Most hoztam le a mocit, sikeresen megvolt a műszaki, viszont szóltak, hogy elég szarok a féktárcsák elől, lassan cserélni kéne őket. Megnézték a gépbe és 59000.- ft lenne darabja. Létezik valami olcsóbb beszerzési lehetőség, mert nem szívesen költeném rá a motor árának 30%-át a fékekre?
"Nem ment bele a 6 ezer km"
Én 2014.04.05-én cseréltem olajat meg most 07.05-én úgy hogy júniusban szinte két hetet állt a motor megtett km 5945 ennyi idő alatt remélem nem ment tönkre az olaj
Biztos, hogy motorolaj van benne, gondos gazdàja volt, minden javítàst, egyebet felírt. Mióta megvettem (április) kb. 400 km-t mentem, ennek 100%-át vàrosban, szóval annyira nem hajtottam, majd most cserélek olajat.
Egyébként hidd el, hogy van olyan, aki azt hiszi, hogy mindenhez ért, és képes autóolajat rakni a motorba. Merthogy ugye az motorolaj, neki meg motorja van, "jóleszaz". Az eszébe se jut, hogy motorkerékpár olajat vegyen.
Éppen ezért új motornál kalkulálni kell az olajcserével is.
Ha nem is vagy benne biztos, hogy milyen olaj van benne, akkor miért nem cserélted ki rögtön? Értem én, hogy csöpögött, de közben mégis hajtottad a gépet.
Az olajon nem lenne szabad spórolni, és ahogy korábban már említették előttem is, illene évente kicserélni, még akkor is, ha nem ment bele a 6 ezer km.
Most tervezem az olajcserét, eddig azért nem cseréltem, mert csöpögött belöle. Utàna néztem ennek az eneosnak,de azt írjàk direkt japàn motorba való. Mondjuk ezt az előző tulaj rakatta bele, én Motult vettem.
Az olajat illik évente cserélni ha megvan a km ha nincs főleg ha ennyit áll a motorban több mint egy év alatt csak kb 2500 km ment! A másik ha jól nézem ez az olaj amit írtál motorba való nem autóba? Lehet mivel nem motorba való egy rakás adalék hiányzik belőle ami az autó motorjának nem kell mert ott nincs váltó kuplung relatíve nagy fordulat és ez miatt "habosodik" fel s lesz tele buborékkal az olaj ami nagyon nem jó a motornak meg a csapágyaknak!
2013.04.19.-kor volt benne olajcsere (Eneos 4T 10w40) 41.267km-nél.
Most van benne 43692km, mivel pici olajfolyàs volt ezért utàntöltöttem 2dl., most hogy javítva lett jön majd az olajcsere.
Tegnap leellenőriztem az olajszintet és úgy tűnt, hogy tele van apró buborékkal. Gondolom ez nem jó, viszont ma megnéztem megint és most nem volt olyan, tiszta volt. Mitől lehet?
Azt azért csak meg kellene mérni mert ha szikrázik és ne adj úristen még jó helyen is meg benzin is van olyan isten nincs hogy az ne menjen
Viccet félretéve azért ha még nem volt egy gyertyacserét megejtenék az még nem jelenti azt, hogy kinn szikrázik akkor benn nyomás alatt is szikrázik vagy épp jó helyen!
Jelenség megállt és nem lehet elindítani vagy le lett állítva és másnap nem indult valami támpontot azért adhatnál
Én 2014.04.05-én cseréltem olajat meg most 07.05-én úgy hogy júniusban szinte két hetet állt a motor megtett km 5945 ennyi idő alatt remélem nem ment tönkre az olaj
Éppen ezért új motornál kalkulálni kell az olajcserével is.
Az olajon nem lenne szabad spórolni, és ahogy korábban már említették előttem is, illene évente kicserélni, még akkor is, ha nem ment bele a 6 ezer km.
10W-40 ENEOS City-Max 4T
10W-30 ENEOS City-Max 4T
15W-50 ENEOS Ultra Racing
Ha a tiédbe nem ezek közül volt valamelyik az tuti akkor hogy autóba való
2013.04.19.-kor volt benne olajcsere (Eneos 4T 10w40) 41.267km-nél.
Most van benne 43692km, mivel pici olajfolyàs volt ezért utàntöltöttem 2dl., most hogy javítva lett jön majd az olajcsere.
Tegnap leellenőriztem az olajszintet és úgy tűnt, hogy tele van apró buborékkal. Gondolom ez nem jó, viszont ma megnéztem megint és most nem volt olyan, tiszta volt. Mitől lehet?
Viccet félretéve azért ha még nem volt egy gyertyacserét megejtenék az még nem jelenti azt, hogy kinn szikrázik akkor benn nyomás alatt is szikrázik vagy épp jó helyen!
Jelenség megállt és nem lehet elindítani vagy le lett állítva és másnap nem indult valami támpontot azért adhatnál