Persze, mindenki más, ez oké.
Tény az is, hogy én nem nakeden ülök, és 180 centi sem vagyok, ezért nekem a sportmotor sem kényelmetlen.
Mikor még képlékeny volt, hogy milyen motort veszek , akkor igencsak szemezgettem a nakedekkel, leginkább a Z750-ek tetszettek. Aztán kipróbáltam egy Z800-at, mentem vele kb 15 km-t, a legnagyobb sebesség 120 km/óra volt, ott már úgy éreztem, hogy ha 1 km/órával többel megyek, akkor levisz a szél. Itt világossá vált, hogy nem kell naked, mert nekem ez nem jön be. Nem is vettem Zét.
Namármost, ha valaki az elején tisztázza, hogy túrázni akar, de nem tetszenek neki a túragépek, vagy neki csak ez- vagy az tetszik, és megveszi a sportgépet túrázni, az ne rinyáljon már, hogy kényelmetlen.
Sokan nem tudnak ésszerűen dönteni. Aztán mi meg hallgatjuk, hogy szar a motor, mert kényelmetlen...
Mas az interkontinentalis korut es mas hogy 200 utan mindenem faj.
Az altalaban a nem megfelelo motorlvalasztas kondicio turokepesseg felmerese vagy nem ul megefeleloen.
Ha mereven ul mint egy krumpliszsak attol faj minden.
Szerencsére mindenki különbözik a másiktól, mások az igényeink. Valakinek elég ha egy hokedli szerű ülésen kínozhatja magát úgy, hogy közben letépi a szél a fejét, mondjuk ez rád sem igaz, mert nem naked gépen ülsz. Valakinek meg kényelmesebb ülés kell és kicsit több szélvédelem. Arról már nem is beszélve, hogy vagyunk sokan, akik utassal motorozunk nagyobb távokat, ott meg nem gondolhatunk csak magunkra. Gondolom te se mész magassarkú cipőben futni vagy sportcipőben bálra. Mindenre megvan a megfelelő eszköz. Sportmotor nem arra van kitalálva, hogy 2 személlyel bejárjuk Európát.
A vaz daytona.
Egyenes kormany es par centivel alacsonyabb labtarto (bar igyis spiccen szinte a sarkamon ulok)
Ketcentis szivacs az ulesen.
Nem egy gs1200.
Vagy beülni az autóba...
A kedvencem mikor azon megy a rinya, hogy nagyon fùj nagy tempónál a szél... könyörgöm, az ilyen mégis mire számított, mikor ùgy döntött, hogy motorra ül?!
Agyvèrzést kapok az állandó rinyálástól... Ahogy látom, ezzel Te is így vagy.
Tegnap láttam még vtr után érdeklődtél, szerintem az felejtős, nem kényelmes, nagy a fogyasztása, többen írták népítéletbe, hogy tempósabb túrán 200km-t se megy el. Cbr szerintem kényelmesebb, pláne az F. Fogyasztása, túratempóba 5 liter körül van. De írtó hosszú távra ez se annyira kényelmes. Nekem FS volt, igaz azon másfajta az ülés, de épp a kényelem miatt váltam meg tőle. De ha már tegnap v motort néztél, akkor miért nem a vfr-ek felé kacsintgatsz?
Bár én még friss tulaj vagyok, ráadásul F3-as, de hátha tudok segíteni.
Szerintem a kényelme nem túl jó, biztos le lehet vele vezetni 5-600 km-t, de azért nem olyan lesz, mint egy túramotornál. Én mondjuk 5cm-el alacsonyabb vagyok, mint Te, nekem a jobb csuklóm viszonylag hamar elkezd fájni, persze az is lehet nem helyesen ülök. Múltkor megkértem a feleségem, hogy próbálja ki a hátsó ülést és azért igencsak előre kellett hajolnia hogy át tudjon karolni, szóval ott sem lehet rózsás a helyzet.
Ugyanakkor van itt a fórumon olyan aki F4-el igencsak nagyokat túrázott már, elnézést de nem ugrik be a neve.
Az F3 olyan 5-6 körül forog 130-nál emlékeim szerint, de ha lesz ma időm gurulok egyet és megnézem.
