Elkészült!
Rengeteg szopás. és szerelés árán mai nap sikeresen átalakítottam a motoromat egyenes kormányossá.
Tudom van kinek ez szentségtörés, na de nekem ez volt az álmom. Kicsit széles a 810 es kormány még most, de hogy mennyivel könnyebb kezelni, elmondhatatlan.
Nem fog elhallgatni. Van egy rugó, ami a kosarat hátulról támasztja, és az van elgyengülve. Sajnos ez nem cserélhető, szegecselve van és ez ki van súlyozva, ha szétszeded sose fogod tudni kisúlyozni. Zörgésen kívül mást nem okoz. Cbr-en nekem is eléggé zörgött, hiába cseréltem az összes cserélhető rugót nem hallgatott el. 150 e ft és elhallgat, a vicc az, hogy nem sokáig. Nagyon sok motoron zörög a kuplung, nekem szerelő rögtön beindított két motort, és szintén zenészek voltak.
Hát nekem se kapcsolt még be, normál használatnál. Aztán amikor megálltam, és hogy megmutassam milyen hangja van a sportkipufogónak párszor odarántottam neki és föl is ugrott a hőfok 90-108-110 környékére(azt hiszem), na akkor rögtön bekapcsolt. Javaslom próbált ki te is ezt. De csak üzemmeleg motornál, hidegen nem javaslom.
92 volt amikor hazaértem (már előtte melegedett lámpáknál, de menetszél esetén visszament a hőfok). Járattam tovább álló helyzetben, kb 2 perc alatt 100 fokon volt. Ott állítottam le.
Rengeteg szopás. és szerelés árán mai nap sikeresen átalakítottam a motoromat egyenes kormányossá.
Tudom van kinek ez szentségtörés, na de nekem ez volt az álmom. Kicsit széles a 810 es kormány még most, de hogy mennyivel könnyebb kezelni, elmondhatatlan.
A venti meg sem mozdult :/