Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia

A cbr600f3 (vagy lehet 2:)) -nek a hátsó sárvédőidom érdekelne, ami a láncvédővel van integrálva. F3-ra kellene nekem
köszi
csaapi
Hali! Tud valaki valamit erről a motorról? http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr800_csere-4137594
Elő
re is köszi az infót!
Nekem f2-s visszapillantók kellenének,jobban mondva csak a tükörszáron lévő gumi.
nekem féktárcsák kellenének (összes) pc 25géphez ,meg esetleg blokk.persze erősen függ az ártól...
Sziasztok!
Bontásra váró motorjaink, alkatrészei eladóak. Ha kell valami írjatok
Üdv: Andi
Sziasztok gondom a következő,valaki nemtudja-e ,hogy megegyezik-e az F4I és az F sport elektronikája?Müködni müködik mindkettö a másikéval,de ha valaki tud valamit irjon!Köszönöm!
Kössz a tippet.
Ellenőrizd az aksin a sarukat csiszold meg kicsit, az aksin töltsél egy keveset. Nálam is ez okozta a problémát.
Szép estét.Van egy f2-s gépem,délután 30 perc motorozás után haza értem majd megállítottam.Pár perccel később mentem volna tovább viszont az indító igen gyehenán tekert,el sem indult.Újabb pár perc pihi és láss csodát pöccre elindult.Mi lehet,talán szopat az akksim?
Sógor is mesélte, milyen katasztrofálisan szarok az utak Romániában
Román térképen ilyenek a mellékrendű útak, hídat meg elmosta ez a 20-30 centis pocsolya amikor 6-7 méter magasan áradt!
Ilyen helyekre enduroval kell menni,nem sport-túrával .
Az lett volna még szép, ha beborított, és megszippantja magát vízzel.
Sikerült megcsinálni, valószínűleg túl oxidos volt az aksin a sarú. Gondozásmentes aksi van a motorba, de 2-3 havonta karbantartóm. Meg a nyár is elég csapadékos, párás volt így gyorsabban oxidált. Télen az összes csatlakozott átnézem. Gondolom ez se tett jót neki, amit Erdélybe kapott
Csáó! 820ért szeretném eladni
Mikor elsőnek elromlott, utána estem vele, azóta meg több mint 3000km mentem. Március végén volt rossz egyszer, azóta semmi probléma nem volt. Aksi mindjárt teljesen feltölt, megpróbálom remélem
Csaki egy ötlet: lehet, hogy semmi köze az egészhez, de nézd meg a borulás kapcsólót is, ha már nem jut semmi az eszetekbe. Mi 2héten keresztül, minden nap, napi 4 órában szenvedtünk, hogy miért áll le csak úgy. Már mindent kicseréltünk rajta, a tanktól kezdve... és amkor a fejidomot is cseréltük (még jó hogy volt donor motor), működött. Akkor jöttünk rá hogy le volt fittyedve a borulás kapcsoló egy nyavajás csavar miatt.
Sziasztok volt valakinek F3-as vagy más típusnak baja az AC pumpával? Idén másodjára hibásodott meg. Két esett nagyjából azonos helyen történt, elsőnek kb. 17 most kb. 15 km után. Fogalmunk sincs mi a baja, menet közben egyszer csak leáll és kész, amikor gyújtás ráadom a pumpa behúzz és úgy marad, mikor gyújtás leveszem, akkor kilök egy kevés benyát. Pumpa Ok, Csatlakozókba van áram. Talán az aksi lehet a probléma, több szerelő is felvetette, hogy igen kényes a feszültség veszteségre, hát nem tudom nyáron 4000km mentem, volt szakadó eső, kánikula, makadám út, autópálya és semmi probléma nem volt vele. Első alkalommal kb. 2 hét után javult meg, úgy hogy semmit nem csináltunk neki, csak megmozgatunk pár csatlakozót. Remélem magához tér a héten, mert különben kivonom félévre a forgalomból
mennyibe ?
Tuti hogy nem...
Udv mindenkinek.

Erdeklodnek ,hogy a cbr 600f1-be bele lehet -e rakni az f4 blokjat?
A rogzitesi pontok ugyanazok vagy nem.
Ha tudna valaki megkoszonnem.
Néztem, persze!
Abban bízok, hogy valakinek otthon a polcán pihen egy felesleges, amit eladna.
Egyébként nem sürgős, csak tartaléknak kellene.
az apró részen nézted?itt fent egy kicsit jobbra..én ott keresgélek beütöm hogy cbr és kész
Sziasztok fiuk!
F3-hoz keresek csupasz első felnit.
Aki tud segíteni jelezze!
Kösz!