Az 5 percet én nem vártam meg, hanem egyből kapcsolgattam, hogy nyomja tele a karbit. Majd próbáld ki, ha legközelebb megáll. Ad a pumpa egy ilyen búgó hangot is de csak 2-3 mp-ig. Ha tele van a rendszer akkor csak kattan 1-et és kész de így dolgozik de csak 2-3 mp-t. Amíg ezt a búgó hangot adja addig kapcsolgatom. Ha nem adja pöcc röff. Legközelebb figyeld meg ezt és kapcsolgasd nem kell 5 percet várni. Nekem nem mindig nagy tempónál csinálta mostanában azt vettem észre, hogy tankolás után ilyen 200 v annál több km elteltével. Gondolom ilyenkor jobban kell neki dolgoznia és ilyenkor szeret megállni. Elvileg 1 idő után elfárad és fel lehet újíttatni. Neked mennyi km van a motorban?
Nem legenda. Tenyleg produkaltam. Jo nem kerek 100km volt de plusz minusz 10km. Pontosan nem tudom, csak egy delutan ketszar latni a tartalekot meglepo volt. 60 as nyitott rendszerrel nem eppen 80 as tempoban. Rendszert nem csinalok belole, de ha kedvem lesz lefotozom.
Szia,
Nekem nem kell kapcsolgatni a gyújtást. Úgy néz ki a helyzet: motor megáll, gyújtás le. 5 perc várakozás, gyújtás fel és már indul is.
Bár ezt még megfigyelem, hogy tele tanknál csinálja-e? Így visszagondolva, ha jól emlékszem, 100-as tempónál még nem jött elő, tartósan 130 fölött már igen. Talán valóban pumpa....
Szerintem is pumpa. Nekem is rosszalkodik néha. Megáll nem kap anyagot leáll félreállok kapcsolgatom a gyújtást dolgozik a pumpa feltermeli telenyomja a karbit indítom pöcc röff mintha mi sem történt volna. Tavaly szeptember óta kisebb nagyobb szünetekkel már 4x-5x előadta ezt. De hál isten ki lehet kötni a pumpát unokatesóm megmutatta a titkot. Anélkül is megy csak fél tank v attól több benya kell h gravitációval magától eljusson a karbikba. Ezt még nem játszottam el de ha teljesen meghal a pumpa azért lehet jól jön majd.
Nekem a benzin pumpa tréfál meg néha, mehetek 1000 km-t hibátlanul teszi a dolgát. De ha tankolok, akkor 15 km után (kb. 10 alkalommal játszotta el velem és mindig ugyan ott ) elkezd az alapjárat esni és megáll.. Namár valamiért (gondolom mikor RES-ből visszateszem ON-ba, akkor a benzincsőbe kerül egy levegőbuborék ami, a pumpában szépen megáll, és ettől a membrán nem dolgozik.. Lehet ez csak az enyémre (amerikai modell) jellemző betegség, mert nekem nem a környezetbe szellőzik a tank, hanem a karbiba egy szénszűrőn keresztül.. Gondolom tapasztalták már jópáran mi történik amikor eltömik a tankszellőzést... Faterom a robikapán cserélte fel a kanna és a gép kupakját, egy napig gondolkozott miért nem indul
Tavaly vásároltam egy Honda CBR600 F4-et. (1999). Idén tavasszal szerviz megvolt (olaj, olajszűrő, légszűrő, gyertya csere, illetve a vezmérműlánc feszítőt is cserélni kellett. Ezen kívül karbi szinkron és szelepek beállítása is elvégezve.)
1 hónapja kellett feszültségszabályzót cserélnem, nem volt töltésem. Csere után semmi gond.
kb 2 hete csinálja a motor, hogy ha megyek vele 20-50 km után leáll az egyik henger, majd a többi is. Olyan mintha nem kapna benzint. hiába indítom nem indul vagy ha indul is csak 3 hengerrel. kb 5 perc várakozás után mintha mise történt volna elindul. Megijedtem talán újra a szabályzó, de a töltésre ha rámérek ~13,3V-al tölt.
Van ötletetek mi lehet a gond vele? Valaki tapasztalt már hasonlót?
Köszi
Kozuton sikerult. En is meglepodtem meg a kutas is, mert egymas utan ugyanott tankoltam. De lehet, hogy az f4 en az a kis piros lampa jobboldalt nem a valtas jelzo?
f"asztuggya" , lehet hogy nekem is volt már ennyi, csak nem figyeltem.