Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elvileg a 3 fázis a 3 sárga azon kellene kb 70v körül mérned mindegyiken a testhez képest ha minden igaz
Sziasztok Motoros társak!
Szeretném megkérdezni,hogy valaki nem tudja véletlenül,hogy a feszszabra menő vezetékeken mennyi fesznek kell lenni?3sárga 1piros és 1zöld vezeték van! Ugyanis egyszer van töltésem egyszer meg nincs.Csatlakozók patyolat tiszták :) Lehetséges,hogy a generátorról nem jön megfelelő fesz? Ha lehúzom működésközben a csatlakozót a feszszab-ról akkor a piroson 28v a sárgákon pár volt a zöldön semmi./váltó fesz/
Előre is köszi!
Amúgy a hónap eleji utamat azért eléggé meg fogja terhelni a benzinszámla.
Jó része 1,7-1,8 euros benzinárral.
Majd megpróbálok túratempóban menni...............csak akkor többieket állandóan keresthetem mert mennek mint a veszettürge.
A croissan az egy vajas zsömle.
Én meg pont lesz*rom, hogy mennyit fogyaszt,és nem azért, mert tele vagyok, mint Oprah.
Gyerekek, ne röhögtessük már ki magunkat. Számtalan gazdaságosabb módja van a közlekedésnek, mi mégis motorozunk. Nyilván okkal.
Egy sportmotornál azt kérdezgetni, hogy mennyit fogyaszt, kb. olyan, mint elmenni Párizsba, és végig zsemlét enni. Ciki.
Nem beszélve arról, hogy 1-2 liter benyán megy folyton a szócséplés.

Tudom, a vélemény olyan, mint a segglyuk...
Valószínű ragad a nyereg és picit mindig csüszöli a betétet a tárcsa nekem meg a bal oldalából fogyott el hamar azt a télen szétkaptam kapott új O gyűrűket porvédő gyűrűt meg a sok trutyit kimostam a nyeregből kapott új olajat és most még tolni is könnyebb
Szerintem Zoli korrektül diagnosztizált az elmondottak alapján. Beállva=meg van szorulva. A megszorulás mértéke a kérdés csak. Eleinte csak nem húzódik vissza fékezést követően a dugó és vele a betét, ettől jobban kopik a betét és a tárcsa. Fékezés nélkül hosszan kigurulva észrevehető, hogy melegebb a rossz oldal. Ha hagyod jobban berohadni, akkor később meg már fékezéskor sem mozdul meg és akkor már a tárcsa sem fényesedik rendesen. Álló helyzetben nézd meg, hogy fékezést követően hasonló mértékben húzódik-e vissza a két oldalon a betét.
Nem csak fékolaj (azaz fékfolyadék) kerülhet rá, hanem bármilyen más olaj, vagy szennyeződés.
Ha nem szennyezett, akkor egy kis csiszolópapíros érdesítés után cseréld meg a két oldal betéteit és tesztelt. Csak nehogy gömbölyűre csiszold.
Gyakorlati9lag a mai 600-as 100 ló körüli gépek mind 5-6-8 liter közt fogyasztanak csuklótól függően.
Egy két vérszegény elcseszett konstrukció PL az NC sorozat tud kevesebbet de az cserébe nem is megy.

Oszt ennyi.


Ránézésre (nem méréssel) 0.1l különbség a mai kedvencem. Még mérésnél is szinte hibahatáron belüli.

Meg különben is, Magyarországon ez egy Háry János örökében élő tömegsport. Szóval mindig van, akiknek a kegkevesebbet fogyaszt az autója/motorja, de inkább még a legkevesebbnél is kevesebbet.
Atért az nekem furcsa egy picit hogy 2-4 szóban leírtok egy tempót ami egy túra alatt 6-órában percről percre változik................annyira sok függ tőle hogy nem értem még azt se hogy valaki aszongya túratempó.
Huhh túratempó az is mikor csopperos banda elmegy pisztrángozni szilvásváradra és az is mikor BP shelltől indulva Sahy felé a határon egy CB500-as emberke letette a Sándor lányát és elporzott vissza hogy neki ez már sok a tempóból.

Szóval ez egy kicsit olyan mint a gulyásleves.
Mindenkinek más.

