Nekem CB 400f-en ugyanez volt!
Szét tudod úgy szedni hogy nem esik szét az egész és ki tudod szedni a T elágazót,óvatosan,és nem kell karbiszinkron,az nem erre vonatkozik ,mármint a karbiszinkron.
a 88-as F1-esem engedi a benzint. Mégpedig a karbi aljána bemenő csőnél. Az ugye egy mőanyag valami ami elágazik két irányba. na itt ahol be megy a házba valamiféle gumigyűrű lehet. 1 évig nem volt használva a motor , kitisztítottam a karbit és csöpög ott a benya.
Van egy másik karbim, azon néztem hogy ha ezt szét akarom szedni akkor szét kell bontani az egész karbi sort, ami után meg szinkront kell cisnálni.
Találkozott már valaki ilyen jelenséggel? Nem lehet hogy most kicsit megázott benzinnel az O gyűrű aztán majd megdagad ?
Az 5-ös alkatrész az egy műanyag T elág, és annak a két végén szivárog a benya
Bátyámnak 2010 06 24-én volt műszakin a motor be volt telve a forgalmi. Itt már akkor is be kellett vinni a rendszámot. Ő sem tudott róla 2-szer ment be.
Hát nálunk még 2010-ig biztos, hogy nem kellett a rendszámot bevinni, mert akkor telt be az utánfutóm forgalmija is és a régi kocsimé is. Simán adták az új forgalmit és mellé a rendszámra való matricát és azt otthon én magam ragasztottam fel. Én sem azt várom el, hogy a hölgy a pulttól kirohangáljon ragasztani a parkolóba, de legalább az ajtóra kiragaszthatták volna, hogy nem adnak már ki matricát, csak helyben ragasztanak és akkor az első fél órás sorban állást megspórolhattam volna.
A vtr sokat eszik,eszi a gumikat,alacsony fordulaton rangatja a láncot.Nekem is volt v2-es vt-m, tudom miről beszélsz :-)
Mi multkor mentunk elso gurulásra 200 km-t,nekem nem volt gondom de bnőmet megviselte.De szezonnyitási kör volt, hozzá kell szokni...
Sziasztok!
Először is elnézést kell kérnem mindazoktól akik a falra másztak a "kényelem" témától,nem szándékosan akartam a darázsfészket felrúgni.Mint már említettem van egy 250-es V2-es gépem.11 éve van meg és kb 85000 km-t tettem bele....Én csak azt akartam megtudni tulajdonképpen hogy pár száz km-t akkor simán ki lehet bírni.Ha épp túrázok akár magamban akár a párommal sosem az uticélba érkezés a fontos hanem maga az út a kirándulás tartama a lényeg.Jámbi,köszönöm a válaszod,hasznosnak találtam,és persze Mindenkiét is köszönöm,Remélem én is köztetek leszek heteken belül egy '99-es F4-essel amin dupla lámpás fejidom van.
Széles és balesetmentes utakat!Ádám
Hehe, én is 250-es majesty-vel járok dolgozni kertvárosból a belvárosba napi szinten. 15 km oda 15 km vissza.
Én azért vettem a 250-est idén, hogy megtanuljak két keréken közlekedni, plusz most teszem az A korlátlant. Mikor megvettem a 250-est pár 1,5 hónapja, már tudtam, hogy nekem kell egy 600as CBR600F F4.
Főleg melóba járáshoz, plusz havi szinten 1-2x 100-200 km-es távot megtenni. Össze szeretném kötni a motorozást és a kirándulást.
Az a vicc, hogy még nem is ültem F4-en, így elég furcsa lehet, hogy ilyet akarok :-) Jókat olvastam róla, kinézetre nagyon bejön.
Majd ha meg lesz a jogsi, szerintem bérlek párszor mielőtt megveszem. Napi 12-15e ft-ért lehet bérelni Bp-n.
Olyanhoz még nem volt szerencsém, bár múltkor megállt mellettem egy valamilyen nagy Ducati, na annak alapjáraton olyan hangja volt, hogy néha rá kellett néznem a fordulatszámmérőmre, hogy megy-e a motorom.
Ha motorról, motorozásról van szó szerintem nehéz ésszerűen dönteni. Magamból kiindulva eddig egy 250-es Yamaha Majesty-vel járkáltam be dolgozni a városba nap mint nap, szuper volt, lehetett bele pakolni, könnyen mozogtam az autók között, kényelmes volt, nem kellett bajlódni a váltóval,stb. Ezzel szemben a CBR kényelmetlen, nem lehet pakolni, fölöslegesen nagy a városba, kétszer annyit fogyaszt szóval semmi ésszerűség nem szólt arra, hogy lecseréljem rá. Mégis a CBR-el minden egyes métert élvezek amit rajta töltök, felmegy a pulzusom amikor reggel beindítom, imádom hogy a lámpánál dübörög alattam a 4 henger.
Nekem F4 van. Én csak ajánlani tudom. Túrával kapcsolatban évi hány túra és milyen távú (főleg napi etapok). ? Ettől sok minden függ.
Csutka kormány eleinte biztosan szokatlan lenne de szerintem megszokható meg ezeken a gépeken azért viszonylag magasra van elhelyezve. Ha 90-120 között megyek akkor nem sokkal van 4 liter felett. 140-nél sem megy 5 liter fölé szerintem. Nekem volt 600 km feletti napi etapom 2 személlyel nagyrészt hegyi szerpentinnel. Végén már nem volt leányálom de azért kibírható. Ha van még kérdésed a motorral kapcsolatban írj nyugodtan.
Szét tudod úgy szedni hogy nem esik szét az egész és ki tudod szedni a T elágazót,óvatosan,és nem kell karbiszinkron,az nem erre vonatkozik ,mármint a karbiszinkron.