Csak ha valaki el akarja nem kéne fogási felületet hagyni a vevőjelölteknek.
Napi szinten vásárlókkal foglalkozom.Nem azt mondtam hogy nem szabad füstölni (mondjuk nettó gyerekes faszságnak tartom de ez más fejlövése,legyen az ő dolga) De hidd el ha mondom ha nem kell tudnia ne tudjon róla.
Ne aggódj az enyémmel is füstöltek gumit mert a sárvédő a mai napig belülről tiszta gumi meg pályázott is vele az előző tulaj megnéztem meghallgattam a motor hangját alkudtam elhoztam egy vezérműlánc feszítőt cseréltem azt azóta csak kopó alkatrészek meg olaj benzin már beleraktam 3,5 év alatt lassan 40e-t minden hiba nélkül!
A kíméletlen bánásmód sokkal "ártalmatlanabb" mint a nemtörődömség kopó cuccok nem cserélése olajcsere kihagyása lelakás aztán a gyorsan sok pénzér megszabadulás tőle
Ja.Rég vettél motort.
A vásárló a nagy fehér álombálnát keresi.
Idős,vidéki,nemdohányzó,katolikus,körovos,aki csak hétégén templomba motorozott az R6-jával szigorúan 50-el így nincs a gépben 20e-se 6 éves korára de minden szervíz papírral,számlávl igazoltan betartott.
És még 5000 fölé se volt húzva.
Szerinted ha meglátja és azt a választ kapja hogy egen füstölünk de semmi bája tesvírem csak egy kis füst,és há nemvót tiltva.......................................katt csukódik a kapuajtó kívűlről.
Nekem utánanéztek a neten mindennek napról napra ahogy áraztam le.Napi szinten hónapokig.
Jogosnak, jogos de nem hiszem hogy sok sport motor van amiről egy kevéske kis gumi nem lett le radírozva. Meg szerintem hogy most egy kis gumi le lett égetve nem vette nagyobb igénybe a motort mint ha egy fél délutánt töltöttem volna a pályán.
Üdv! Én is egy 125-ös motorról ültem át egy '06-os 600F-re. Kezes és megbízható gép, széles használható fordulatszám-tartománnyal. Az ülés kényelmes és a kormányt is eléred hasalás nélkül (1 nap /950 km alatt sem fájdult meg semmim). Kopón kívül nem cseréltem még alkatrészt, azt a srácok itt szerintem jobban tudják. Pályázni, utcára és hosszabb túrára is tökéletes. Nem bánod meg ha egy sportos utcai motorra vágysz
Sziasztok! 2000es karbis f4em van és az a probléma hogy magas fordulaton megtorpan és befullad.. nem pörög ki rendesen. meg hirtelen gázra is befullad. mintha kevés benzint kapna. pedig a karbiba nincs dugulás. az lehet a probléma, hogy a benzinpumpa nem nyom eléggé? vagy esetleg más tipp? köszi előre is
Hali Mindenki!
Valaki megismeri a rendszámát?UFJ-956 piros kék fehér cbr f2-]3 lehet augusztus17 délutáni órákban láttam a M2-őn szépen 90-el menni pest felé.
Alkatrész van hozzá, új és bontott is. Olaj(10W-40) 3,7L kell bele. Szűrű kb. 1500Ft, Légyszűrő gyári ~14e, ugy. 7. Sport szűrő is kb 14-16e. Tankolni kell bele.
Mint tudjuk a használt dolgok vásárlása mindig lutri, it is ez a helyzet. Ha sikerül kifogni egy karbantartott, nem összeszögelt gépet, akkor nem kell rákölteni a gyatyádat. Csak a "kopó" alkatrészeket kell cserélni. Nekem is ez az első saját nagyvasam. Szerintem jó választás, én nem bántam meg, hogy F4i- tulaj lettem. Véleményem szerint jól kihasználható a mindennapokban, sokoldalu motor. Nálam a 2. személy sem panaszkodott kényelmetlenségre. (persze nem egy Goldwing).
Én simson után ültem rá egy CBR600F-re 2006 eddig nem sok mindenre kellett költenem . Olajat és gumit kellett cserélnem , fogyasztása meg a csuklódtól függ :D
A véleményeteket kérném, mint CBR600F tulajdonosok/fanok, hogy első nagy motornak mennyire jó választás ez a típus (2007ig gyártott modellre gondolok)? Volt a múltban 4-5 évvel ezelőtt 125ös cross motorom meg Gilera runner 180as robogóm, de ezeket nem sorolnám a releváns tapasztalatok közé...:) Érdekelne a fenntartási költség is és alkatrészellátottság (európai vagy japán belpiac?).
Előre is köszönöm a kommenteket és jó motorozást mindenkinek!
Király volt megint élőben figyelni a GP-s srácokat.
Csak az a baj, hogy már itt is sokkal kevesebb a motoros, 5-8 éve a felső parkoló csurig volt motorokkal, autókat oda fel sem engedtek most meg harmada motor parkol csak ott is és eleve a nézőszám is kevesebb.
Béna vagy? kiröhögnek a csajok. Vegyél R6ot. Füstöld a gumit aztán jönnek a csajok :-D