Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az 13 liter százon. jó, de akkor sem 18...

f"asztuggya" , lehet hogy nekem is volt már ennyi, csak nem figyeltem.
Az 5 percet én nem vártam meg, hanem egyből kapcsolgattam, hogy nyomja tele a karbit. Majd próbáld ki, ha legközelebb megáll. Ad a pumpa egy ilyen búgó hangot is de csak 2-3 mp-ig. Ha tele van a rendszer akkor csak kattan 1-et és kész de így dolgozik de csak 2-3 mp-t. Amíg ezt a búgó hangot adja addig kapcsolgatom. Ha nem adja pöcc röff. Legközelebb figyeld meg ezt és kapcsolgasd nem kell 5 percet várni. Nekem nem mindig nagy tempónál csinálta mostanában azt vettem észre, hogy tankolás után ilyen 200 v annál több km elteltével. Gondolom ilyenkor jobban kell neki dolgoznia és ilyenkor szeret megállni. Elvileg 1 idő után elfárad és fel lehet újíttatni. Neked mennyi km van a motorban?
7.-e lehet még jó.
Ok!
Bármelyik lehet. Terheletlen új szén-cink elemmel be lehet kalibrálni, az 1,5V / cella.
Mármint az enyém?
Nem biztos, hogy a V mérő jól mutat.
Nekem alapjáraton üzem melegen világítással együtt is 14,4 meg bármilyen fordulaton is 14,4 a töltésem a 15,5 már majdhogynem sok is
Nem legenda. Tenyleg produkaltam. Jo nem kerek 100km volt de plusz minusz 10km. Pontosan nem tudom, csak egy delutan ketszar latni a tartalekot meglepo volt. 60 as nyitott rendszerrel nem eppen 80 as tempoban. Rendszert nem csinalok belole, de ha kedvem lesz lefotozom.
110 km-re tankoltam 14 litert. És minden cseppjét megérte.
Ha jól emlékszem fordulaton kell mérni töltést 5000 ford. 15,5 volt, üzemi hőmérsékletnél és reflektor bekapcsolva.
ezek városi legendák. 240-es átlaggal sem ehet meg 18 litert...
Szia,
Nekem nem kell kapcsolgatni a gyújtást. Úgy néz ki a helyzet: motor megáll, gyújtás le. 5 perc várakozás, gyújtás fel és már indul is.
Bár ezt még megfigyelem, hogy tele tanknál csinálja-e? Így visszagondolva, ha jól emlékszem, 100-as tempónál még nem jött elő, tartósan 130 fölött már igen. Talán valóban pumpa....
Szerintem is pumpa. Nekem is rosszalkodik néha. Megáll nem kap anyagot leáll félreállok kapcsolgatom a gyújtást dolgozik a pumpa feltermeli telenyomja a karbit indítom pöcc röff mintha mi sem történt volna. Tavaly szeptember óta kisebb nagyobb szünetekkel már 4x-5x előadta ezt. De hál isten ki lehet kötni a pumpát unokatesóm megmutatta a titkot. Anélkül is megy csak fél tank v attól több benya kell h gravitációval magától eljusson a karbikba. Ezt még nem játszottam el de ha teljesen meghal a pumpa azért lehet jól jön majd.
13,3 az már éppen hogy csak töltésnek nevezhető de még éppen jó esetleg AC rosszalkodhat
100 km az nagyon durva hisz 18 liter belefér abba a tankba akkor űrsebességgel közlekedtél tán
Nekem a benzin pumpa tréfál meg néha, mehetek 1000 km-t hibátlanul teszi a dolgát. De ha tankolok, akkor 15 km után (kb. 10 alkalommal játszotta el velem és mindig ugyan ott ) elkezd az alapjárat esni és megáll.. Namár valamiért (gondolom mikor RES-ből visszateszem ON-ba, akkor a benzincsőbe kerül egy levegőbuborék ami, a pumpában szépen megáll, és ettől a membrán nem dolgozik.. Lehet ez csak az enyémre (amerikai modell) jellemző betegség, mert nekem nem a környezetbe szellőzik a tank, hanem a karbiba egy szénszűrőn keresztül.. Gondolom tapasztalták már jópáran mi történik amikor eltömik a tankszellőzést... Faterom a robikapán cserélte fel a kanna és a gép kupakját, egy napig gondolkozott miért nem indul
Tavaly vásároltam egy Honda CBR600 F4-et. (1999). Idén tavasszal szerviz megvolt (olaj, olajszűrő, légszűrő, gyertya csere, illetve a vezmérműlánc feszítőt is cserélni kellett. Ezen kívül karbi szinkron és szelepek beállítása is elvégezve.)
1 hónapja kellett feszültségszabályzót cserélnem, nem volt töltésem. Csere után semmi gond.
kb 2 hete csinálja a motor, hogy ha megyek vele 20-50 km után leáll az egyik henger, majd a többi is. Olyan mintha nem kapna benzint. hiába indítom nem indul vagy ha indul is csak 3 hengerrel. kb 5 perc várakozás után mintha mise történt volna elindul. Megijedtem talán újra a szabályzó, de a töltésre ha rámérek ~13,3V-al tölt.
Van ötletetek mi lehet a gond vele? Valaki tapasztalt már hasonlót?
Köszi
Kozuton sikerult. En is meglepodtem meg a kutas is, mert egymas utan ugyanott tankoltam. De lehet, hogy az f4 en az a kis piros lampa jobboldalt nem a valtas jelzo?
Sziasztok!

Ha esetleg valaki főfékhengert keresne:
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Holnap mondom.
Hali!
29-31 között szakadó esőt mond minden napra. 1.-én talán jó idő lesz, de akkor meg te nem érsz rá. 7. - 10.?
Szia!

Tudok adni ha neki nincs.
70/6321-829
Szevasz!Érdeklődnék akkor,hogy van e jól működő termosztátod CBR 600 F-ez?