De jó!
Én ennél sokkal robosztusabb valamire gondoltam, mikor meséltél róla. Annyira nem széles tőle a gép, mint gondoltam. Centizgetni úgysem szoktam. Nagyon tetszik.
Apropó centizgetés - mindig kitúrtál a lámpánál. Annyira a sáv szélén álltál meg mindig (kétszer ), hogy nem mertem már előre gurulni mellétek, mert láttam, hogy nem férek oda. Amúgy már néha előre szoktam menni.
Egyébként ha ilyen tudást is adnának a bukócső mellé, akkor már holnap repülnék Japánba egy szettért, kerüljön az bármibe is.
Kedves Pityu és Magyar001!
Remélhetjük hogy nem lesz háború?Mivel senkinek nem hiányzik....
Szeretnénk megkérni benneteket hogy ha nem tudtok leállni egymás fikázásával akkor kérünk Benneteket hogy hogy találkozzatok személyesen és beszéljétek meg egymás között civilizáltan,ha nem megy akkor továbbá kérünk Benneteket hogy menjetek el a Dühöngő Napra és ott törjetek-zúzzatok,mi ugyanis illetve az itt fórumozók közül mindenki tudja ismeri a saját és más motorok paramétereit és egyéb tulajdonságait is...Mindkettő 600-as mindkettő 100+-os LE úgyse tudjuk a híres magyar utakon kiaknázni azt a 100+LE-t....Kényelem? Mindig a szomszéd nője zöldebb,nem igaz? (vagy nem éppen zöldebb)
Maradok őszinte tisztelettel Hozzátok:Ády
Ui.:Senkit nem akarok kellemetlen helyzetbe hozni de legalább ne itt kardoskodjatok,nem erre van kitalálva a fórum....
Egyébként jobb ha tőlem tudod valamikor a cbr sportmotor volt ezért is adtak k egy FS változatot,csak annak idején még a gépek nem voltak így kihegyezve mint manapság
És tessék itt a bizonyíték a sport mivoltára
"CBR600F1 1987-1990. - Hurricane-ként robbant be a köztudatba a négyhengeres középkategóriás sportmotor. "
CBR600F4i - 2001- Injektor váltotta le az addig porlasztós modellt. Fabian Foret 2002-ben megnyerte az F4i Sporttal az SSP600 Világbajnokságot.
Nem hiszem hogy világ bajnokságot egy sport túra géppel nyertek.
Elsőségéhez kétség nem fért, 2003-ban Chris Vermeulen fölényesen nyerte a supersport600 világbajnokságot. És mi lett az éveken át bizonyított, az RR-hez képest szupersport gépből már inkább sport-túra motorrá avanzsált CBR600F-fel?
Annyi hogy át minősítették mert a 600rr t jobban kihegyezték,de ez nem jelenti azt hogy sosem volt sportgép,úgyhogy nem a sport túrákhoz hasonlítgatnám.Volt gsxf em nem hasonlítanám hozzá.
Az első példány bemutatása óta eltelt 26 évben a világ nagyobbat változott, mint a CBR600F. Volt már a legerősebb hatszázas szériamotor, többszörös tesztgyőztes és megbízható sport-túra is, pedig koncepciójában szinte változatlan.
Ám azért fontos ez az év, mert a teljesen új alapokra helyezett F4-ből két változat is készült, ezzel elindítva a márkánál az utcai és a szupersportirány szétválását – az utóbbi továbbgondolásából lett egyébként 2003-ban a CBR600RR
Az ülés kényelmes, a térdszög magasabb pilótáknak sem gyötrő, ráadásul a kormányt sem süllyesztették nagyon mélyre. Egy szó, mint száz, a CBR600F egyenesen szentségtörés a sportmotorok között, ugyanis kényelmes.
Elég sokat emlegették sportmotor ként,mert az is volt,csak annyi hogy kényelme meg a mai kihegyezett sportgépek miatt nevezték át sport túrának,de mily fura ha valaki nagyobb gépekkel ment túrázni ahol csapatták nem akadájozta a nagyokat.
És mindez azért mert nem egy kategória a kettő Ha Pityu normális lenne akkor erre is kitértem volna de ő sötét ehhez ugyhogy azt a vitát hagyom is A 600F túrasport motor amit a GsxF hez Yzf600R hez kell hasonlítani nem az R6 hoz meg a Gsxr hez.Azokkal a 600RR az egy kateg.
Én hajtottam nemrégiben elég sok km egy 600-as k5-ös gixxerrel. (1400 km szaladgálás össze vissza)
Hadd osszam meg a tapasztalataim. (de nem ám lehurrogni, ezek szigorúan az én tapasztalataim)
Szóval, az én '96 os motorom sokkalta kényelmesebb mint a gixxer, főleg hogy egyenes kormány van benne a cbr finomabb műszer, csattogósabb "pontosabb érzést ad a váltója" alul egyenletesebben tol, nem olyan nyers, puhább az ülése, ami ezeken a fasza magyar utakon szerintem előny, pályán nem annyira.
