Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Küldd el az ímél címedet légyszi. Bevennélek egy körlevelezésbe a programról, amit már Tom említett Neked. Pünkösd vasárnap, nálam.
Igazad van, nem nagyítottam ki a képet, kicsibe, meg nem tűnt fel.
Hat ez most nem az, ott az elso képen a beton akna fedő, csak nincs a helyen. Esetleg nagy esozesnel ki emelhette a víz is, de akkor meg vissza kötelesek rakni. Mindenképpen táplálkoznak férfi nemi szervet es kész.
A kurva életbe! Még jó, hogy nem lett semmi bajod! A kezét levágnám annak a vasazó tetves köcsögnek, aki leadta a méhbe az aknafedőt!
Na utána néztem jó kis akkumulátornak tünik,lehet hogy ez lesz,csak egy valamit nem értek kettőfajta jelzésű van YTZ10S-BS\YTZ10S de vajon a végén mi a BS jelentése mert egyébként mindkettő ugyan azzal a paraméterrel rendelkezik

http://www.akkumax.hu/landport...

http://www.akkumax.
hu/landport...


Na meg külsőre különböznek.
ez az.
Lényeg, hogy megúsztad komolyabb sérülés nélkül.
Nekem márciusban egy akknafedő ütötte fel a blokkom alját (kipufogó leömlő, olajteknő, kuplungdekni, és olajszivattyú szűrő sérült) azonnal rendőrt hívtam.
Remélem megtéríti valaki a károdat, és 2 hónapja várok
Voltak más hiányosságok és tényezők is, mindent dokumentáltam képpel, videóval.
És a landporton belül milyen típusjelzésűt vásároltál?Mert nekem ami benne van az YTZ10 tupusjelzésű jp moto van benne bár annyira nem értem a dolgokat a jp motonak állítólag az indító árama 130 viszont az ugyan ilyen YTZ yuasa aksinak meg 190
Lényeg, hogy te megúsztad és tényleg nem lehetett nagy tempó, mert alig sérült a vas.
Gondolom most mész és közterület fenntartó, vagy önkormányzat... kalappal, majd mesélj, mit sikerült!
(Apjuk faszát nem zárják le, ez az ő felelősségük gondolom...) Azzal fognak jönni, hogy nem a útviszonyoknak megfelelő sebességgel mentél és az akna nem az út... azért drukkolok!
Köszi, megvan a kitört darabka. Na igen a felelősség még kérdéses, azt majd a szakember megmondja. Az aknának van fedele, ott van mellette, arra raktam a bukómat.
Azért ez elég durva,hogy ilyen brutál beton gödrög vannak az út szélén ! Ennek nincs felelőse ? Ahhoz képest jól megúsztad ! Jobbulást. Egyébként ha jól emlékszem nekem van pont 1 ilyen beömlő műanyag darabom ha érdekel ! Műanyagos megoldja . üdv.
Hello Pityu !
Mint már írtam én télen vettem bele új Landport akksit, made in taiwan! Állítólag ezek elég jók,és árban is ! De te tudod mit akarsz. üdv.
Na ez megint csak elgondolkodtató yuasával kapcsolatban
Jól, meg a motor is, csak némi idomrepedés, karcolás, meg a hűtő nyomódott meg, de nem lyukadt. Futómű, felni, fék nem sérült, szerencsére kis tempónál történt, és az akna szélén megakadt a hasidom, az akna szemközti falát nem érte el a motor, csak az oldalát.
Na bassza meg...
Remélem Te azért jól vagy
Az történt, hogy Visegrádról lefelé a bobpálya után megcsúsztam a murván, lementem a fűre, egy kisebb árokba, ami sajnos egy le nem fedett betonaknában végződött, és oda sikerült beparkolni a motort, én meg dobtam egy csavart szaltót.
Hali

Eladó vadonatúj Michelin Power 2CT 180/55ZR17 (73W) hátsó gumi. Tavaly vettem, de nem került fel motorra, mivel elég keveset mentem a szezonban. Idén eladtam a motorom, az újra meg nem jó, így nincs már szükség a gumira sem.

Megtekinthető itt
Jólvan, örülünk!
Majd tájékoztass minket, ha van fejlemény. Kíváncsian várjuk. Addig is vigyi.
Mi rossz történt? Jobbulást!
régóta nem jártam ITT, és sajnos nullára csökkent a motorozásaim számat akartam leírni :))) nem sikerült
Sziasztok!

Régóta nem jártam, sajnos azért nullára csökkent a motorozásaim száma, a mocimat beadtam bizományos eladásra a Honda Karasnához.
Ha esetleg valakit érdekel, erről a mociról van szó:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_fs_cbr_600_
fs-7941194

Ha előélet érdekel valakit tőlem nyugodtan kérdezhet.
Szevasztok!
ket havernak szinten 2005 evjaratu motorokban 8 evet birt ki.. nekem az elozo kawaban hihetettlen de 10 eves yasaval adtam el, biztos van negativ pelda is....
Sajnos semmit sem árul el.
Nálam télen fűtött garázsban áll a motor, 2-3 hetente ráteszem automata töltőre, másnap, ha zöld a led, leveszem róla.
Így Suzuki GS500-ban 2 évet bírt egy Yuasa akku.
Aprilia SR50-be tavasszal megvettem, novemberben a meleg garázsban még indított, de melóból hazafele jövet már csak rúgásra indult.
Apriliába tudtam venni valami noname kínai mgm akkut azzal is adtam el két évvel később még indított szépen.
Suzukiba nem volt olyan mgm ami belefért volna, így abba egy abszolút nem bele való spirálcellás akksi került.
Kapacitása kevesebb volt mint a hagyományosnak, indítóárama viszont másfélszeres.
Azt egy évvel később adtam el, még olyan erőben volt az akku, hogy mikor indítóztam alig halványult a tompított fénye.
Most a CBR-ben nem is tudom milyen akku van, valami gondozásmentes.
Márciusban, amikor megvettem a motort, akkor tette bele az eladó, mert a télen tönkrement ami benne volt.