Nekem is szól elég szépen alapjáraton a vezérműláncom. De én nem cserélek még benne feszítőt, úgy gondolom 62 ezernél nem lesz elég, ha csak a feszítőt cserélem, így télen kap egy komplett vezérlést (3 feszítőív, vezérműlánc, és állító)
Kicsit azért idegesít, hogy haverom sradja halkabb jelenleg mint az én motorom
Elég sok Alpine Gp pro replika kering a piacon, vannak köztük egész jó minőségűek is. Nekem is volt, sokáig esküdni mertem volna, hogy eredeti. Még a csuklóprotektor is kemény műanyag volt, nem puha, mint a rosszabb minőségűeknél.
Amúgy meg kéne fogdosni...
Egyébként 15-öt még a másolat is megér, azok is bőrből vannak
Úgy néz ki kezd lassan behalni a láncfeszítő patronom. Erre tud valaki valami jó beszerzési forrást? Neten lehet valahonnét olcsón szerezni vagy csak a Honda kereskedésben? Ebay-en lehet kapni fix, csavaros dolgot, ezzel tapasztalat?
Hát ebben nem tudok segíteni nem vagyok szerelő .De szerintem egy szerelőt megkérdezel az biztos tud segíteni.Viszont már kíváncsi vagyok én is hogy felszerelhető e.
Nem tudom. Próbáld ki az adalékot ha gondolod. Visszagondolva régebben néha raktam bele STP márkájút mostanában ez elmaradt. Ja és tegnap az eddigiektől eltérő kúton tankoltam és ekkor nem következett be a megállás. Egyébként nekem ez a macera tavaly szeptemberben kezdődött de akkor ritkán jött elő. Következő eset már idén fordult elő tavasszal. Aztán később vmikor még 1x. Most meg szinte minden tankolást követő kb 200 km-nél.
Biztos hogy üzemanyag nincs valamiért. De mit befolyásolhat a melegebb hőmérséklet? Mai napon miután megállt 6 km után a maradék 15 km-en nem volt gondom.....
Az autóban folyamatos használatban van!
Motorba télen rakok, meg amikor eszembe jut!
Annyit tudok, hogy volt egy céges verdánk amiben hf-tömítést kellett cserélni,ezért nyilván levették a hf-t. Annak ellenére,hogy dízel volt teljesen tiszta volt az égéstér! Mindenki azt csinál amit akar!
Csak javasoltam valamit!
Egyébként meg azon a benzinnek nevezett foson csak javítani tud szerintem! Ja,200e km-es autónak levettük a tankját, kipucoljuk! (Amiben folyamatosan használják ezt) Nem kellett pucolni!
De mindenki azt csinál amit akar! :)
Szia!szerintem jó lehet rá mert ciborámnak hornetje van és mind kettőnkének ugyan úgy kezdődik a motor kódja(PC25) és sokminden alkatrész egyezik is.De azért ne vedd 100% osnak hogy a karbi is jó.
Jó hogy írsz. Tegnap sokat motoroztam. Legutóbbi 3-4 tankolás után kb 200 km-rel mindig megállt 1x. Tegnap ez a táv este jött el. Most 250 km-nél van. Lehet hogy 1 a baj? Hűvösben neked és nekem sem áll meg? Elég érdekes a dolog. Unokatesóm állítja, hogy benzinpumpa és előbb utóbb végleg bedöglik. Nem tudom. De tegnap mielőtt megállt volna és máskor is már tapasztaltam olyat hogy lement az alapjárat netán nem ment minden henger de pár pillanat múlva meg minden okés. Tuti, hogy valamiért nem mindig kap elég üzemanyagot...
Holnap Nyírcsaholyban lapcsánka fesztivál.
Kisvárdáról indulunk egy jó páran a Shell kútról (nem a Tesco melletti, hanem Csillag utca).
Gyülekező 13:45-kor, indulás 14:00-kor.
Ha valakinek van kedve tartson velünk.
Kicsit azért idegesít, hogy haverom sradja halkabb jelenleg mint az én motorom
Amúgy meg kéne fogdosni...
Egyébként 15-öt még a másolat is megér, azok is bőrből vannak
Mi is készülünk át, de csak az esti Kiscipő, Bikini koncertre.
2000 Hornet,motorkód ugyan az.
Motorba télen rakok, meg amikor eszembe jut!
Annyit tudok, hogy volt egy céges verdánk amiben hf-tömítést kellett cserélni,ezért nyilván levették a hf-t. Annak ellenére,hogy dízel volt teljesen tiszta volt az égéstér! Mindenki azt csinál amit akar!
Csak javasoltam valamit!
Egyébként meg azon a benzinnek nevezett foson csak javítani tud szerintem! Ja,200e km-es autónak levettük a tankját, kipucoljuk! (Amiben folyamatosan használják ezt) Nem kellett pucolni!
De mindenki azt csinál amit akar! :)
Én meg próbálnám "kipucolni" spurival - rendszer tisztíó.
Jó hogy írsz. Tegnap sokat motoroztam. Legutóbbi 3-4 tankolás után kb 200 km-rel mindig megállt 1x. Tegnap ez a táv este jött el. Most 250 km-nél van. Lehet hogy 1 a baj? Hűvösben neked és nekem sem áll meg? Elég érdekes a dolog. Unokatesóm állítja, hogy benzinpumpa és előbb utóbb végleg bedöglik. Nem tudom. De tegnap mielőtt megállt volna és máskor is már tapasztaltam olyat hogy lement az alapjárat netán nem ment minden henger de pár pillanat múlva meg minden okés. Tuti, hogy valamiért nem mindig kap elég üzemanyagot...
Kisvárdáról indulunk egy jó páran a Shell kútról (nem a Tesco melletti, hanem Csillag utca).
Gyülekező 13:45-kor, indulás 14:00-kor.
Ha valakinek van kedve tartson velünk.