Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem!
EBC van nálam jóárasítva
Sziasztok!

F4i-m van, elég sok ideig pihent a garázsban, kis járkálás után észrevettem, hogy nem forog a ventilátor. Se hibajelzés (ha egyáltalán van) se semmi.

Előtte működött a ventilátor. Mit érdemes megnézni a motoron ilyen esetben?
Srácok ez a kuplung lamella és rugó csere általában orvosolja zörgést?
EBC SRC Street Racer Clutch Kevlar szett jó választás lenne? 25000ft körüli áron láttam.
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Megejtem a féknyereg szétszedést+ pucolást.
Mertem remélni.
csak vicc volt
Annyira azért nem vagyok lassú.
A zacskó szotyit kihagytad
Legjobb védekezés a támadás !
Múltkor kérdezte itt egy srác hogy mennyit pörög 130-nál a motor. Tegnap megnéztem, 7000 körül van a mutató (F3 karbis).
Jól van, zárjátok le. Semmi gond
Elég ügyes voltam
Mondjuk akkor majdnem elpattant valami amikor beakasztottam a toló ágat, megörültem, és utána vettem észre, hogy a húzó helyére sikerült
Fordítva ülsz a lovon.

Alapvető állításom nem neked címezve az volt hogy nem lehet leírni egy temót motoron 1-2-3 szóban hogy túratempó max xy sebesség.

Nem neked címeztem hanem általánosságban ezt a túratempót.

Erre jössz te aki megsértődik felszívja magát és nekem címezve nagybeűkkel kioktatsz hogy ejj már CBR fórum húzzak a véreres picsába.
Holott én nem veled foglalkoztam.
Vissza is olvastam a kioktató húzzak a fenébe más motorral hozzászólás előtt nem is írtam neked semmit.
Ekkor már neked címeztem hogy lehet bármilyen fórum szabad véleménnyívánítás van még ha nem értesz is egyet.
Hello nalim8!
Én nem mondtam senkinek,hogy húzzon el innen ! Csak volt 1 hozzászólásom valamihez és a srác meg beleveszett a válaszomba !
Nem volt szép dolog tőle,itt kérdeznek 1 adott témában s ha tudsz válaszolsz rá. De mivel mindenki más és lehetnek különböző vélemények ezért tiszteletben kéne tartani,nem pedig nagyképűen állítani az ellenkezőjét ! Meg nem nekem küldte vissza válaszban,hanem aljas módon a szavaimat ismételgette gúnyos írónikus módon. Ez a fórum nem erre lett kitalálva ! Ennyi !
Végigolvasva látom, hogy elég reklámszagú a cikk. El is mennék szívesen egy ilyen oktatásra, de árakat sehol nem találni se a cikkben se a tréning oldalon.
Nincs semmi takarás csak az izzó maga. Az meg sima H7. Biztos az hogy távolságiként világít. A tompítottban kell, hogy legyen törés vízszintesen, a távolsági egy nagy folt.
Na ezt nem tudom melyik gyökér írta de az anyagi vonzatokkal több ponton említve téved és még MEKKORÁT. Grat Csősz úr..

"Most sajnálsz egy (két) ezrest, de este öt-tízezret hagysz ott vodkanarancsra a buliban..."

"Sehol máshol meg nem tanulható trükköket sajátíthatunk el, egy esti berúgás költségén..." pffffffff biztos a teljes baráti kör meghívásával érti.
Maradok én.
maradj, Zoli, én bírlak

Ha már itt tartunk emberek, akkor a topik címe CBR600F, és bárki hozzászólhat ebben a témában, nem csak az, akinek ilyen típusú motorja van. A "húzzál el" típusú beszólogatásokat szerintem tartsátok meg a kocsmára, vagy motoros találkozóra, bár ott is fejbekólintanak érte.
Talán nem ártana cserélni olajat benne.
És megnézni a rugó nincs minimum alatt összeülve.
Ha eddig nem csináltátok meg.
Pontosan 3 cm ez a kis szar ami jelezte nekem h az már bizony épp odaért. Lehet hogy ehez a féktávon kapott gödör is hozzájárult épp de akkoris az érzést szeretném megszüntetni, h ennyire ne libegjünk :)