Tudom mindig tema a fogyasztas, nincs is baj vele mert 230 nal villan fel a tartalek. De nyugtassatok mar meg, hogy masnak is sikerul 100km alatt kiuriteni a teljes tankot.
Nézgelődést terveztem a tátrában.2 napra mennénk.Meg szálni mi is ott akarunk nézegetem szlovák szállásokat azok nem tűntek vmi jónak viszont zakopanéban jnak tünnek.
Mi nemrég voltunk. Fotógalériámban találsz képeket. Szlovák fakabátokra mindenképp érdemes figyelni, hazafelé vagy 6 helyen mértek. Lehetőleg ne a legrövidebb úton menj, hanem szépen a Magas Tátrán körbe, nagyon szép.
Semmi extra dolog, ami külön figyelmet igényelne. Max. annyi, h Zakopaneban qrva sokan csámborognak az út szélén is, szóval ott óvatosan kell menni, egyébként meg frankó hely.
Ha van még időd, akkor a szlovák paradicsomban is tegyél egy kört.
a hét elején sikerült szert tennem életem első 1996-os cbr 600 f3jára átépítés alatt álló motor ..kesze kusza vezetékek stb megoldva.... eleinte 3 hengerezett gyújtó kábeleket vissza vágtam trafó érintkezőit felcsiszoltam... elvileg most fasza megy mind négy henger .....DE ha kihúzatom 1 , 2 ben szúrok egy 3at elkezd dadogni azt ilyen 70-nél kb jobban nem meg,ha ráhúzom a szivatót akkor sem... vélemény ötletek akármi ? Előre is köszöntem Üdv.: Bobi
Sziasztok! cbr 600 f4 99-2000es évjárathoz van valakinek elfekvőbe kidobandó hengerfejtömítés? nekem meg lett síkolva a hengerfej és a gyári kevés alá.. fordulaton beleér a szelep a dugóba és két tömítésből csinálnék egyet
hát én úgy raktam össze a vezérlést ahogy előtte is volt és akkor jól működött.. de most töltöttem le szervizkönyvet hozzá és megnézem az alapján.. ha még is a vezérlésben lesz a gond akkor elásom magam
új gyertyával sem indul.. olyat csinál hogy néha durran és a kipufogón jön láng, meg a karburátorba is vissza durrog, mintha a szelepek nyitva lennének.. de a vezérlésnek jónak kéne lenni elvileg
Érdekel valakit idomfúrás nélküli bukógomba tartó esetleg gombával vagy anélkül, vagy központi teló ültető-kiemelő? Ha igen akkor lehet írni zsotyoo@citromail.hu-ra.
29-31 vmikor?
Ha van még időd, akkor a szlovák paradicsomban is tegyél egy kört.
a hét elején sikerült szert tennem életem első 1996-os cbr 600 f3jára átépítés alatt álló motor ..kesze kusza vezetékek stb megoldva.... eleinte 3 hengerezett gyújtó kábeleket vissza vágtam trafó érintkezőit felcsiszoltam... elvileg most fasza megy mind négy henger .....DE ha kihúzatom 1 , 2 ben szúrok egy 3at elkezd dadogni azt ilyen 70-nél kb jobban nem meg,ha ráhúzom a szivatót akkor sem... vélemény ötletek akármi ? Előre is köszöntem Üdv.: Bobi
Érdekel valakit idomfúrás nélküli bukógomba tartó esetleg gombával vagy anélkül, vagy központi teló ültető-kiemelő? Ha igen akkor lehet írni zsotyoo@citromail.hu-ra.