Jelentem manuális feszítővel üzemeltetek tavasz óta. Nincs szerencsétek, mert újabban keveset megyek a régi sokkal ellentétben, ezért még csak egy ezres van a feszítőben.
A beállítás nem macera, a hozzáférés annál inkább: tank le, oldalodom le, légszűrőház le...
Alkatrész + szerelés?
Komoly. Múlthéten hívtam a Yamaha Harmatit, hogy kellene 2002-es 250-es Majesty-be láncfeszítő. Azt mondták, hogy 30-35e ft és kb 10 nap mire megérkezik.
Nincs annyi.
Én 16e-ért vettem 4 éve, most 20 körül lehet. Cserére max. 1 órát szánhat a szerviz. De ha nem akarsz a szervizért pénzt ki adni és nem vagy fakezű + vannak szerszámaid, akkor te is meg tudod oldani.
Nem tudom. Nekem még nem kellett cserélni hál istennek. Azt hiszem a gyári 20 000 Ft körül van vagy volt 1-2 éve. Munkadíjat nem tudom szervízbe nem vittem nem tudom mennyiért dolgoznak. Magán szerelőhöz vittem de az meg neked messze van. Majd a többiek írnak mi vált be nekik arrafelé.
Hi!
Ez a vezérműláncfeszítő csere mekkora mutatvány? Mármint átlagosan mennyiért cserélik? Gondolom feszítőből mindenképpen a gyári ajánlott.
Budapesten (lehetőleg pesti oldal) van normális/bevált szerelő, aki ért is a típushoz rendesen?
Olvasgatom a népítéleteket, de még a márkaszervizről is rosszakat olvasni (trehányság, lassúság, stb).
Szezon végén remélhetőleg én is CBR600F F4 tulajdonos leszek, addig is olvasgatok és tanulgatok robogón :-)
Srácok vki elmondaná, hogyan kellene a fényszóróim beállítani? mmint tudom hogy a csavarokkal kell, de hogy hány méteren hova kell világítson stb, mint az autóknál hogy 15 m en 15fok vagy mittomén...
jelenlegi konfiggal éjszaka életveszélyes közlekednem...
A beállítás nem macera, a hozzáférés annál inkább: tank le, oldalodom le, légszűrőház le...
Cserébe soha nem romlik el. Lehet választani.
Ha lesz újabb infó, természetesen közlöm
e-mail: leader@outlook.hu
http://youtu.be/cln1SDCajcY
azt hittem meg kell bontani a motort stb :-)
BTW, ez is Yamaha szerviz, de sokan hordanak oda Hondákat is.
Komoly. Múlthéten hívtam a Yamaha Harmatit, hogy kellene 2002-es 250-es Majesty-be láncfeszítő. Azt mondták, hogy 30-35e ft és kb 10 nap mire megérkezik.
Én 16e-ért vettem 4 éve, most 20 körül lehet. Cserére max. 1 órát szánhat a szerviz. De ha nem akarsz a szervizért pénzt ki adni és nem vagy fakezű + vannak szerszámaid, akkor te is meg tudod oldani.
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v
...
Ez a vezérműláncfeszítő csere mekkora mutatvány? Mármint átlagosan mennyiért cserélik? Gondolom feszítőből mindenképpen a gyári ajánlott.
Budapesten (lehetőleg pesti oldal) van normális/bevált szerelő, aki ért is a típushoz rendesen?
Olvasgatom a népítéleteket, de még a márkaszervizről is rosszakat olvasni (trehányság, lassúság, stb).
Szezon végén remélhetőleg én is CBR600F F4 tulajdonos leszek, addig is olvasgatok és tanulgatok robogón :-)
Srácok vki elmondaná, hogyan kellene a fényszóróim beállítani? mmint tudom hogy a csavarokkal kell, de hogy hány méteren hova kell világítson stb, mint az autóknál hogy 15 m en 15fok vagy mittomén...
jelenlegi konfiggal éjszaka életveszélyes közlekednem...
link