Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na és mi az elképzelésed?
Elképzelhető sőt nem kizárt, hogy nem az új betét miatt csinálja van elképzelésem mi miatt üthet
Te is írj egy mailt nekem, hogy tudjunk értekezni Marizellről.
Írj mailt, hogy betegyelek a levlistàva. Enyém az adatlapomon.
Első tárcsám minimálisan pulzál erős fékezésnél.
Nem durva a dolog, de azért érezni.
Elvileg előző tulaj új fékbetéteket rakatott bele és akkor kezdte el csinálni.
Merjem felszabályoztatni, vagy mit csináljak vele?
Tárcsát nem cserélek az tuti!
Majd hétvége felé pontosítunk de lehet nekem is jó lesz mert a 19-20-ra tervezett kétnapos túrát visszamondta a szervező
Veled.
velem vagy nélkülem?

4-5 motor az jó, pont ideális
3 eddig.
Most miért, jó vagyok az ágyban

Velem együtt ketten, mi?
Veled együtt?
Elképzelhető, hogy én elmennék. Hányan mentek?
20-án jössz akkor Mariazellre?
Sörhassal is lehet támaszkodni a tankon.
Köszönöm szépen,kipróbálom!
Nem biztos, hogy a testtartásoddal van a baj, nem a csuklón kell támaszkodni, a felsőtestedet tartsd meg hasizomból a karjaid mindig legyenek lazák. Ezzel hibáznak sokan kik fájdítják a csuklójukat egy sportmotoron. Menet közben figyelj erre és tartsd mindig lazán a karjaid, először ez is fárasztó lesz és hasizom lázat okoz (na már ha van ) de egy idő után megszokja a szervezeted és már oda figyelés nélkül is így motorozol. Még a motor kezelése is jobb lesz tőle a laza karok miatt. Féktávon is sokkal irányíthatóbb marad a motor ha nem tiszta erőből a kormányon támasztasz ki.
Egy a csoda derbi-m 2 ütemű, 2005-ös. Jól néz ki meg minden (kb.20ló körül lehet), de egy hulladék, még akkor is, ha gyári Yamaha blokk van benne.
Azért egy CBF600 kicsit más élmény lenne, de még a 650F is...
Amúgy meg kísérletezek én is a testtartással, de valahogy sehogy sem jó...
Én meg egy 20 év körüli Kristen Bellre hasonlító lánykát.................van valakinek?
Egy jó állapotú CBR250 RR-t azért meghajtanék szívesen. nincs valakinek?
Azok az agyonreszelt olasz rémisztők a kilencvenes évekből.
Nekem 30 Le rémlett. Hát igen városban azért nem szerez annyi tapasztalatot az ember. Ne ijeszgesd már szegényt egyből a murvával.
Ez a derbi 125 csoda pont 15 ló mint a TZ .............szal 15-röl 110-re nem kevés főleg hogy a kicsi is jellemzően városi jaszkarira volt használva.
Ha ugyanaz a felhasználás akkor egy Diavel sem túl erős minden más azért feltételez némi tapasztalatot.
Mint pl fék és társai.
Főleg ha 50 méterenként váltott beláthatatlan kanyarok vannak 15-20%-os lejtővel és murvával megszórva.
2 ütemű nem 4 ütemű. A 4 üteműtől még jobbat lép egy Etz.
150-es Etz-ről ültem át a 600 F-re ami azért picit gyengébb mint egy 125-ös 4 ütemű sportmotor. Eleinte azért kissé érdekes volt. De azért viszonylag hamar összeszoktunk.