Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha tényleg annyi km van a motorban akkor felesleges láncot cserélni szerintem feszítőt meg nem cseréltek 4e-né 9e km alatt nem adhatja meg magát én 35e-nél cseréltem csak feszítőt mert az általad leírt jelenség állt fenn de durván most lassan 70e van a motorban mindez 3 év alatt és semmi baja az égvilágon le is kopogom
Heló!
4000km-nél ki lett cserélve a feszítő patron a mociban (07' F4i) még előző tulajnál. Most 13e van benne, és 5.000-5.500-as fordulaton ahogy a nagykönyvben meg van írva lehet hallani a vezérmű láncot, csak azon a fordulaton.. alapjáraton hidegen-melegen nem hallani, sem az a fordulatszám tartomány felett. Ez még nagyon kezdetleges és ne foglalkozzak egyenlőre vele?! Vagy ezt illik egyből cserélni ahogy csörög, illetve nektek mi a tapasztalat, jobb ilyenkor patront + láncot is cserélni? Oké, hogy típus hiba, de hogy szezononként ezt cserélgetni kelljen.. Fejér megyében ha valaki ismer szerelőt aki normálisan kitudja cserélni, írhatna elérhetőséget ide : faricbr@freemail.hu
Köszi a válaszokat!
A mai nap elég érdekes problémába futottam bele.
A képen látható sportdob az enyém, a mellette látható gyári dob egy fórumtársé.
Elvileg mindkettő karburátoros CBR 600 F4 -ről való, láthatóan mégsem egyformák, a gyárinak van egy törés a végén, és talán hosszabb is.
Mi lehet az eltérés oka?
A sportkipufogó az enyém, szóval az én motoromra biztosan stimmel, a leömlőn nem látszik átalakítás nyoma, a gyári kipufogón sem.
(Sajnos a kölcsöntelefonom olyan képeket csinál, ami már 10 éve is vállalhatatlan volt)
Remélem is ,hogy össze jön,és kíváncsi leszek rá nagyon.
Remélem! Bejön a színe és megy a ruhámhoz is :D Köszi még 1x ( ha összejön jelzem képpel együt)
köszi
Nekem igy volt mikor megvettem. Csak az a fekete müanyag rész volt.
A sárvédő részt le kellett venni?
Keresek Cbr F2 karbisort ha van valakinek? Nagyon sürgös lenne.
Amint tudok csinalok képet.
Nem raknék fel pár képet róla?hogy fér el ,hogy néz ki vele?
Ezt 160-as gumit nehéz beszerezni 180-as jóval könnyebb.
Szia
Nekem is F2 -öm van. És 180/55 gumival használom és sokkal jobb.
Ha össze jön tuti nem jársz vele rosszul,és az a narancs fekete gyönyörű.
En is olyat nezek!
f3 biztos felmegy mert hirdetnek ilyen gumival f3
Hali Strzoli!
Sajnos nem megy az a gumi méret az f2-be de még a f3-ba se mert nem elég széles a felni.F4-en 5,5 coll széles a felni,f3-on meg csak 4,5 coll széles,tehát oda csak 160-as gumi jó.
Üdv Ády
Nincs mit,bár nem voltam nagy segítség Valamikor én is néztem egy amerikai változatot narancssárga feketét.
Srácok F2-be befér hátra a 180/55 r17-es gumi,sok F3 láttam ezzel a gumival és szerintem a f2 villája ugyan az .nem?
Helo!
F4 tehat karbis 2000es evjarat! A tulaj szerint is csak a folytas es a kompresszio viszony mas. Koszi a segitseget!
És most akkor melyiket kérdezed egyébként a 1999-2000 rest f4 et vagy a karbist,vagy az injektoros 2001 től f4i t?
Annyira nem ástam magam bele a különbségekbe,de úgy tudom azok nyitott változatok,vagyis erősebb gépek állítólag,valahol láttam egyet eladót ott 117 lóerőt írtak rá.Szerintem sok különbség nem lehet az usa meg az europai változat között.
Sziasztok! Tudnatok infot mondani nekem mi a kulombseg a cbr600 f4 USA es az EU-s kozott? Hatso idom,kipufogo az oke de pl motor futomu? Erosebbnek erosebb a mocija neztem de ahhoz eleg egy henger modositas is nekem a blokk a lenyeg alkatresz ar es utanpotlas szempontjabol! Koszonom szepen elore is a segitseget!
Sziasztok! Tudnatok infot mondani nekem mi a kulombseg a cbr600 f4 USA es az EU-s kozott? Hatso idom,kipufogo az oke de pl motor futomu? Erosebbnek erosebb a mocija neztem de ahhoz eleg egy henger modositas is nekem a blokk a lenyeg alkatresz ar es utanpotlas szempontjabol! Koszonom szepen elore is a segitseget!