Azért írtam ide mert át nyálaztam már ezeket, és olyat keresek ami nincs fent. Tudom mi a különbség az F4i és az Fsport kort, közt és Fsportot keresek még mindig!
Ja még annyit hogy a sima f4i is majdnem ugyan az egy két pici eltérésben tehát azt is érdemes nézegetni ha csak nem nagy befolyásoló hogy az egybe üléses.
igen ott tiltásig kipörög..ma szétszedtem az üzemanyag pumpát szét van égve és amint elindulok csak éppen hogy tolja az anyagot valószínűleg ez lesz a hiba ... vagy kicserélem a gyertya sort még hátha ...
Nem oldottam még meg a problémát. Nem is kerestem hozzá pumpát. Gyári új szerintem horror áron van egy bontott meg ki tudja meddig bírja. 2000 km múlva megy szervizre (karbiszinkron, szelephézag) és megmondom a szerelőnek, hogy nézzen rá esetleg fel lehet-e újítani.
Amiket linkeltél nem tudom jók lennének-e bele...
De amit elsőnek linkeltél ami az új nem annyira vészes az ára.
Hello! Érdeklődnék, hogy van-e valakinek valami ötlete a probléma orvoslására.. 97es cbr 600f3 első második fokozatban tökletes amint felteszem háromba ledadog azt nem megy...ha ráhúzom a szivatót akkor sem, ha lassan húzom neki a gázt akkor sem amiket már megnéztem
-tank tiszta
-benzincsap tökéletes
-gyertyák jók
-ram air csövek a helyükön
-légszűrőház ok nincs repedve deformálódva
-karburátor sor tiszta
-szinkron beállítva
-üzemanyag pumpa működik
-kiiktattam már az üzemanyag pumpát is hátha nem tol elég anyagot
-dugulás nincs az üzemanyag rendszerben
Váltottam benzinkutat, kb 2 hete semmi gondom nem volt. Ma délután 80 km-t jöttem vele gond nélkül. Viszont mikor beértem a városba, kb 2 km múlva megállt. Próbáltam a trükködet, gyújtás le, gyújtás fel. A benzinpumpa berreget bekapcsoláskor kb 2 mp-ig. kb 10 gyújtás le-fel után a pumpa elhallgatott és indulhattam.
Érdekelne,hogy R6 után miért pont ennél a típusnál kötöttél ki?
Amúgy király az FS