A csoppereseknek kisebb a túratempójuk mint a többieknek.
mondjuk itt a jóidő megyek Tát felé.
Igaz hogy most jön a nagyszervíz is a hétvégén.
Derekam is lassan helyreáll.
Ki kell próbálni.Akkor már bejáratom az új gumikat.
Szal a hónap végén vroomm-vroomm.
Tudod, ezzel csak ott kezdődik a baj, hogy ezekből lesz az, hogy felhívja az okos ügyfél az adott típus márkaszervizét, hogy nézzék meg a motorját, mert sokat fogyaszt. Visszakérdeznek, hogy mennyi az a sok. 7l, 200-zal haza a horvát tengerpartról. Mondják, az teljesen rendben van. De akivel ment, annak (elmondása alapján) csak 6l-t evett. Hát, akkor .... khmmmm rosszul számolta. De biztos nem, mert a Zinternettten a tengelic2347 is megmondta, hogy neki száguldva 6l-t eszik, a kisbubu84-nek meg csak 5l-t. Ekkor már a fejüket fogják, de mindent az ügyfélért, hozza be. Kimérik az összes szenzort, minden jó. De nem, akkor a szerviz a hülye, stb. stb.
Pontosan mire is megy vele bárki, ha én egy nick mögül azt mondom, hogy 3.5l-t eszik a gépem? Vagy ha azt mondom, 9l-t? Tudjuk, hogy igazat mondok? (az elmúlt 15 év autós/motoros internetes fórumozás során népbetegségnek látom a magunk áltatását és össznépi nagyotmondást ha fogyasztásról van szó) Tudjuk, hogy hogyan gyorsítok? Tudjuk, hogy milyen guminyomással megyek? Tudunk ebből bármilyen következtetést levonni? Nem.
Na, a ránézésre tizedesre megmondott fogyasztásokról meg kérdezzünk meg egy fékpadon vagy laborban dolgozó embert, ha szeretnénk visítva röhögést hallani.
Cseszhetem.............és egyedül tárgyaljam meg magamban az ilyen okosságokat mint túratempó és alacsony fogyasztás kölcsönhatása a felhasználó pénztárcájára?
Őőőő ez tény............bár az eltévedések a legjobb kalandokhoz vezetnek a motorozás közben..............jó ismeretségek is születnek............nagyon sokan vannak más más motorokkal akiket ismerek jókat lehet együtt gurulni.
Hál istennek senki nem néz ferde szemmel a másikra mert más a motorja konkrétan leszarják.
Örülök hogy neked csak az számít hogy csak CBR meg CSAK HONDA legyen.
Remélem hogy KIZÁRÓLAG CBR HONDÁK társaságában gurulsz.
Én nem vagyok ilyen kasztrendszer párti.
Szal jó hondás túratempót jó fogyasztással ezúton is.
Istenemre mondom beszarás, hogy mint meg nem engednek a szervizek maguknak, de tényleg. A helyett, hogy sűrű bocsánatkérés mellett tájékoztattak volna, hogy történt egy kis malőr a szervizelés közben, helyette simán összrakják a gépet sérülten, ráadásul úgy, hogy tisztában vannak vele (legalább is kellene), hogy ezzel a későbiekben nagyobb problémát okoznak. Érdemes lenne összedöbni és nyilvánossá tenni egy szervíz "fekete listát", lehet akkor nem tennének ilyet, vagy ha igen akkor hamar kuncsaft nélkül maradnának.
Emlékeztek, hogy nemrégiben panaszkodtam az egyik szervizre?
Most vettem észre, hogy sikeresen eltörték a levegőszűrőmet, és ilyen szépen szívta be a retket mellette.
Ráadásul a kis lemez borítást is eltörte ami alul van a papíron, így az zörgött...
Komolyan nem értem, hogy ilyen munka után ki az aki visszavinné hozzájuk.
Számomra fura egyesek hozzáállása ehhez a fogyasztás kérdéshez. Nekem van robogóm is, de a CBR-től nem várom el a 3l-es fogyasztást és a robogótól sem a CBR élményt.
Néhány tank után elkezdtem méregetni az átlagokat, mert engem is érdekelt, és hogy észrevegyem, ha van valami gond a géppel, mert Szerintem normális dolog, ha az ember minél kevesebb üzemanyaggal akarja elérni ugyan azt a gyorsulást, sebességet, élményt. Hibás vezetéstechnikával is lehet lényegesen rosszabb fogyasztást elérni és ettől még nem feltétlen lesz nagyobb az élmény. Persze elfogadom, ha valakinek csak az a cél, hogy hamar kiszárítsa a tankot, és van aki egy gumit is simán eléget álló helyzetben. Ha neki az a jó, élvezze, de legyen már Ő is toleráns és sgítőkész. Szerintem.
