Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És nem is volt olcsó, valami 4-5 ezerért vette
Gondolom a gumisok is jobban örülnek neki, mint a srayel telelőtt guminak
Nem vagánykodás.
Tényleg jobb a javítóspray-nél.
Valami gumiragacs lessz.
A spray-nek lejár a szavatossága és cseszheted.
Az szép teljesítmény Amúgy miből van az a kukac? A múltkor Erdélyben egyik Goldwinges ismerősöm vagánykodott vele, hogy minek ide defektjavító spray
Simán jó.............volt aki úgy járt tizenezret hogy 8-10 kukac volt benne.
Persze, hogy hallottam.
Az valami lóbetegség lehet.

Mindjárt megyek Esztergom környékére motorozni
Mifelénk maga a gumis hajt el a picsába, ha motorgumit akarunk vele javíttatni és szerintem igaza van.
4000 km van benne eddig kb, már megjavíttattam ezerötér'
Munkáról hallottál már?
Szerda délelőtt nem akar valaki kakucsolni?
javíttasd meg, no para.

kb. 8000 km-t mentem én is javítás után, míg ledobtam a gumit.
Hát ebben még nincs sok km.
Ohh nem szép látvány
Az én angyalkám leszúrták egy 40-es szeggel
Ezt igazolni is tudom
Dehogynem bírja. Az én specialitásom Kakucs lábtartóig Pirelli Angellel.
Na jó, Pancsiringre nem vinném fel...
Nyugodtan tedd bele, semmi baja nem lesz a motornak.
Régen csak ilyen olajok voltak, mégis működött minden.
Csak tartsd be a csereperiódust rendesen.
Igen rájöttem miután megvettem , hogy ez ásványi :D úgy , hogy viszem vissza hétfőn kicseréltetem full sinteticre
Én a 99'-es GS500-asomba szoktam használni. Mellesleg én azért szintetikusat raknék a gépbe, ez ásványi.
A ciberébe Repsol Racing 10W 50-et szoktam rakni.

Persze te tudod mit raksz bele, gondolom azért a riderrel sincs nagy gond, de ott van még a sintetico és a sport repsolból, ami nem sokkal drágább, mint a rider.

olajok
Mit jelent az a jó ár? Ha eddig valami bevált mért kell cserélgetni az ár ne legyen akadály ami jó a motornak azt ne sajnáld tőle!
Én a Motul 5100 4T 10w-50-et 2950-ért veszem/L szerintem ennyit megérdemel hogy sokáig jó útitárs legyen
Sziasztok !

Valaki próbálta már a Repsol Rider 10w40 olajat ?
Mennyire jó ez a motornak ?

Elérkeztem az olaj cseréhez , és most elég jó áron adják .
Én 2008. márciusában raktam fel újonnan diablo stradat és tavaly júliusban cseréltem le. A kopáson kívül qrvára nem látszott rajta, h öregedne és a tapadásban sem volt semmi probléma, 1xrűen kopott volt már. 19.600 km volt benne.
Ha megállod a padlógázt és a kanyarvadászatot jó a sima diablo is.De megfontoltan mert csúszós is tud lenni.
Egy 2006-os Corsát jóízűen elhasználtam tavalyelőtt úgy hogy asszem 7 rugóért vettem és beletettem vagy 4000-et.
1500-ért szerelték és olyanokat fékeztem elöl hogy a szemem a plexin csattant.
De az nem diablo volt.
Neked kell tudnod, hogy megéri-e levetett gumi felrakni a motorra. Én az újat preferálom, mert nem akarok egy szezonban a szükségesnél többet a gumisnál tölteni, hogy rakjon fel másikat. Legutóbb Szalvanóban egy szett felrakása Tatabányán 5 ezer volt.

Ha meg jövőre betervezel egy nagyobb túrát, Zoli32 szokott példálozni Olasz Alpokkal, ahol durvább az aszfalt és az újat is megeszi egy túra alatt, akkor is meg leszel vele lőve, mert útközben nem olcsó mulatság gumiztatni, hacsak a motorra nem kötsz még egy szettet.