Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen jók
Adatok jok. Igy irja a konyv is. De elofordulhat hogy bemelegedve athuz a nagyfesz kor, akkor 2 henger all le. Tekercsek ugyanugy viselkedhetnek mint a generatornal.
Na megmértem,pipa nélkül két gyertyakábel között 14,23--14,30 kilo- ohm mindkét trafón.
Vezérlőkábelnél 3,5 ohm mindkét trafón.
Jó lehet ez?mondjuk műszer nem tudom mennyire pontos ,de nem gagyi.
Meg szaga is van
Na ja..............nem vagyok motorszerelő csak szenvedő tulaj.
De 2. tekercselésre garbiban úgy néz ki sikerült megoldani hogy melegen ne 4-5 ohm ellenállat legyen és ne essen a töltőfesz 13v alá.

Amúgy ha megégett a generátor az leszedés után szembeötlik...........nagyon.
Csak egy kis pontositas mert gondolom elirtad: fazisok kozott az ellenallas kozel 1 ohm nem vegtelen masreszt en nem is ajanlom ezt a merest mert a legtobb meromuszer ebben a tartomanyban teljesen pontatlan, masreszt akar par tekercs zarlatot sem mutat ki. Masreszt a sorrend igy a legjobb:
Felmelegiteni a motort forro allapotba es ekozben merni a kijovo valtofeszultseget jaro motornal fazis es fazis kozott kb 4-5000-es fordulaton. Fontos hogy azonos legyen mindig a fordulat! Ezutan mar felelsleges a fazis es fazis kozotti ellenallas meres amugy is.
Utana merni allo motornal az ellenallast fazis es test kozott mivel sokszor csak forro motornal jon elo ez a hiba.
Elsőnek lehúzótt csatival mérj ellenálást a 3 poólus és a vázon vagy blokkon lévő test közt.
Végtelen kéne hogy legyen.
Majd egymás közt is.Mindhárom pólus közt.
Ennek is végtelennek kéne lennie.
Ha ez jó akkor beindítod és Váltófeszt mérsz.Minden pólust minden pólus közt.KB 20-30V alapjáraton és fordulatra fel kéne mennie 70-100V-ig.
Ugyhogy vigyázz mert megcsaphat és ez már fáj.
Persze, arra volt eszem, hogy lopjak a suliból, de használni nem tanultam meg
Van egy multimétered?
Én arra gyanakodtam, hogy a fesszabom kaka, túlmelegszik, és alacsony fordulat miatt nem tölt eleget, ezért cseréltem, de még mindig ua a 12,4 van alapjáraton.
DE! a megolvadt csatlakozó a fesszab előtt arra mutat szerintem, hogy zárlatos a generátor.
Tehát, a kérdés még mindig ua, hogyan tudom kimérni a 3 feljövő szálon az áramerősséget. Ilyenkor k*rva ideges vagyok, hogy kibekkeltem az elektró órákat
14V-14,2V.

De a manualom szerint 13,5-15V közt még jó.

A 12,4V az azt jelenti hogy nincs töltésed.Akksiról mész.

Hogy a fesszab magában vagy a generátor esetleg mindkettő rossz azt méréssel tudod eldönteni.
Alapjárat környékén mennyiek kell lennie a töltésnek? 12,4 et karcolja az enyém, mégis hosszú városi szakasz után lemerül az akksim.
Cseréltem fesszabot, sajna azóta nem tudtam motorra ülni, de azzal is ez az érték jött ki kb.
sajnos arra még nem jöttem rá, hogy kell kimérni a 3 szálon a feljövő áramerősséget, valaki felhomályosítana? Azt hiszem azoknak 15V fölött kell lenne egyenként? Vagy még többnek?
Köszi a segítséget.
Köszönöm!Sokat segítettél!
Nálad az igazság!
Pipa nélkül meg 11-15KOhm
Rosszul írtam utána néztem a könyvében a trafó két csatija közt kell 20 fokon mérni 2,5-3,1Ohm között
Utána a két gyertyapipa között szintén 20 fokon 21-25KOhm
Igen egyik csati + gyertyakábel helye utána másik csati + gyertyakábel helye de hogy mennyinek kell lenni az ellenállásnak azt a szerelési könyvében kellene megnézni vagy a kettőt összehasonlítani gondolom az F2-őn még 2 hengerenként van 1 nem gyertyánként vagy igen?
srácok,trafót ki lehet mérni valahogy hogy jó-e?
Jaj
A világ ugyanaz.
ÁÁÁÁ nem! Amúgy nem 1,7 csak 1 körül van. De az is egy másik világ.
Az az 1,7 nem is sok.
Tőled a helyes válasz: Nem tudom.
Májusban futotta az 1:52-es kört.
Idén augusztusban 1:53,7-ig jutott.
Mind a múlt.
Amúgy 675-el mennyi volt az ideje?
Veri a ninját mi