Igen, de ez nem nagyon volt előre tervezve, csak gondoltunk egyet és kimentünk. Győrből nem olyan vészes.
Amúgy a 21-es Mariazell felé megy, onnantól pedig 71-es, végig szerpentines szakaszok vannak. (Itt az oldalon egy korábbi cikkben is benne volt a 21-es út, ahol az osztrák túrákat írták le.) Sajnos a ronda esőfelhők miatt Mariazellnél nem mentünk tovább.
A következő úti cél pedig egy többnapos Dolomitok túra.
nem, az durva lett volna, 500 volt oda-vissza Győrből. így is fájt mindenem.
el is kezdtem vfr-eket nézni, de a cbr még mindig sokkal szebb, nem lenne szívem lecserélni a kényelem miatt.
Egyébként köszönöm az infót, nem tudtam, hogy hova érdemes menni a tónál.
Aggtelekre több napra mennénk, van ott mit megnézni, bár a múltkor is 500 kilométeres kört mentünk Ausztriában, azért az már kezd kicsit sok lenni, de a 21-es út kárpótolt a fájó testrészekért.
Nekem a Mozaikban van egy ismerősöm, aki informatikus náluk. Vele szoktam beszélni, h megyek vizsgára és kéne hátszél. Mostani márciusi vizsgára is megbeszéltük az időpontot. Megyek oda, hívom h jöjjön le, erre szól, h meeting van nem tud jönni. Fasza mondom, amcsi yoshi dob, mondjuk dB killer bent, de hát se E jel, se műbizonylat, sima bukta.
Vmi fiatal srác volt, akine 1150 GS-e van. Fékpad rendben stb., indítsam be, beindítom, ráránt a gázra vagy kettőt, aszongya, szép hangja van ezeknek a yoshiknak, de ha kiszedem a killert, akkor nagyon szól. Én meg eljátszottam, h nem is tudtam, h van benne ilyen, én ezzel vettem. Sztán jön az öreg szaki, aki fényképezget stb. ezzel a szöveggel. Na, miért is húzzuk meg a gépet? Sport dob, jel nélkül stb. A srác meg kapásból rávágta, h ezekben a dobokban van gyárilag E jel, meg se nézték h tényleg van-e, a nagy amcsi zászlós logó meg ott éktelenkedik rajta
Szóval lehet legközelebb vizsgára feldobom a gyárit, h még véletlenül se baszkodjanak, csak mindig lusta vagyok, bár 2-évente bele kéne h férjen az a fél óra.
Oké, de Aggtelek az közel 400 km csak oda . Fehérvár ehhez képest csak 100 km.
Mindenesetre ha eljutsz a Velencei-tóhoz, akkor a Bence-hegyet (Velence) semmiképp ne hagyd ki. Onnan szépen látszik az egész tó. Mi 2 hete voltunk ott. (azóta sajnos nem jutott idő motorozásra. )
Nem találtam olyan képet, ahol ne rontanám a panorámát , de nagyjából így kell elképzelni.
Kicsit szégyenlem is magam, nagyon sok helyre el szeretnék menni M.o.-on belül is. Pl. Aggteleken sem voltam még, bár azt mostanában tervezem.
Székesfehérváron voltam többször is egyébként (pl rallyn ), de a Velencei tóhoz már nem jutottam el.
Úgy csak a Veszprém-Fehérvár közötti 50 km a nyolcason lesz tökegyenes... Ráadásul a nyolcast most egy jó hosszú szakaszon felújítják, így a 4 sáv helyett csak 2 van megnyitva a forgalomnak. (1 oda, 1 vissza) Ez még 1 évig így lesz.
Amúgy meg nehogymá' Győri létedre még sosem láttad a Velencei-tavat. Azért az annyira nincs messze...
A múltkor el akartam menni Székesfehérvár felé, hogy megnézzem a Velencei tavat (még sosem voltam ott), de Kisbérnél meguntam a sok egyenest és inkább elmentem Veszprémvarsány felé, onnan meg Csesznek és Zirc.
Legközelebb alapból Veszprém felől fogok támadni, addig legalább izgalmasabb az út.
Győrben már úgy néz ki, jó felé mennek a dolgok.
A motorokat egy fiatal srác nézte, a biztos aki a matricát ragasztotta, az meg motoros, kérdezte is, h voltam-e motoros felvonuláson.
Az öreg sztalinista a kocsikkal volt elfoglalva.
Ja azt nem mondtam, az E jelhez van sorozatszám is az enyémen.
Kis vérfrissítés kéne ezeknek egyébként. Lehet, hogy nem voltak rossz szakemberek valaha, csak eljárt felettük az idő. Kint van a falon egy kép egy MZ TS125-ről. Ezeknek még ez a motor. Amilyen motorok azóta járkálnak, az már űrtechnika nekik...
Nem is lenne ezzel baj, ha ezt tudomásul vennék, és vagy felzárkóznának, vagy lecserélnék a gárdát fiatalabbakra. Előbb-utóbb csak nyugdíjba mennek...
Petya5 fórumtársunknak is olyan Arrow kipufogója van egyébként, amiben van E jelzés (asszem E13, de nem vagyok benne biztos) és műbizonylat is van hozzá, amiben benne van a motor típusa és gyártási éve. De az a jó az egészben, hogy a kipufogóba bele van gravírozva, hogy nem lehet közúton használni. Azt nem tudom, hogy a műbizonylatba ezt beírták-e.
Én is oda akartam vinni, de már 1 napja lejárt a műszakim és nem akartam még 2 hetet várni időpontra. Úgy látszik, hogy aki siet, az nem ússza meg ennyire olcsón.
Amúgy a 21-es Mariazell felé megy, onnantól pedig 71-es, végig szerpentines szakaszok vannak. (Itt az oldalon egy korábbi cikkben is benne volt a 21-es út, ahol az osztrák túrákat írták le.) Sajnos a ronda esőfelhők miatt Mariazellnél nem mentünk tovább.
A következő úti cél pedig egy többnapos Dolomitok túra.