Ha jól láttam, akkor elment az első kerék...ott lehetett valami olajfolt féle a pályán...gondolom, mert Bautista is ott dobta el.Szerencse, hogy a motorja nem találta el a Doctort
Egyparszazzal ezer folott volt a max.ugy hogy ejjel kettokor olasz-angol meccs nezesere ebredtem a komp padlojan.
Es se a komp se az olasz nezok nem voltak ram tekinettel.
Párom alacsony, és rövid a karja. Ez előtt egybe üléses Suzuki 400-as Banditom volt, és az után ez egy kényelmes kanapé. Nekem is és páromnak is sokkal kényelmesebb ez mint az volt, de így sem igazi nekem még. A Bandit miatt meg fogattam soha többet nem veszek egybe üléses, meg nem is tetszik.
Kíváncsi vagyok én arra az utasra, aki egy full sportmotorra azt mondja, hogy kényelmes hátul. Persze ez függ az út hosszától, fagyizóig ki lehet bírni.
Vágódeszka méretű kemény ülésen, nyakig húzott térdekkel aki sokáig szeret utazni, az mazoista. Volt FS-em tehát nem a metrón hallottam, hogy milyen. Elárulom elől és hátul is kényelmetlen. Nem mentünk vele hosszabb útra, mert asszony tiltakozott, 250km volt a leghosszabb kör, de másnap még én se ültem volna fel a motorra.
Ha már CBR 600, akkor F verziót keresnék a helyedben, mert kényelmesebb, igaz a lábtartó magassága szerintem pont ugyan ott van, de az ülése komfortosabb, tudom, mert ezt is próbáltam.
Mindenkinek más a kényelmes. Pl: én utasomnak R6 kifejezetten kényelmes, nekem se lenne kényelmetlen, de egyszerűen el zsibbad a tenyerem, és fáj a csuklóm ha viszek utast. Ha nem viszek utast akkor is kicsit, de szerencsére akkor később.
A CBR600F4i kényelme szerintem teljesen jó egy ilyen kategóriájú motornál. Mind utas mind vezető szempontjából. Mi pont 3 hete mentük vele egy 3 napos 1200km-es kört a barátnőmmel Ausztriában. Az elején kicsit tartottam a motor kényelmétől mert ennyit még nemtük vele egyhuzamban, de a túra végén megelégedve konstatáltuk, hogy jó kis moci ez. Egyedül akkor éreztem picit kényelmetlenebnek amikor meredek szerpentínen kellett lefelé jönni és ilyenkor akármit csinálhatsz, rácsúszol a tankra és nagyobb terhelés kerül a csuklódra is. Hiába próbáltam lazán tartani a karomat, nem mindig ment, főleg ha hátulról csúsznak rád:) Ez lehet azonban az én rutintalanságom is. Szóval ha utast is viszel és számít az őkényelme akkor az F-es verziót ajánlanám.
Hali Atix83!
Sajna még nem raktam össze mert elfogyott a festék de ma tovább fogom festeni mert beszeretem azta gyönyörű sárga festéket remélem vasárnap már rakhatom össze.Ha kész lesz csinálok róla képeket :)
Helló.
Nem minden féle képpen e mellett döntöttem, de ez a modell is szimpatikus. Választásom egyik oka hogy nem lenne többe fent tartani mint az R6-ot. Más milyen a csutka kormány így bízok benne hogy kényelmesebb nekem hosszú távon utassal. Sok jót hallottam a motorjá, így attól sem félek hogy minden sűrűn szerelni kell. Meg a lényeg hogy formára is tetszik.
link
Es se a komp se az olasz nezok nem voltak ram tekinettel.
Sikerült találnod ilyen gombát? Én is ilyet keresek, de nem találok sehol...
Előre is köszönöm!
üdv
Z
Vágódeszka méretű kemény ülésen, nyakig húzott térdekkel aki sokáig szeret utazni, az mazoista. Volt FS-em tehát nem a metrón hallottam, hogy milyen. Elárulom elől és hátul is kényelmetlen. Nem mentünk vele hosszabb útra, mert asszony tiltakozott, 250km volt a leghosszabb kör, de másnap még én se ültem volna fel a motorra.
Ha már CBR 600, akkor F verziót keresnék a helyedben, mert kényelmesebb, igaz a lábtartó magassága szerintem pont ugyan ott van, de az ülése komfortosabb, tudom, mert ezt is próbáltam.
Van aki 7-800 Km után sem szól van aki 150-enként megáll mert minden baja van.
Sajna még nem raktam össze mert elfogyott a festék de ma tovább fogom festeni mert beszeretem azta gyönyörű sárga festéket remélem vasárnap már rakhatom össze.Ha kész lesz csinálok róla képeket :)
Nem minden féle képpen e mellett döntöttem, de ez a modell is szimpatikus. Választásom egyik oka hogy nem lenne többe fent tartani mint az R6-ot. Más milyen a csutka kormány így bízok benne hogy kényelmesebb nekem hosszú távon utassal. Sok jót hallottam a motorjá, így attól sem félek hogy minden sűrűn szerelni kell. Meg a lényeg hogy formára is tetszik.
http://olx.hu/hirdetes/honda-cbr-600-f4i-ID2l2Ob.html#ba88011afb
http://olx.hu/hirdetes/honda-cbr-600-fsport-motorkerekpar-ID2qLQB.htm
l#af4d8fd8e7
http://olx.hu/hirdetes/honda-cbr-f4i-ID2dbzd.html#697c4
f66f5
így elsőre most ennyit.