Városi ingázáshoz nagyon fog hiányozni az a 30 ló a felső tartományból... meg igazi áldás lehet a kissé fejen állós póz is.
Tuti jobb a CBF városba mint a CBR, viszonylag egyenes üléspozícióval, laza karokkal vezethető.. fejtartás is kényelmes, nem kell mindenféle kényelmetlen pozíciókat felvenni, ahhoz hogy átlásd a forgalmat.. Nem is igazán értem, hogy akár ötlet szintjén is, hogy merülhet fel városi ingázásra a sportmotor...ami talán még egy choppernél is kelletlenebb lehet városban.
A tárcsák 80-120ekm t mennek el vezetési stilus alapján!
Ahogy mesélted mennyit motoroznál én néznék egy bontottat majd, de ne izgulj ha a dugattyúk nem szorulnak és nem kopik vasra a betét akkor lassan kopik a tárcsa.
vatera, olx, bontósok, képesapró.
Nézd meg milyen hondán volt még azonos és lehet aki másik motort bont nemtudja jó a tiedre...
Bontottan kifogható 1pár 30ért!(ami még elfut 30-40ekm -t)
Köszi, megnéztem ezt az ebc márkát e-bayen,de 80 alatt nem találtam párját, az meg nagyon drága nekem. Nem tudtam, hogy a kínai cuccok lutrik,de akkor célszerű lemondanom róla.
Akkor nem marad más csak a bontott tárcsa?
Mikor kijött akkor még szupersport volt. Mai sportgépek ugye sportosabbak ezért manapság sporttúrának csúfolják őket.
Ha 1 olyan motort akarsz, ami igazából szinte majdnem mindenre használható (város ingázás elmenni A ból B-be és azért hosszabb túrát is simán lenyom vele az ember) akkor a 600F lesz a jó választás. 600-as sportmotorok teljesítményét hozza, vagy csak nagyon kicsivel marad el de cserébe kényelmes.
Leginkább csak városi használatra szeretnék (jelenleg egy Derbi GPR125-öm van), de akármennyire is tetszik a szupersport kategória, azt azért be kell látni, hogy nem a kényelmességről híres...
Ja, és mi nehézzé teszi a dolgot, hogy a sportkategórián kívül kevés olyan motor van, ami tetszik. :)
Köszi, igazából azt tudtam hogy a CBF az sport-túra, s a CBR az meg sport, de a CBR600F-nél azt az F betűt nem tudta hova tenni. Valami túrásított szupersport?
Erdendően egy CBR600 RR szerettem voolna venni, de lehet inkább valami sport-túrát szeretnék, mert az azért kényelmesebb.
Egy 2008-as CBF600-at néztem ki, de a CBR600 F jobban sportgépnek tűnik, mint sport-túrának, szóval csak azért érdeklődök...
Valóban, nem is tűnt fel eddig, hogy hátsónak írja.
Viszont találtam egy-két tárcsát e-bayen szállítással együtt 50-60 körül majd belinkelem őket (ezek 4,5 illetve 5mm vastagságúak).
"A CBR600F F4i-ből az alapváltozat mellett bemutatták a Sport kivitelt, amit a hiányzó középállványról, a fekete vázról, a piros-fekete festésről és a lépcsős ülésről lehetett legkönnyebben megkülönböztetni az utcai kiviteltől. Az egyértelmű külső jegyek mellett műszakilag is hozott újdonságot. A szelepeket dupla rugók nyomják vissza, kisebb a szívóoldalon a szelepemelés, és hét helyett nyolc lamella van a kuplungban, valamint könnyebb a generátor forgórésze."
Érdekes, nekem a pereménél jelenleg 4 mm, a gond az, hogy nem egyenletesen van lekopva. A tàrcsa közepe vastagabb és kifelé vékonyodik, nem tudom mennyire érthető...
A bàrdinàl nem az a gond, hogy nincs, hanem hogy hiába vàlasztom ki a pontos típust valami 220 mm-est dob ki, még a jó méret 296mm.
