Első tárcsám minimálisan pulzál erős fékezésnél.
Nem durva a dolog, de azért érezni.
Elvileg előző tulaj új fékbetéteket rakatott bele és akkor kezdte el csinálni.
Merjem felszabályoztatni, vagy mit csináljak vele?
Tárcsát nem cserélek az tuti!
Nem biztos, hogy a testtartásoddal van a baj, nem a csuklón kell támaszkodni, a felsőtestedet tartsd meg hasizomból a karjaid mindig legyenek lazák. Ezzel hibáznak sokan kik fájdítják a csuklójukat egy sportmotoron. Menet közben figyelj erre és tartsd mindig lazán a karjaid, először ez is fárasztó lesz és hasizom lázat okoz (na már ha van ) de egy idő után megszokja a szervezeted és már oda figyelés nélkül is így motorozol. Még a motor kezelése is jobb lesz tőle a laza karok miatt. Féktávon is sokkal irányíthatóbb marad a motor ha nem tiszta erőből a kormányon támasztasz ki.
Egy a csoda derbi-m 2 ütemű, 2005-ös. Jól néz ki meg minden (kb.20ló körül lehet), de egy hulladék, még akkor is, ha gyári Yamaha blokk van benne.
Azért egy CBF600 kicsit más élmény lenne, de még a 650F is...
Amúgy meg kísérletezek én is a testtartással, de valahogy sehogy sem jó...
Ez a derbi 125 csoda pont 15 ló mint a TZ .............szal 15-röl 110-re nem kevés főleg hogy a kicsi is jellemzően városi jaszkarira volt használva.
Ha ugyanaz a felhasználás akkor egy Diavel sem túl erős minden más azért feltételez némi tapasztalatot.
Mint pl fék és társai.
Főleg ha 50 méterenként váltott beláthatatlan kanyarok vannak 15-20%-os lejtővel és murvával megszórva.
150-es Etz-ről ültem át a 600 F-re ami azért picit gyengébb mint egy 125-ös 4 ütemű sportmotor. Eleinte azért kissé érdekes volt. De azért viszonylag hamar összeszoktunk.
Nem durva a dolog, de azért érezni.
Elvileg előző tulaj új fékbetéteket rakatott bele és akkor kezdte el csinálni.
Merjem felszabályoztatni, vagy mit csináljak vele?
Tárcsát nem cserélek az tuti!
4-5 motor az jó, pont ideális
Velem együtt ketten, mi?
Azért egy CBF600 kicsit más élmény lenne, de még a 650F is...
Amúgy meg kísérletezek én is a testtartással, de valahogy sehogy sem jó...
Ha ugyanaz a felhasználás akkor egy Diavel sem túl erős minden más azért feltételez némi tapasztalatot.
Mint pl fék és társai.
Főleg ha 50 méterenként váltott beláthatatlan kanyarok vannak 15-20%-os lejtővel és murvával megszórva.