Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma reggel tankoltam, kb 7 órakkor. Mentem a munkahelyre (20km) semmi gond. Hazafelé 11:00 körül indultam. kb 27-30 °C a környezeti hőmérséklet. Indulás után 6 km után a motor megállt. Ha a gyújtást ráadom az AC pumpa kattan egyet. Gyújtás nélkül vártam pár percet és indult.
Hétközben esős, aránylag hűvös idő volt, semmi gond nem volt a géppel.
A motorban 54000km van. Tavaly augusztusban vettem 47000-rel.
Talán a meleg befolyásol valamit?
Srácok 2000-es évjáratú Hornet karbisora jó a F2-be?
Blokk ránézésre ugyan az.
Hétvégén volt meg a 41ezer km gyárival. A következő szezonra azért már én is cserélem :)
Lehet hogy szét kellene szedni az önindítót azt kipucolni mert szorul vagy épp tele van a szénkefe porával vagy menetzárlatos valamelyik tekercs indítani attól még indít csak túl nagy áramot vesz fel
Sziasztok. az miért van, hogy az indító relébe megolvad a biztosíték? tapasztaltatok már hasonlót?
Denso VUH27D

Európában is gyárt az NGK és ezekkel szokott gond lenni (szigetelési-tömörzárási problémák)
Pl. 2013-tól a 600RR-hez is csak Denso VUH27D lehet rendelni.
Van valakinek Cbr600f4i-hez automata szivató egysége? Szeríz szerinte behalt benne valami bimetál és azért nem működik.
Egyetértek. Én betartva a gyári 24e km-et lecseréltem, de semmi érezhető különbség nem volt ill. a gyertya hézagok is teljesen rendben voltak. Mivel ezek irídiumos gyertyák qrva sokat elmennek. Én már olyat is hallottam, h 30-40e-nél cserélték le.
Telóolaj is használat függő, ha már érzed, h elpuhult, akkor érdemes cserélni, sokkal inkább, mint a gyertyát, és a fékolaj is fontosabb, bár szerintem ez a 2 év szintén túl van spirázva, főleg ha az ember nem pályázik.
Gyertyát 12e-nél teljesen felesleges cserélni meg a motor használatától függőel a teleszkópot is felesleges két évente zaklatni a fékolajat viszont már annál inkább szerintem!
Lassan 12e van a vasban és én személy szerint már lecserélném a gyári gyertyákat.. NGK gyertyán kívül próbált már valaki más fajtát vagy teljesen jó lesz bele az (olvastam a hamisításáról stb., ettől függetlenül kérdezném) ? Ti mennyire adtok arra, hogy 2 évente teló-olaj csere ha úgy érzitek, hogy teljesen jó?
én is ilyet hajtok most.
aljzat akart lenni,
Helló,
Nekem van. Én az Ebay-ről rendeltem 12V szivargyűjtó+5V usb foglalatos ajzatot.(~3000 Ft) Ez direktbe az akkura van rákötve egy biztosítékon keresztül. Én a műszerfal alá tettem. Ehhez hajlítottam egy L alakú lemezt és kétoldalú ragasztóval van feltéve. Szuperül működik. Esőtől is elég jól védve van.
Csodák vannak, de elég ritkák.
Hali szerintetek ez eredeti kesztyű lehet?Mert volt aki másolatot árúlt olcsón.

http://www.kepesmotor.hu/bor_k...
Köszönöm a válaszokat !Akkor megpróbálok az ülés alatt helyet keresni neki .Meg akkor direktbe kötöm az aksiról biztosítékkal,kapcsolóval.Az enyém nem világít azonnal ,még régi vas.
Én az akku környékén kerestem egy szálat amiben csak gyújtáson van áram nem a világításra kötöttem viszont igazad van abból a szempontból meg jobb ha direktben van pl mikor kempingben voltunk tengerparton mindent a motorról töltöttünk gps telefon fényképezőgép jobb lett volna ha van benn áram gyújtás nélkül is de megoldottam másképp csináltam egy rossz akkutöltő csipeszeiből egy szivargyújtó véggel kábelt azt csíptettem az akkura bírta az egy hetes kiképzést igaz naponta mentünk 200-300 km-t volt ideje töltődni
En lattam a kormany mogotti muanyagba bal oldalt beteve. En is gondolkodom hogy rakok eggyet, de nagyban fugg hogy milyen gps tartom lesz.kevesebb kabel annal jobb.
Az aramot en direktben huznam az aksirol egy kapcsoloval, biztositekkal.
Indokom:ha lemerul a telefon vagy a gps-t kell nyomkodni az aksi birja magaban darabig csak oda kell figyelni ra.a csak gyujtas nem szerencses mert egybol kapcsolja a vilagitast is igy hamarabb merul az aksi, plusz most hirtelen nem emlekszem de szerintem inditaskor lekapcsolja a vilagitast igy lehet mondjuk egy gps-t lekapcsolna a feszultseg eses. Egy jo aksirol nem kapcsol ki be. De ha bekapcsolva hagyod lehet tolni fogod a motort ;) ha aksirol huzod akkor egyszerubb is mint a gyujtaskapcsolot megkabelezni. De izlesek es pofonok. Autovillamosagi szerelo letemre en igy csinalom majd magamnak.
De minek is hisz a Hondát nem kell szerelni
Jaja, nekem ott a szerszámos van.
Én az ülés alá raktam be oda a hátsó lámpa elé az egyik rekeszbe nem tudom szerszámok vagy mi lehetett ott eredetileg, és csak gyújtáson van benn áram a gps-em töltője olyan hosszú hogy pont frankón elér az ülés alatt a tanktáskáig és még útban sincs és ázni sem ázik
Én csináltam egy kis konzolt aluminiumból és a gyújtáskulcs bal oldalán van. Asszem a hátsó világításra van kötve, tehát csak gyújtáson van rajta áram. Talán nem is szerencsés, ha folyamatosan van rajta, de majd elektroszakik megmondják.
Sziasztok!Van valakinek a gépén szivargyújtó aljzat?Ha van hova lett téve nézegetem a gépet de nem taláálok megfelelő helyet?Másik kérdés álandó aramú helyre lett bekötve vagy amikor gyújtás van akkor van ott is áram?
pempelli@freemail.hu-n keress,van termosztát és vízpumpa is .
Az biztos jól mér alapjáraton világítás nélkül 14,41
világítással meg 14,37 fordulaton meg 14,59