Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként ezek a Chinai csapok milyenek?6000ft-ért már láttam ebay-en .
Mindenesetre a hétvégén szétszedem,megnézem tüzetesen a trafó és a csap részt,hátha látok valami nem tetsző dolgot.
Nem rossz ötlet de most lett tisztítva,szinkronizálva,nem hiszem hogy a karbiból visszafele jönne valami.
Egy próba erejéig le kellene dugózni a vákuumcső helyét a torkon vagy ahová dugva van és ha a csap szerelhető akkor kivenni belőle a membránlapot a csapon lévő vákuumcső helyét is ledugózni azt próba ha úgy is előáll a probléma akkor lehet kosz van a karbiba azt néha felszippantja és kész a galiba
Akkor a szegény keverék létrejöhetett attól is hogy a csap szórakozott vagy a vákuumos részen nem stimmel valami ,nem?
Legközelebb ha menet közben megint ezt csinálja próbaképp húzd rá a szívatót ha életre kel tőle akkor üzemanyagot nem kap rendesen a fúvókán keresztül, az hogy durrog pedig szegény keverékre utal
Mert ostobák és a katalógus-adatokra áll fel nekik a cerka. Egyébként meg ki kell őket kerülni, mint a pocsolyát, aztán majd nem nézik le.
most meg akarsz győzni?
Hát a mostaniak erősebbek de valamikor a cbr is a sportmotorok közzé tartozott és a vele egykorú sport gépek is egy két lóerő differenciában vannak,na meg itt van a sport változat kétüléses szerintem elég sportos.Ahogy telik az idő minden sportmotor szériában erősseb valamennyivel az újabb de a cbr idejében egálban volt a többi sport géppel mint pl a srad vagy a zx6r,talán csak az r6 volt erősebb.
Igen sajnos mindig útközben,már kétszer szívtam meg vele.
Bár egyszer indításnál is szórakozott és durrogott össze vissza mikor gázt adtam és nem pörgött csak dadogott.
most konkrétan azért nézik le mert az egybe ülés miatt nem néz ki olyan sportosan.

600as sport gépet pedig erősebbek.
Most nem konkrétan egy tipushoz hasonlítva gondolom,bár a lóerő éppen nem annyira lényeg mint a nyomaték,viszont az igaz hogy a 636 mindkettőben elég jó.De a cbr nek kicsit több előnye van más gépekhez képest.
Vákuum csap elvileg nem megy tönkre vagy ha igen max úgy hogy kilyukad a membrán benn de akkor a vákuumcsövön is benzint szív a motor és besokall, másik lehetőség tüzetesen vizsgáld át a vákuumcsövet nincs-e kirepedve vagy megtörve valahol és emiatt falsot szív és nem nyitja rendesen a csapot, vagy a trafód rossz vagy annak a testelése, az lenne a jó ha le lehetne állítani amikor előáll a jelenség és megnézni milyenek a gyertyák (csak gondolom útközben csinálja mindig)
Srácok nekem CBR 600F2 van .
kérdésem az lenne ,olyat csinál mostanában a paripa semmi baja egyszer csak gondol egyet és el kezd fulladni,hörög aztán mintha csak 2 hengeres lenne de hörög mintha nem lenne üzemanyag vagy nem tudom.megállok játszok picit a gázzal óvatosan aztán egyszer csak észhez tér és megint semmi baja.
gyertyát én kizárnám szerintem az nem lehet ,karbi tisztítás és szinkron nemrég volt.
Erre a vákuumos csapra gondolok ami az f2 van.
mert a 636os ninja 130 vagy hány LE.
Miért nézik le jó páran a honda cbr600f4i gépet hogy pl gyenge?
Srácok cbr 600 f2-höz nem vett valaki benzincsapot ebay-ről?
esetleg tapasztalat?a vákuumos fajta való rá.
Gondoltam, h ott vetted.
Keresnék fejidomot , első sárhányót és egy baloldali lábtartót , f4 99es évjárathoz, oldalidom annyira nem fontos . Válaszokat köszönöm előre !
Tegnap sikeresen vettem egy f4 es 99-es évjárattal , kellenének rá oldalidomok , esetleg valakinek nincsenek eladók elfogadható áron, tudnék szerezni 2001-es után gyártottat , csak nem vagyok benne biztos, hogy az passzolna enyémre ?
Jó áron vettem. Mondjuk nálam olcsóbb

igaz nincs ajándék fejlámpa.
Hali Perik71!
Meg is válaszoltad a kérdésedet
1 db JT 111-554-43 hátsó lánckerék, 7150 Ft/db, össz.: 7150 Ft
1 db JT 101-564-16 első lánckerék, 3650 Ft/db, össz.: 3650 Ft
1 db D.I.D 525ZVMX GOLD 108 szemű lánc, 30460 Ft/db, össz.: 30460 Ft
1 db LED fejlámpa, 0 Ft (cégünk ajándéka)
Szállítási díj: 1200 Ft
Teljes rendelési összeg: 42460
Itt az infó az összegekről
Üdv.:Ády
Csak nem motoralkatresz.eu?
Honnan-mennyiért?