Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Életérzésre.. talán
Sportmotorra vagyik.
Városi ingázáshoz nagyon fog hiányozni az a 30 ló a felső tartományból... meg igazi áldás lehet a kissé fejen állós póz is.

Tuti jobb a CBF városba mint a CBR, viszonylag egyenes üléspozícióval, laza karokkal vezethető.. fejtartás is kényelmes, nem kell mindenféle kényelmetlen pozíciókat felvenni, ahhoz hogy átlásd a forgalmat.. Nem is igazán értem, hogy akár ötlet szintjén is, hogy merülhet fel városi ingázásra a sportmotor...ami talán még egy choppernél is kelletlenebb lehet városban.
Köszi Szabolcs, így fogok akkor tenni!
A tárcsák 80-120ekm t mennek el vezetési stilus alapján!
Ahogy mesélted mennyit motoroznál én néznék egy bontottat majd, de ne izgulj ha a dugattyúk nem szorulnak és nem kopik vasra a betét akkor lassan kopik a tárcsa.
vatera, olx, bontósok, képesapró.
Nézd meg milyen hondán volt még azonos és lehet aki másik motort bont nemtudja jó a tiedre...
Bontottan kifogható 1pár 30ért!(ami még elfut 30-40ekm -t)
Ha nem szansz ra akkor keresd atix83-At.Ha van neki talan el is adja.bontott.
Köszi, megnéztem ezt az ebc márkát e-bayen,de 80 alatt nem találtam párját, az meg nagyon drága nekem. Nem tudtam, hogy a kínai cuccok lutrik,de akkor célszerű lemondanom róla.
Akkor nem marad más csak a bontott tárcsa?
Mikor kijött akkor még szupersport volt. Mai sportgépek ugye sportosabbak ezért manapság sporttúrának csúfolják őket.
Ha 1 olyan motort akarsz, ami igazából szinte majdnem mindenre használható (város ingázás elmenni A ból B-be és azért hosszabb túrát is simán lenyom vele az ember) akkor a 600F lesz a jó választás. 600-as sportmotorok teljesítményét hozza, vagy csak nagyon kicsivel marad el de cserébe kényelmes.
CBF600 két változat és a CBR...............van némi különbség.És vagy 30 ló a felső tartományban hibádzik a CBF-nél.
Sportos tetszik vagy nem?

Míg eldöntöd szerezz egy hornetet.
A CBF600 tetszik, de a 600F jobban, csak arról nem tudom hogy sport, vagy sport-túra.
Láttál már CBF-et?

Életbe nem mondanád sportosnak.
Lehet, a fejemben is az van. :)

Leginkább csak városi használatra szeretnék (jelenleg egy Derbi GPR125-öm van), de akármennyire is tetszik a szupersport kategória, azt azért be kell látni, hogy nem a kényelmességről híres...

Ja, és mi nehézzé teszi a dolgot, hogy a sportkategórián kívül kevés olyan motor van, ami tetszik. :)
Egyébként mire akarod használni kicsit nagynak tűnik a káosz...
Köszi, igazából azt tudtam hogy a CBF az sport-túra, s a CBR az meg sport, de a CBR600F-nél azt az F betűt nem tudta hova tenni. Valami túrásított szupersport?

Erdendően egy CBR600 RR szerettem voolna venni, de lehet inkább valami sport-túrát szeretnék, mert az azért kényelmesebb.
Egy 2008-as CBF600-at néztem ki, de a CBR600 F jobban sportgépnek tűnik, mint sport-túrának, szóval csak azért érdeklődök...
Ebay-es kínainál olyan a helyzet mint az oroszrulett.

Vagy kifogsz egy problémamentes gyártót vagy az első 2e km alatt elvetemedik de volt már megrepedt példány is.

Nem hiszem hogy a párban akár 30-40e forint megéri a lutrit.
Keress inkább EBC-t ebay-en.
Valóban, nem is tűnt fel eddig, hogy hátsónak írja.
Viszont találtam egy-két tárcsát e-bayen szállítással együtt 50-60 körül majd belinkelem őket (ezek 4,5 illetve 5mm vastagságúak).
pl:

"A CBR600F F4i-ből az alapváltozat mellett bemutatták a Sport kivitelt, amit a hiányzó középállványról, a fekete vázról, a piros-fekete festésről és a lépcsős ülésről lehetett legkönnyebben megkülönböztetni az utcai kiviteltől. Az egyértelmű külső jegyek mellett műszakilag is hozott újdonságot. A szelepeket dupla rugók nyomják vissza, kisebb a szívóoldalon a szelepemelés, és hét helyett nyolc lamella van a kuplungban, valamint könnyebb a generátor forgórésze."

link
Szia!

A CBR600F az sporttúra, nem?

Ha már adott a kérdés, akkor mi a különbség a CBR600F Sport és a sima között?:-)
Minden. A cbf túramotor, a cbr sportmotor.
Mert amit néztél az a hátsó tárcsa lehet csak az van raktáron mert ami nincs azt elrejti nem is mutatja ha minden igaz
Üdvözlet!

Lehet nem jó helyre írok ezzel az amatőr kérdéssel, de mi a különbség egy CBR600F és egy CBF600 S között?

Köszi!
Érdekes, nekem a pereménél jelenleg 4 mm, a gond az, hogy nem egyenletesen van lekopva. A tàrcsa közepe vastagabb és kifelé vékonyodik, nem tudom mennyire érthető...
A bàrdinàl nem az a gond, hogy nincs, hanem hogy hiába vàlasztom ki a pontos típust valami 220 mm-est dob ki, még a jó méret 296mm.
Mivel jobbára autóalkatrésszel foglakoznak
Sajnos ennyi az ára és nincs nagyon olcsóbban hacsak nem E-bay csak azokkal meg az a baj hiába olcsóbb már eleve 4mm-ról indul a vastagság és a minimális megengedett 3,5mm a gyárival ellentétben az 4,5-ről indul és 3,5-ig kophat
Az e-bayes tàrcsàkkal van valakinek tapasztalata? Ott olyan 120 font körül van a 2db.