Férfi vagy női vázas kell? Akkor javaslom hozd el a mocit hozzám és akkor haza is tekerhetsz az "új" bringáddal. Ja és a kontra szalajt mert úgy az igazi.
Megnéztem alaposabban. Valóban van egy kis különbség a foncsor formájában, de a tompított oldalon le kéne legyen árnyékolva az izzó, azt hiányolom. Azt sem tudom, eredetileg melyik a tompított. A H4-es berakásához mit kell faragni? Messze lenne a fókuszpontból? Csinált már valaki ilyet?
Szia. Szívesen segítünk, de előtte kicsiz olvass utána. Írd be itt a fórum keresőbe, hogy "bukógomba" szerintem sok mindent kidob
(Konzolos csak a Valter Moto féle van, egyéb típusokhoz LSL stb. fúrni kell. Más megoldást pl. blokktartó csavarra direktben rögzíteni, meg idom-távtartóra nagyon nem ajánlom, persze mindenki azt csinál, amit akar )
Elvileg H7-es izzó kell bele mindkét oldalra. Ha azt szeretnéd, hogy tompított és távolságiként is működjök akkor 2 izzószálas izzóra lesz szükséged, mint pl. a H4. De a foncsor és a foglalat is H7-es izzóhoz van kitalálva. Valamint mivel itt a vetítési képet maga a foncsor formája adja meg, így azt is cserélni kellene. Elvileg a bal és a jobb oldal között kéne, hogy legyen eltérés.
Én is úgy gondoltam, hogy párhuzamosan kötöm a két izzót. Csak sajnos nem tudom, milyen volt eredetileg benne. Sejtésem szerint az egyik csak tompított, a másik csak távolsági, bár nem látok erre utaló eltérést a két reflektorban. Melyikben milyen izzó van eredetileg? A jobb oldali a tompított?
A töltés miatt az alapjárat emelés az jó ötlet, köszönöm. Bár ezen a motoron szerintem már megemelték, gondolom a dob cseréje miatt.
Nem tudom, mennyire releváns, de egy kollégám nemrég vett egy Fazer-t, aminek ugyanígy csak a fele világít alapból. A márkaszervizben úgy emlékszem, egy sima átkötéssel megoldották, hogy világítson mindkettő, csak ehhez meg kellett emelni az alapjáratot, különben nem töltene eleget mindkét izzóhoz.
A vizsga tudjuk milyen...
Pont az motivál, hogy a rendőrnek se legyen feltűnő és a többi közlekedőt se zavarjam ennyire, mint most.
Esetleg a kérdésre valami?
Igazándiból utálom, ha vki még arra is lusta, h beüsse a googliba, h mi érdekli. A régi DAV féle cbr-club annyiból jobb volt, h a cbr-en belül is osztva voltak a témák, tehát könnyen lehetett keresni, vagy utána olvasni vminek. Persze itt is van külön olaj, gumi, kipuff. stb., de nem motorspecifikusan.
Azért szoktam segíteni, de van egy határ, mikor leszarom. Pl. ha vki még arra is lusta, h adatlapot töltsön 3 perc alatt, h lásd egyáltalán ki ő, mi ő, milyen motorja van stb.
Üdvözlök minden kedves márkatársat!
Új vagyok itt, friss és kezdő tulaja egy F4i-nek, eddig csak olvasgattam, de most kérdezni is szeretnék.
Jobban tetszene a motor világítása, ha mind a két reflektorban egyszerre világíthatna a tompított is és a távolsági is. Gondolom az lenne a kézenfekvő, hogy 2db H4 izzót kéne beépíteni. Van erre reális lehetőség? Még nem szedtem szét, azt sem tudom milyen izzó való bele, ráadásul az enyém nem is eredeti, mert a tompítottat kicserélte az előző tulaj xenonra. A xenon izzón nem látok árnyékoló lemezt, sajnos vakít is rendesen. Ha visszaalakítanám, akkor milyen izzót kellene beletenni? Eredetileg az izzón van az árnyékolás, vagy a lámpámból szerelték ki a xenonosítás során? Előre is köszi a válaszokat.
Pityu újra megjelent.