Szeretem ha hallják, amikor jövök. Így többet néznek a tükörbe és nem fordulnak be elém.
Egyébként bőven az elviselhető szinten van, nem bántja a füled, az utas se panaszkodik soha.
Nekem Mivv Suonom van fent hangtopítóval, de szerintem így is baromi jó hangja van és túrázni is lehet vele. Majd egyszer ha lesz időm meg kedvem lehet kipróbálom szűkítő nélkül.
Haveromnak rövid mivv dobja van, amiből ki lehet venni a szűkítőt.
Alacsony fordulaton nem nagyon van hangja, max alapjáraton.
Viszont magas fordulon nagyon jó hangja van.
Ha nem akarsz sokat költeni akkor Hd Racing!
Nekem az van. Kegyetlen mélyen és hangosan duruzsol, magas fordulaton pedig ordít.
Sokan kevesebbet fújnak bele, "mer' úgy jobban tapad öccse"
de nem sok értelme van.
Pályán viszont tényleg le kell engedni pár tizeddel, mert a túlhevült gumiban túlnyomás léphet fel, ami már drasztikusan csökkenti a tapadást.
Igen ezek a hagyományos kinézetű dobok már nem igen vannak forgalomban,nem tudom a te dobot szűkítős e mert utoljára még olyanokat is csináltak belőle,most már csak ezeket az ultra futurisztikus szarokat árulják akrapovicban is.De most láttam egy hagyományos ilyen titán akrapovicot 55EFt ért egy pirinyó pici horpadás van rajta,meg tudok egy helyet ahol olcsóbban szállítási sérültet vagy ilyesmit lehet venni,a mivv et is ott vettem.Csak el gondolkodtam hogy így nem e felesleges a mivv hogy benne van a szűkítő hogy halkabb legyen,mert ugye ennek a teljesen nyitott dolog lenne a filingje.
Ez az enyem. A kep a rendszam miatt van szethuzva, nyomva. https://www.youtube.com/watch?...
Nem tudom hogy hangosabb e egy normal akra mint a mivv tipus, de mar ujat nem lehet kapni. Honda szalonban sem szerelik es a akrapovic.hu is azt valaszolta hogy erre a tipusra mar nincs. Ebayen neha van egy ketto uj 6-700 € ert. Arrow dobokat szoktak meg feltenni.
Nem rendszer csak dobot kérdeztem,ha rendszert akarnék az egy vagyon lenne mindennel együtt még használtan is,na meg nem akarom annyira el barmolni a gyári dolgokat,nekem most mivv kipufogó van rajta de lehet öregszem mert ha a db killert ki veszem rohadt hangos és mostanában nem esik olyan jól,mondjuk ha vissza teszem,akkor halkabb csak gondolom egy hagyományos kipufogóval már ami hosszabb db killer nélkül is másképp alakul a hang,bár még nem tudom hogy cseréljek e dobot.
Az attol fugg milyen akrapovic. Csak dob vagy komplett rendszer? Nekem nincs katalizator es komplett 60mm-es titanium a rendszer. Amig hideg a cső addig durrog utana nagyobb motorfeknel neha neha megint. Szerintem szep hangja van. Mondanam hogy melyebb, de amikor szetforgatod ugyis hangosabban visit. Egyebkent szepen elviselhető orakon keresztül.
Ha csak altalanosagban kerded motorokon amit eddig hallottam pl kawasaki ktm mind lenyegesen hangosabb es durrogosabb.
Egyébként bőven az elviselhető szinten van, nem bántja a füled, az utas se panaszkodik soha.
Alacsony fordulaton nem nagyon van hangja, max alapjáraton.
Viszont magas fordulon nagyon jó hangja van.
Ha nem akarsz sokat költeni akkor Hd Racing!
Nekem az van. Kegyetlen mélyen és hangosan duruzsol, magas fordulaton pedig ordít.
Internetes források szeriont ilyen van még a:
- CBR600 F2 (91-94)
- CBR600 F3 (95-98)
típusokon is.
Sokan kevesebbet fújnak bele, "mer' úgy jobban tapad öccse"
de nem sok értelme van.
Pályán viszont tényleg le kell engedni pár tizeddel, mert a túlhevült gumiban túlnyomás léphet fel, ami már drasztikusan csökkenti a tapadást.
Finster, Yoshi van nekik.
https://www.youtube.com/watch?...
Nem tudom hogy hangosabb e egy normal akra mint a mivv tipus, de mar ujat nem lehet kapni. Honda szalonban sem szerelik es a akrapovic.hu is azt valaszolta hogy erre a tipusra mar nincs. Ebayen neha van egy ketto uj 6-700 € ert. Arrow dobokat szoktak meg feltenni.
A hátsó gumiba (180/55-17R) utcai használathoz mennyit szoktatok fújni. A kezelési könyvben 2,9bar van. Egyébként Metzeler Sportec M3 gumi van fent.
Ha csak altalanosagban kerded motorokon amit eddig hallottam pl kawasaki ktm mind lenyegesen hangosabb es durrogosabb.