Fogyasztást passzolok, nem mértem még, de nem hiszem hogy túrázás közben 6-nál többet enne.
A Vtr-nél biztos olcsóbb fenttartani.
Sziasztok!
Szeretnék nézni CBR 600F4-et megvételre.Kinek mi a véleménye a M3-M0 csomópontnál lévő Wilker Honda kereskedésről,érdemes náluk vásárolni használt példányt?Mennyire alkalmas két személyes túrára?És főleg mennyit eszik olyan 90-140-es tempó környékén?(nem szétforgatva húznám a gázt)Egy '99-es évjáratú karbis példányt néztem ki mivel azt szinte bármikor meg tudom javítani és kevesebb benne a hibalehetőség.(jelenlegi motorom VT 250F,de sajnos két személyre már nem bírja a futóműve.)Válaszotokat előre is megköszönöm.
Széles Utakat és balesetmentes közlekedést kívánok Mindenkinek!
Hát ez az igazi hozzáállás. Ha már 20 éve így van, akkor szokjam meg. Mellesleg tévedés, én ritkán morgok, csak ha vmit lehetne jobban is csinálni nem nagy ráfordítással, akkor miért ne.
Utálok a németekkel példálozni, de ott közvetlen a hivatal oldalánál volt egy kis beálló, mire bent a papírok készen lettek és slattyogtunk kifelé, már fent volt az új rendszám és ragasztották rá a matricát. Az egész átírás, új rendszám stb. kb. 15 percig tartott, pedig gondolom arányaiban nincs kevesebb autó és motor sem.
Viszont ha szaladgálnának a matricával és te lennél az aki vár rá akkormeg azért morognál hogy a hülye picsa minek megy ki annyi időre mikor te sietnél.
És ez nem változik míg élsz.
szal egy dolog nem változna az a morgolódás.
Amúgy legalább 20 éve rendszámmal kell szaladgálni...............faszé nem szoktad meg.
Basszák meg, ettől kapok agybajt, képtelenek megemelni a seggüket és kimenni felragasztani a matricát. Inkább szopjál te, ha nincs szerszámod és persze pont ahogy írtad simán eltörnek a rendszámtábla tartók.
Hát még mindig az van itthon, h te vagy a hivatalokért és nem ők érted. Valszeg én már nem érem meg, h ez másképp legyen.
Kedden én is elvittem műszakira a vasat Csornán az egyik autó szalon szervizébe. Fényképezés a szokott dolgokról gyors fékmérés és már mehettem is fizetni (9000ft) Persze a gyári dobot feldobtam rá.
A forgalmi betelt ezért mehettem az okmány irodába, na ez tovább tartott mint maga a műszaki . Bemegyek sorszám, kivárom a sorom, adom a papírokat és a forgalmit, erre a csaj: -rendszám? Na az meg minek? kérdem én. Csaj: - matricát ki nem adunk itt helyben mi ragasztjuk. Papírok vissza, én haza, rendszám le (persze a műanyag tartó fül naná, hogy elpattan) Rohanás vissza még a déli zárás előtt. Új forgalmi kifizet de végre megvan, Havernak telefon, hogy hozzon új rendszámtartót, estére minden a helyén csak az idegrendszerem lett labilis egy kicsit.
Tény az is, hogy én nem nakeden ülök, és 180 centi sem vagyok, ezért nekem a sportmotor sem kényelmetlen.
Mikor még képlékeny volt, hogy milyen motort veszek , akkor igencsak szemezgettem a nakedekkel, leginkább a Z750-ek tetszettek. Aztán kipróbáltam egy Z800-at, mentem vele kb 15 km-t, a legnagyobb sebesség 120 km/óra volt, ott már úgy éreztem, hogy ha 1 km/órával többel megyek, akkor levisz a szél. Itt világossá vált, hogy nem kell naked, mert nekem ez nem jön be. Nem is vettem Zét.
Namármost, ha valaki az elején tisztázza, hogy túrázni akar, de nem tetszenek neki a túragépek, vagy neki csak ez- vagy az tetszik, és megveszi a sportgépet túrázni, az ne rinyáljon már, hogy kényelmetlen.
Sokan nem tudnak ésszerűen dönteni. Aztán mi meg hallgatjuk, hogy szar a motor, mert kényelmetlen...