Egyébként nemtom51 feltett 1 kérdést,és én válaszoltam rá (túratempó) ! Azért megnézném mit szólnál ha 10 liter körül fogyasztana a géped ! Különben nem akarlak bántani de itt ez 1 HONDA CBR fórum,nem pedig TRIUMPH ! Szerintem eltévedtél! Bocs.
Pont nem a benzin a legnagyobb ervagas.Vettem ket gumit hatvanert es egy szezon alatt kuka 10-15e km.6-8e km es olajcsere megint ugrik 10-12 rugo.
Mindez egy ezres swiften harom-ot ev alatt sem fogy el nem egy.a bkv rol nem beszelve.
Aki sportmotort vesz nem a sporolas motivalja........szerintem.
Szerintem ez hülyeség. Miért nem lehet egy sportmotornál azt megkérdezni hogy mik a tapasztaltok a fogyasztással kapcsolatban. Főleg akkor ha közúton használod normális körülmények között és nem a pályázásról beszélek, mert pályázásnál pont leszarnám én is. Ez tipikusan nem az az eset, hogy érdekel, hogy mennyit eszik. Én is csak azért vagyok kíváncsi, mert nemrég vettem a gépet és fel akarom mérni a helyzetet, hogy milyen állapotban lehet a gép és, hogy normális-e amit produkál.
mondjuk itt a jóidő megyek Tát felé.
Igaz hogy most jön a nagyszervíz is a hétvégén.
Derekam is lassan helyreáll.
Ki kell próbálni.Akkor már bejáratom az új gumikat.
Szal a hónap végén vroomm-vroomm.
Pontosan mire is megy vele bárki, ha én egy nick mögül azt mondom, hogy 3.5l-t eszik a gépem? Vagy ha azt mondom, 9l-t? Tudjuk, hogy igazat mondok? (az elmúlt 15 év autós/motoros internetes fórumozás során népbetegségnek látom a magunk áltatását és össznépi nagyotmondást ha fogyasztásról van szó) Tudjuk, hogy hogyan gyorsítok? Tudjuk, hogy milyen guminyomással megyek? Tudunk ebből bármilyen következtetést levonni? Nem.
Na, a ránézésre tizedesre megmondott fogyasztásokról meg kérdezzünk meg egy fékpadon vagy laborban dolgozó embert, ha szeretnénk visítva röhögést hallani.
Hál istennek senki nem néz ferde szemmel a másikra mert más a motorja konkrétan leszarják.
Örülök hogy neked csak az számít hogy csak CBR meg CSAK HONDA legyen.
Remélem hogy KIZÁRÓLAG CBR HONDÁK társaságában gurulsz.
Én nem vagyok ilyen kasztrendszer párti.
Szal jó hondás túratempót jó fogyasztással ezúton is.
Túl sokat nem kell rá tenni, de egyenletesen be kell fednie. Leírni nehezebb mint megmutatni.
Most vettem észre, hogy sikeresen eltörték a levegőszűrőmet, és ilyen szépen szívta be a retket mellette.
Ráadásul a kis lemez borítást is eltörte ami alul van a papíron, így az zörgött...
Komolyan nem értem, hogy ilyen munka után ki az aki visszavinné hozzájuk.
Néhány tank után elkezdtem méregetni az átlagokat, mert engem is érdekelt, és hogy észrevegyem, ha van valami gond a géppel, mert Szerintem normális dolog, ha az ember minél kevesebb üzemanyaggal akarja elérni ugyan azt a gyorsulást, sebességet, élményt. Hibás vezetéstechnikával is lehet lényegesen rosszabb fogyasztást elérni és ettől még nem feltétlen lesz nagyobb az élmény. Persze elfogadom, ha valakinek csak az a cél, hogy hamar kiszárítsa a tankot, és van aki egy gumit is simán eléget álló helyzetben. Ha neki az a jó, élvezze, de legyen már Ő is toleráns és sgítőkész. Szerintem.
Mindez egy ezres swiften harom-ot ev alatt sem fogy el nem egy.a bkv rol nem beszelve.
Aki sportmotort vesz nem a sporolas motivalja........szerintem.
Egy kérdés!
Gázbowden cserénél le kell szedni a karbit? F2;F3 F4 tulajok segítsetek
Beszarhatott a generátorom?