DE! A gixxernek ami ugye majd 10 évvel fiatalabb az enyémtől, minő meglepetés, faszább fékjei, faszább futóműve van, és jobban megy. PONT.
Szerintem egy Lövey Ádám rejlik bennem valahol leges legmélyen
Az év elején még elég kevés volt a tapasztalat.
Év végére jobb lett.
Szal csak semmi büszkeség.
Na, ez tényleg széles...
Én ennél sokkal robosztusabb valamire gondoltam, mikor meséltél róla. Annyira nem széles tőle a gép, mint gondoltam. Centizgetni úgysem szoktam. Nagyon tetszik.
Apropó centizgetés - mindig kitúrtál a lámpánál. Annyira a sáv szélén álltál meg mindig (kétszer ), hogy nem mertem már előre gurulni mellétek, mert láttam, hogy nem férek oda. Amúgy már néha előre szoktam menni.
Egyébként ha ilyen tudást is adnának a bukócső mellé, akkor már holnap repülnék Japánba egy szettért, kerüljön az bármibe is.
Remélhetjük hogy nem lesz háború?Mivel senkinek nem hiányzik....
Szeretnénk megkérni benneteket hogy ha nem tudtok leállni egymás fikázásával akkor kérünk Benneteket hogy hogy találkozzatok személyesen és beszéljétek meg egymás között civilizáltan,ha nem megy akkor továbbá kérünk Benneteket hogy menjetek el a Dühöngő Napra és ott törjetek-zúzzatok,mi ugyanis illetve az itt fórumozók közül mindenki tudja ismeri a saját és más motorok paramétereit és egyéb tulajdonságait is...Mindkettő 600-as mindkettő 100+-os LE úgyse tudjuk a híres magyar utakon kiaknázni azt a 100+LE-t....Kényelem? Mindig a szomszéd nője zöldebb,nem igaz? (vagy nem éppen zöldebb)
Maradok őszinte tisztelettel Hozzátok:Ády
Ui.:Senkit nem akarok kellemetlen helyzetbe hozni de legalább ne itt kardoskodjatok,nem erre van kitalálva a fórum....
És tessék itt a bizonyíték a sport mivoltára
"CBR600F1 1987-1990. - Hurricane-ként robbant be a köztudatba a négyhengeres középkategóriás sportmotor. "
CBR600F4i - 2001- Injektor váltotta le az addig porlasztós modellt. Fabian Foret 2002-ben megnyerte az F4i Sporttal az SSP600 Világbajnokságot.
Nem hiszem hogy világ bajnokságot egy sport túra géppel nyertek.
Elsőségéhez kétség nem fért, 2003-ban Chris Vermeulen fölényesen nyerte a supersport600 világbajnokságot. És mi lett az éveken át bizonyított, az RR-hez képest szupersport gépből már inkább sport-túra motorrá avanzsált CBR600F-fel?
Annyi hogy át minősítették mert a 600rr t jobban kihegyezték,de ez nem jelenti azt hogy sosem volt sportgép,úgyhogy nem a sport túrákhoz hasonlítgatnám.Volt gsxf em nem hasonlítanám hozzá.
Az első példány bemutatása óta eltelt 26 évben a világ nagyobbat változott, mint a CBR600F. Volt már a legerősebb hatszázas szériamotor, többszörös tesztgyőztes és megbízható sport-túra is, pedig koncepciójában szinte változatlan.
Ám azért fontos ez az év, mert a teljesen új alapokra helyezett F4-ből két változat is készült, ezzel elindítva a márkánál az utcai és a szupersportirány szétválását – az utóbbi továbbgondolásából lett egyébként 2003-ban a CBR600RR
Az ülés kényelmes, a térdszög magasabb pilótáknak sem gyötrő, ráadásul a kormányt sem süllyesztették nagyon mélyre. Egy szó, mint száz, a CBR600F egyenesen szentségtörés a sportmotorok között, ugyanis kényelmes.
Elég sokat emlegették sportmotor ként,mert az is volt,csak annyi hogy kényelme meg a mai kihegyezett sportgépek miatt nevezték át sport túrának,de mily fura ha valaki nagyobb gépekkel ment túrázni ahol csapatták nem akadájozta a nagyokat.
Hadd osszam meg a tapasztalataim. (de nem ám lehurrogni, ezek szigorúan az én tapasztalataim)
Szóval, az én '96 os motorom sokkalta kényelmesebb mint a gixxer, főleg hogy egyenes kormány van benne a cbr finomabb műszer, csattogósabb "pontosabb érzést ad a váltója" alul egyenletesebben tol, nem olyan nyers, puhább az ülése, ami ezeken a fasza magyar utakon szerintem előny, pályán nem annyira.
DE! A gixxernek ami ugye majd 10 évvel fiatalabb az enyémtől, minő meglepetés, faszább fékjei, faszább futóműve van, és jobban megy. PONT.
Szerintem egy Lövey Ádám rejlik bennem valahol leges legmélyen