Meg vagyok lepve, Fehérvári NKH-nál kétszer is vizsgáztattam a GS500at (utoljára most márciusban).
Lefényképezték, meghallgatták a hangját, megkértek hogy csúsztassam meg kicsit a hátulját, és már írták is a papírt.
Igaz minden gyári volt rajta, de előző alkalommal az első gumi igencsak kopásjelzőn volt.
Más is mondta már hogy E jeles sportdobbal simán levizsgáztatták a motorját.
Mondjuk azért a CBR-t a jelöletlen sportdobbal nem vinném oda, de ezen még van két évem gondolkozni.
Na, én is az autóklubba vittem majdnem.
De motoros cimbim szólt,hogy vigyem nyugodtan a kpm-hez.
Már nem a komcsi szelek fújnak.
Körbe fotozták, külön a kipun az E-jelet, lámpa, index,rendben.
Feldobták fékpadra, fékek rendben.
Kb addig tartott a vizsga, amíg ezt leírtam. Tök rendben van a gép, mit szarozzanak?
Tanusítványt nem kértek.
4360 ft
Nem is az évjárat van rajta, hanem típus, én meg tudom, hogy ezt a típust (ZX600J) csak 2000-2001-ben gyártották.
Na, beszkenneltem, küldj egy ímélcímet, megmutatom milyen. Aztán, hogy mit csinálsz vele, az nem rám tartozik...
A kipufogó topicban elég sok szó esett már erről a tanusítvány + e-jelről. Én is gondolkodtam rajta, h csinálok papírt és belegravíroztatom az e-jelet, mert nekem amcsi yoshi van fent, de aztán meggyőztem magam, h sajna ha bukta van, akkor az okirat hamisítás és v. egyedi azonosító jel hamisítása és ezeknek kicsit súlyosabb a büntetés tétele (bűncselekmény), mint a sima szabálysértésnek, h a rendőr v. vizsgáztató baszaxik. Szóval ezt a papírgyártás érdemes ilyen szemmel is átgondolni.
Most vettem Mivv dobot, de nem kaptam műbizonylatot. Neten találtam mintát de az pici kép nem látszik van-e rajta pecsét meg ilyenek. Ha úgy van át tudod küldeni a tiednek a másolatát e-mailben?
A gödöllői NHK-ról én is jókat hallottam, sőt az érdiről is. Ezért is írtam, hogy "tisztelet a kivételnek..."
Lehet, hogy csak nekünk jutottak ilyen dilettánsok? Nálunk nem járatnak padon futómű-féket , bár jobb is, ha nem nyúlnak hozzá a motorokhoz, mert fékpad+hozzá nem értés=katasztrófa
Forgalombahelyezés előtt gondolkoztam, hogy Érdre vagy Gödöllőre viszem a motort, de valahol olvastam, hogy a "területileg illetékes hatósághoz" kell vinni műszakira a motort. Az meg ugye nekem Fehérvár. Plusz mivel patika és full-gyári a motor, nem gondoltam, hogy találnak bármit amibe bele lehet kötni, és nem voltam biztos benne, hogy ennyi macerát be kéne vállalnom (futón szállítás...stb.) egy ilyen állapotú motorral...
Két motort is egyedi forgalombnahelyezéssel voltam a Gödöllői NKH-n.
Sose baxakodtak.
Talán az SV kerestek 10 percig egy lambda szondát de sehol nem találták ezért rántott egyet a vállán az ember és ráírta hogy EURO II-es.
Megjegyzem sosem volt benne az említett szonda.
Padon megjáratták a futómű-féket újabban fényképeztek órát és ennyi be sem indították.
Gyári a motor.
Halkan jegyzem meg levizsgáztattam édesapám nevén lévő futót.Hátszél nélkül simán soron.
Bár ő lassan 7. éve meghalt.
Nem szarakodtak vele.
ugyanott a 60.000 km-t futott teljesen gyári autóba(ja nem, mert cseréltetem benne az olajat, szűrőket meg van benne Wunderbaum) kötött bele, mert még gyári a gumi(2007-es)
Az igen. Basszus.
Gondolkoztam rajta, hogy ilyen helyre viszem, mert olcsó. De elment a kedvem. Kicsit többe kerül sima autószervizben (9-10 000 Ft) de nem akadékoskodnak szinte semmin. Nekem csak a kipun tudnának de az meg E jeles. Még örültek is neki. Meg is kérdeztem, hogy ilyen ritkaság? Mondták, hogy igen.
A gumit sem értem, hogy mit nézett? Szerintem a Diablo Rosso Pirellin sem megy le a gumi pereméig a minta.
Tényleg nem bontószökevény, szép mocid van.
Lefényképezték, meghallgatták a hangját, megkértek hogy csúsztassam meg kicsit a hátulját, és már írták is a papírt.
Igaz minden gyári volt rajta, de előző alkalommal az első gumi igencsak kopásjelzőn volt.
Más is mondta már hogy E jeles sportdobbal simán levizsgáztatták a motorját.
Mondjuk azért a CBR-t a jelöletlen sportdobbal nem vinném oda, de ezen még van két évem gondolkozni.