Én a 99'-es GS500-asomba szoktam használni. Mellesleg én azért szintetikusat raknék a gépbe, ez ásványi.
A ciberébe Repsol Racing 10W 50-et szoktam rakni.
Persze te tudod mit raksz bele, gondolom azért a riderrel sincs nagy gond, de ott van még a sintetico és a sport repsolból, ami nem sokkal drágább, mint a rider.
Mit jelent az a jó ár? Ha eddig valami bevált mért kell cserélgetni az ár ne legyen akadály ami jó a motornak azt ne sajnáld tőle!
Én a Motul 5100 4T 10w-50-et 2950-ért veszem/L szerintem ennyit megérdemel hogy sokáig jó útitárs legyen
Én 2008. márciusában raktam fel újonnan diablo stradat és tavaly júliusban cseréltem le. A kopáson kívül qrvára nem látszott rajta, h öregedne és a tapadásban sem volt semmi probléma, 1xrűen kopott volt már. 19.600 km volt benne.
Ha megállod a padlógázt és a kanyarvadászatot jó a sima diablo is.De megfontoltan mert csúszós is tud lenni.
Egy 2006-os Corsát jóízűen elhasználtam tavalyelőtt úgy hogy asszem 7 rugóért vettem és beletettem vagy 4000-et.
1500-ért szerelték és olyanokat fékeztem elöl hogy a szemem a plexin csattant.
De az nem diablo volt.
Neked kell tudnod, hogy megéri-e levetett gumi felrakni a motorra. Én az újat preferálom, mert nem akarok egy szezonban a szükségesnél többet a gumisnál tölteni, hogy rakjon fel másikat. Legutóbb Szalvanóban egy szett felrakása Tatabányán 5 ezer volt.
Ha meg jövőre betervezel egy nagyobb túrát, Zoli32 szokott példálozni Olasz Alpokkal, ahol durvább az aszfalt és az újat is megeszi egy túra alatt, akkor is meg leszel vele lőve, mert útközben nem olcsó mulatság gumiztatni, hacsak a motorra nem kötsz még egy szettet.
Gondolom a gumisok is jobban örülnek neki, mint a srayel telelőtt guminak