Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez jó olaj lehet? http://motoralkatresz.eu/termekek/Repsol/Moto_Sport_10W40_4l_motorolaj/
nagykep/

Bár eddig motult 5100 10w40 et használtam,de jól fel nyomták az árát
Hát skacok tegnap voltam egy cbr600f-el kb 120km-t.
Ez az első alkalom, hogy sor4 volt alattam rendes távon.
180-200 az ott volt hezitálás nélkül de tovább nem erőltettem nem az enyém volt, de ment volna még bőven.
Sportos testtartás nem az igazi de elbírnám viselni
Jááóó paripa ez a 600f
Motor nélkül lehet élni, de minek?
Még jó hogy nem ezresem van vagy valami nagyobb ami amúgy is feleslegesen sok.
Évi 1000 nél nem kell billegni................add el.
Én meg még nem tudom,most éppen billegek eladom,nem adom
Ismerem a költségeket. a 2000 km szerencsére nekem már a hétvégén meglesz április eleje óta. Én most épp kormány nyakcsapágyat rendeltem.
Amúgy ha most még megyek a benne lévő olajjal nem gáz ugye?Messzire nem nagyon megyek
Sőt most még a költségek is össze jönnek,mert még lánc is kell,olajcsere,meg még lehet légszűrő is,fékeket meg még nem néztem,a gumi meg még kitart.
Tudod pénz nem mindig erre kell van sajna más költeni valóm is.
állítólag volt
2 év, 2000km az napi 2,73 km átlagban. Nem sokat használod.
burytól tudsz legolcsóbban szerezni sztem.
Hali Pityu.

Üdv újra itt. Én magamnak cserélem az olajat+ szűrőt. 3,3 liter körül szokott bele menni durván. Ha nem cserélnek szűrőt akkor elvileg elég 3 liter. Olajszűrő is volt cserélve?
Akkor már csak olcsón kéne jó olajat szerezni
Töltsd fel vedd le töltőről ha kész ne tedd vissza a motorba hagyd pihenni és egy 24 óra múlva mérj rá ha 24 óra múlva 12,6 vagy az alatt van akkor az kuka milyen akksi hogy 3 hónapot bírt? A 14,7 az még jó töltésnek!
Szia Pityu. Nem elég...a rendszerben van maradék olaj, de 3,5 körül bele szokott szottyanni. A maradékot viszont kérd el, és ha szerencséd van, akkor a következő olajcserénél csak 3 litert kell venni.
Bár nincs még 2 éves az olaj a gépben és nem raktam az olajba vagy 2000km et
Hát nem tudom meddig leszek még 600f tulaj mert az anyagiak nem mindig úgy alakulnak ahogy én szeretném.Hát esküszöm anno 4 liter olajat vettem 1 litert vissza dobtak 3 lett bele öntve és a kukucskáló ablakon megfelelő helyen volt az olaj.
Szevasz Pityúúúú üdv újra itt!
3,7 liter körül kell belemenni olajszűrő csere esetén.
Nekem furán kevésnek tűnik az a 3 liter...

Igazad van a CBR600F fórum sem az igazi már, van itt minden mint a búcsúban.

De végre visszatértél a 600F esek közé egy 600 F el
Hali mindenkinek,régen jártam erre,lenne egy kérdésem anno mikor olajcsere volt a gépemen úgy emlékszem a szerelő azt mondta 3 liter olaj ment a gépbe tehát egy flakon olajam kimaradt a 4 ből,hogy ez tényleg így van hogy 3 liter elég bele?Na is kik vannak még itt a tagok közül cbr el mert láttam már volt aki pl:aprilia tuono cserére is hirdette a gépét.
A töltés rész még jó de vagy valahol a motor más részén zárlatos vagy az akksi kuka.(ez valószínűbb)
Autóvillamossági szakember mindkettőt kiméri.
Sziasztok!

Újabb hülyeség..:) Szóval vettem egy új akksit 3 hónapja. Kb 1 hónap után totál lemerült. Visszavittem, bevizsgálták, semmi baja elvileg. Most ott tartok, hogy egész nap a töltőn van, este leveszem, de reggelre le is merül az akksi.

A járó motornál a kimért feszültség 14,7 Volt (~14 a jó?!). Szóval a kérdés, magasabb töltés okozhat-e zárlatot az akksiban, fordítva, ha az akksi zárlatos, azáltal lehet-e magasabb a töltés?

Nem nagyon értek hozzá, csak gondolkozom :)
Hát nem tudom..múltkor egy tízest nyomtunk el a haverral, csak búzasörre..

Tudom, nem egyformák az anyagi lehetőségek, de nem kell mindenben a rosszat látni. Reklámszagú a cikk, biztos (Kotamának szól)
Ugyanakkkor meggyőződésem, hogy a motoros balesetek egy része elkerülhető lenne, ha a motorosok azon része úgy tudna motorozni, ahogy nem tud, és ahogy csak pályán lehet megtanulni
Engem nem veszélyeztet ez a probléma