Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 600-as sem eszik sokat ha nem bántod. Nekem 4,2 volt a legkevesebb 6,3 a legtöbb eddig 100 km-en. Csuklófájás tényleg helytelen üléspozició miatt van. Mikor hoztam haza a mocit 100 km-ről én is éreztem 1 picit aztán rájöttem hogy jó rajta ülni és megszűnt a probléma.
Valamelyik Honda kereskedésben. Nézd meg hol van hozzád legközelebb hívd fel őket és megrendelik neked.
Pályán akkor helyes, ha "az ánuszgyűrűd alatt fütyül a szél"
Sziasztok.Egy kis segítséget szeretnék kérni,hátha tudna valamelyikőtök segíteni.Van egy Honda Cbr600 F1-es típusú motorom.Gyűrűzésre szorulna a motorblokkja,mert erőtlen,és eszi az olajat is.Olyan kérdésem lenne-e hogy megtudnátok-e mondani honnan lehetne gyűrű szettet rendelni a motorhoz,és szelepeket?Előre is köszönöm annak aki segít.
Erről tudnál pár szót mondani? Valószínű akkor nem ülök helyesen a motoron, milyen a helyes testtartás?
Igen, vettem észre... Amúgy is gerincferdüléses vagyok...
...öööö csuklófájást a helytelen testtartás is tud ám okozni motorbiciklikzés közben
Meg azért a fogyasztás is szempont. Jelenleg a 2 ütemű 125-ösöm olyan 3.5L körül megy... A kis CBR300 sem hinném hogy sokkal többet enne.

Motorozni akarok viszonlyag kényelmesen, nem pedig (csak ) villantani egy dögös géppel, amiről negyed óra mulva már le akarok szállni.
Olvass utána. Vannak jó cikkek.

Pl. az amit én írtam

link
Vegyél Kawasakit.
Nekem régi cbr 600 f3 van, csak vàrosba hasznàlom, pàlyàt nem is làttam még csak itt a sportmotoron képeken. Először fàjt a csuklóm, de màr megszoktam. Szerintem teljesen életképes a dolog, még ha sok értelme nincs is, de ha így néznénk akkor mindenki 50-es robogóval jàrnà a vàrost...
Az a baj, mint írtam, hogy szupersport párti vagyok, de szerintem lemondok róluk, mert kényelmetlenek. Csak egyedül használom utas nélkül, de hamar megérzem a csuklóimat...
A 600RR-be a kipufogó miatt szerettem bele, megőrülök a középen elhelyezett kirottyantó dobokért! (ezért van most derbi gpr 125-öm)

Lehet kinevettek, de még a csak szeptembertől kapható leendő 300R-el is nagyon szimpatizálok, de elvileg az is szupersport... Bár még mindig kényelmesebb lehet, mint a 600RR... De hol van a CBF-hez képest...?
600rr egy szazhuszonos utan inkabb mekdoncis villantasra valo mint valodi morkazasra.
Ha nem az a cel hogy a gatya vonalkodos legyen.
Sokkal.
Bar varosi alacsony sebesseges szenvedes a viszonylag eoloredoles miatt szerintem gond.
Varosba a cbf vagy a hornet valo.orszagut,csapatas,palya az a cbr600f.
Mindenképpen sokkal kényelmesebb, mint egy 600 RR. Főleg a hátul ülőnek. Bár most hogy nézem városi használatra kell. 2 személlyel is használnád? Mekkora távokra? Ha főként városban használod lehet nem mondanék le az RR-ről. Csak hogy mindenki mást mondjon 1 kicsit. Nekem kell dönteni olvass teszteket stb. Sok sikert a választáshoz.
Értem. Már csak annyi, hogy ezek mennyivel kényelmesebben egy 600RR-hez képest? Ők akkor inkább sport-túrák, mintsem szupersport.
Nem.a cbr 600 f egy kulon modell rengeteg frissitessel kb talan 2000 es evek kozepeig gyartott eloszor sportmotor majd a 600 rr megjelenese utan sporttura kategorias gep.
Majd utod nelkul abbahagytak a gyartast.
Ezutan par ev szunet utan felmelegitettek a receptet de nem uj modellel hanem becsomagoltak idomokba egy hornrtet.
Ezt linkelted a hahun 600 f kent.
A hatotvenf ami uj az egy tenyleg uj gep de cbf utoda inkabb.


Bonyolult mi?
Na akkor most kérnék szépen egy kis pontosítást:

Tehát a CBR600 F az egy "idomított" Hornet, a CBR650 F pedig a CBF-család. Ezek akkor mind sport-túra?
A 600RR pedig egyértelműen szupersport.
A haccazas az egy idomos hornet a hatotven meg inkabb a cbf utodja minz a haccazfe.
A haccazerrert ne keverd ide mert masik liga.
S ezen az új CBR-en mi az az F-jelölés? Hol van mondjuk egy CBR 600RR-hez képest?

Egyébként bocsi a sök hülye kérdésért, de még kezdő motoros vagyok.
Ennyiért MT-09-et vennék.
Én ezek közül a cbf-et venném, az új cbr bántja a szemem, illetve szerintem össze is ment ez a motor méretileg.
Köszi srácok! Az hogy kicsit gyengébb az nem érdekel, mert jelenleg egy kemény 20 lovas 2 ütemű GPR 125-öt használok, szóval ahhoz képest minden erősebb. Bár megjelenésre egy igazi sport gép, de hát 125ccm... Meg persze 20-30 perc után már érzem a csuklóimat, szóval azért gondoltam, hogy inkább sport-túra...

Én az alábbi motorok között vacilálok, mert ezek azért még olyan sportos kinézetűek, s jól néznek ki:
(S sajnos valszeg lemondok álmaim 600RR-jéről )

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbf_600_s_2500_km_-80
20574

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f_abs_mo.
-i_2.tulaj_szervizkonyv-7981121

http://www.hasznaltauto.hu/motor/hon
da/honda_cbr_650_f_abs-7974844
Tudom, motorral vagyok.. meg délután azzal is fogok hazamenni majd Budapestről Szegedre. Legalább leáznak majd a motorról a tavalyi rovarok...
Az van.................esik.