Hátaó oldalsó kistáska övtáskaként is használható
-Jól látható fényvisszaverő
-Motor hátsó részére is rögzíthető a rögzítő fülekkel
15.000.- forintot kérnék ért. Ez a fele annak amennyiért vettem.
Erdeklodni: z.kawa@freemail.hu
Az én gépem is egyenes az összekötő cső a gyári dobon is ugyan úgy mint a te sport dobodon van. De van olyan F4 amit egy kicsit más kipufogóval gyártottak, mert egy haver is elkérte egyszer az én gyári dobom vizsgára, neki meg a képen látható hajlított végű kellett volna. Akkor ő felhívott valakit a szervizben és ő mondta neki, hogy két féle verzió is létezik ez a különbség a kettő között. Miért van az ő sem tudta így csinálták a japók.
Hàtha valaki tud segiteni. Cbr 600 f2 pc25.
Olyan problémàm van hogy 5. 6. Sebességbe 7000 nél nem forog többet. Karbi tisztitàs, szinkron 4 gyertya membràn csere megvolt. Valakinek ötlete? Esetleg trafó lehet? Vagy gyujtàselektronika?