A fogyasztás mérése csak egy támpont................kiszámolni egy egyhetes túrát mennyi benzinpénzt vigyek vagy hogy bassz alami elcsesződött itten mert eddig 6-ot mértem átlagaban most mitől lett ez 7-8..............kéne valamit bazirgászni a gépen.
Az első két tankolásnál sportdob volt fent és régi gyári szűrő, elvileg 15000km-rel. Ekkor 6,2-t számotam, most bekerült egy K&N sportszűrő és visszakerült a gyári dob. Most még nem tankoltam rá de a tartalék alapján most is 6-6,1 l/100 körül lesz a fogyasztás.
Normál használat mellett szépen, lassan retkesedik be, ami azok közé a leépülések közé sorolja be ezt a jelenséget, amik fokozatosan változnak, így nem is nagyon vesszük észre. Bezzeg, ha egyszer egy alapos ember szétszedi, full megtisztítja, és jól összerakja friss fékfolyadékkal, akkor egyből érződik a különbség.

Sztem néhány évente érdemes megjátszani egy ilyen teljes szét-össze, pucolós mókát.
Halihó,

van egy eladó hátsó fékbetétem (új) ha valakit érdekel. Cbr600F4i hez való
Sziasztok!
Nekem teljesen vegyes használatban általában 5,2-5,3 liter jön ki. Ebben van város, országút (átlag 140-es tempóval) és egy kevés 2 személyes utazás is.
A múltkori túrán kb. 4,8-ra jött ki Ausztriában, de szerintem az is számított, hogy visszatettem a gyári dobot.
Igen 1 személy,s kb 100-120 as túra tempó,egyenesekben 130-200 km/h tehát vegyes fogyasztásban 5,5-6,5 l /100km ! üdv. Ja és én nem húzatgatom 1 es 2 es 3 asba szabályzásig,hanem minél hamarabb felpakolom 6. ba !
Köszönöm szépen a tippet. Be állva szerintem nincsenek mert kopott az az oldali is csak kevésbé mint a jobbos. Lehet szorul v nehezen jár. A fék olaj csöve jobb oldalra megy le közvetlenül balra csak a sárvédőnél van egy elágazás oda úgy jut el az olaj.
Be vannak állva a dugók a nyeregben.
Szét kéne szedni és rendesen kipucolni.
Esetleg olajat kapott a balos.............de ez kicsi valószínűség.............a dzsuva annál inkább.

Én vennék felújító készletet és teljesen szétdobnám.
Köszi az infót.
Hali srácok.

A változatosság kedvéért újra segítségre lenne szükségem. Ilyen témára viszont nem emlékszem, hogy lett volna még róla szó.
Ma kivettem az első kereket gumi csere miatt. Azt vettem észre, hogy a menetirány szerinti jobb oldalon lévő féknyeregben a betétek sokkal kopottabbak, mint a bal oldaliban. Főleg a külső oldalon lévő. A betéteket én cseréltem egyszerre és egyforma minőségűek lettek be téve tavaly tavasszal 10 000 km-rel ezelőtt. Mitől lehet ez a probléma? Nektek kb mennyit szoktak kibírni az első betétek?
Jobb oldalt a kívül lévőn a borda már szinte nem is látszik bal oldaliakon meg még van borda bőven.

Előre is köszönöm.
Teljesen normális.
El lehet járkálni 5l-rel is, akár 2 személlyel is ha nyugdíjas fostorgás van, de vidám, dinamikus (még nem elmebeteg) tempónál 6-7 l közti fogyasztás normális.

Nagyon jelentős különbség lehet túra és túra, gyors és gyors közt különböző embereknél.
Amit biztosan tudok, az, hogy a 600F rendszerint ugyanannyit evett, mint az 1000RR.
Az új tulajnál 10l-t is bever pályán, de nagyon fostorgós túrán mentem vele 5.2l-rel utassal.
Hello,

Bocsi az offolásért, írnál egy emailt a megadott címemre?
Lenne kérdésem a volt F2 eseddel kapcsolatban, amelyiken az egyenes kormány volt.
Köszi előre is.
hmmm, 1 személlyel? Milyen tempónál?
Hello !
Nekem 255-260km nél szokott be villani először ! üdv.
Sziasztok,

Érdeklődnék elsősorban F4i tulajoktól, hogy kinek kb. hány km-nél szokott megjelenni a tartalék visszajelző a kijelzőn. Nekem kb. 220-225km megtétele után. Eddig (2x mérve) 6,2L/100 km volt a fogasztásom végig 2 főlel, 100-140 km/h közlekedve.(inkább a kettő között félúton) Ez kb. normális? Csak mert előző hozzászólásokban igaz F4 karbisnál írtátok, hogy 5 l környékén eszik túra tempónál. Nálam az 100-120km/h jelenetene.
Azért van a fórum, h segítsünk egymáson.

Az F4 túrasport néven fut, de azért mondjuk napi 5-600 km után már tele van a faszod, persze cserébe meg lehet vele haladósan kanyarodni. Szerintem egy nagyon jó kompromisszumos motor minden tekintetben.