Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

el is várom. a pályán mindig sietek
vicces faszi vagy Vaszi
akkor neked kínszenvedés a motorozás?
Szevasztok! 2001-es cbr 600 f sporthoz keresek hűtő ventillátort, valaki nem tud egy eladót?
Én sem tudok menni, sőt az Ausztriai túrát is le kell mondanom
Ne aggódj, majd lehúzódok szélre, hogy el tudj menni.



Álmodj, királylány.....
kijössz a formából. nem ám feltartasz legközelebb...
Ne csak faridomot vegyél,mivel hót másak a felfogatási pontok egyedileg kell csinálni segédvázat,ezt összepasszítani az idomokkal a tankot és az ülést is.
Hjaaa, Te mondtad, hogy ingyér tudsz szállítást intézni magadnak Kínából. emlékszem már.
Neked móka kacagás a motorozás.
Mert kb ingyen van rr faridom rá és jól néz ki
Az én farom meg nem annyira kényes, inkább a barátnőmé hátul.
Költsd a pízt benzinre inkább.
Ha ez kényelmesnek találod, akkor minden rá rr farokidom? Persze villantósabb, értem én, de mégsem...
az nem volt "varázs" papírral
meg ez kényelesebb
Ha azt mondod két henger indul csak el akkor gondolom tudod melyik az a kettő akkor amelyik biztosan nem ment abból szedd ki a gyertyát ha nem benzines akkor karbi környékén keresendő a baj ha benzines akkor vagy gyertya vagy gyújtótrafó (egybe van a gyertyapipával) de az könnyen kiderül szedd ki az összes gyertyát indítózz és nézd meg egyesével a gyertyákat ha nem szikrázik valamelyik akkor másik pipában próba ha ott szikrázik akkor trafó ha ott sem akkor gyertya! Én ezekkel kezdeném!
Hát nekem attól még nem volt gondom a meleggel,de legalább nem a sisakodat izzadnád össze.
A meleg miatt, így is megsülök.
Miért nem használsz maszkot?
Vegyél helyette egy 600 rr-t..............anyagilag jobban jársz.
most így néz ki, szerintem kellene még egy új hátsó
Segítségeteket kérném!

F4-em van. Hidegen pöcre indul a gép, pár percig megy aztán szép lassan kezd esni a fordulat és dadogva megáll. Nem tudom újra indítani de ha várok fél órát - órát akkor legtöbbször hiba nélkül indul és többé nem jelentkezik a probléma. Ma viszont már nem indult újra csak két henger. A gyertyák újak benne. Én a gyújtás elosztóra (bobina) gyanakodom. Fesszabályzó le volt mérve nincs gond vele. Adjatok pár tippet mi lehet a gond? merre induljak el? Volt esetleg valakinek ilyen jellegű problémája?

Előre is köszönöm! minden jót és vigyázzatok magatokra!
Még az f sport hátsóhoz is át kell építeni az egészet, segédváz, műanyagok, mindent. RR hátsót nem lesz egyszerű ráfaragni.
vagy 600rr faridom
Most már nekem sem, úgyhogy nem megyek.
1000rr faridomot rá tudok , illetve hogyan tudok rá tenni F4-re?
Enyém egybe üléses és így olcsón meg tudnám csinálni, ha rá megy.
Egyik ismerősömnek volt hasonló gondja az ha leszabályoztatta utána megállt és míg ki nem szellőzött a henger addig az istenér nem lehetett elindítani lyukas volt neki a karbiban a membrán és olyankor gondolom bezabált üzemanyagból aztán belefulladt neked is szerintem a karbi környékén kellene keresgélni
most nem jó :(