Sajnos ennyi az ára és nincs nagyon olcsóbban hacsak nem E-bay csak azokkal meg az a baj hiába olcsóbb már eleve 4mm-ról indul a vastagság és a minimális megengedett 3,5mm a gyárival ellentétben az 4,5-ről indul és 3,5-ig kophat
Tuti jobb a CBF városba mint a CBR, viszonylag egyenes üléspozícióval, laza karokkal vezethető.. fejtartás is kényelmes, nem kell mindenféle kényelmetlen pozíciókat felvenni, ahhoz hogy átlásd a forgalmat.. Nem is igazán értem, hogy akár ötlet szintjén is, hogy merülhet fel városi ingázásra a sportmotor...ami talán még egy choppernél is kelletlenebb lehet városban.
Ahogy mesélted mennyit motoroznál én néznék egy bontottat majd, de ne izgulj ha a dugattyúk nem szorulnak és nem kopik vasra a betét akkor lassan kopik a tárcsa.
vatera, olx, bontósok, képesapró.
Nézd meg milyen hondán volt még azonos és lehet aki másik motort bont nemtudja jó a tiedre...
Bontottan kifogható 1pár 30ért!(ami még elfut 30-40ekm -t)
Akkor nem marad más csak a bontott tárcsa?
Ha 1 olyan motort akarsz, ami igazából szinte majdnem mindenre használható (város ingázás elmenni A ból B-be és azért hosszabb túrát is simán lenyom vele az ember) akkor a 600F lesz a jó választás. 600-as sportmotorok teljesítményét hozza, vagy csak nagyon kicsivel marad el de cserébe kényelmes.
Sportos tetszik vagy nem?
Míg eldöntöd szerezz egy hornetet.
Életbe nem mondanád sportosnak.
Leginkább csak városi használatra szeretnék (jelenleg egy Derbi GPR125-öm van), de akármennyire is tetszik a szupersport kategória, azt azért be kell látni, hogy nem a kényelmességről híres...
Ja, és mi nehézzé teszi a dolgot, hogy a sportkategórián kívül kevés olyan motor van, ami tetszik. :)
Erdendően egy CBR600 RR szerettem voolna venni, de lehet inkább valami sport-túrát szeretnék, mert az azért kényelmesebb.
Egy 2008-as CBF600-at néztem ki, de a CBR600 F jobban sportgépnek tűnik, mint sport-túrának, szóval csak azért érdeklődök...
Vagy kifogsz egy problémamentes gyártót vagy az első 2e km alatt elvetemedik de volt már megrepedt példány is.
Nem hiszem hogy a párban akár 30-40e forint megéri a lutrit.
Keress inkább EBC-t ebay-en.
Viszont találtam egy-két tárcsát e-bayen szállítással együtt 50-60 körül majd belinkelem őket (ezek 4,5 illetve 5mm vastagságúak).
"A CBR600F F4i-ből az alapváltozat mellett bemutatták a Sport kivitelt, amit a hiányzó középállványról, a fekete vázról, a piros-fekete festésről és a lépcsős ülésről lehetett legkönnyebben megkülönböztetni az utcai kiviteltől. Az egyértelmű külső jegyek mellett műszakilag is hozott újdonságot. A szelepeket dupla rugók nyomják vissza, kisebb a szívóoldalon a szelepemelés, és hét helyett nyolc lamella van a kuplungban, valamint könnyebb a generátor forgórésze."
link
A CBR600F az sporttúra, nem?
Ha már adott a kérdés, akkor mi a különbség a CBR600F Sport és a sima között?:-)
Lehet nem jó helyre írok ezzel az amatőr kérdéssel, de mi a különbség egy CBR600F és egy CBF600 S között?
Köszi!
A bàrdinàl nem az a gond, hogy nincs, hanem hogy hiába vàlasztom ki a pontos típust valami 220 mm-est dob ki, még a jó méret 296mm.