Véletlen egybeesés,de én is néztem 750 gsx-f et a CBR előtt.
Leírom számomra mi a pro és kontra:
pro:
-sokkal kényelmesebb a suzuki, egy napon nem lehet számomra (170cm,65kg) említeni a cbr-el, kezdve az üléspozíciótól magáig az ülés puhaságáig
-jóval olcsóbb mint egy hasonló évjáratú cbr
-állítólag elnyűhetetlen az lég-olajos hűtésű motor
-van sárga színben (csak a 600-as)
-olcsó hozzá az alkatrész
kontra:
-nehéz, nem ideális a városba
-állítólag elég gyenge az első futóműve
-súlya miatt képes magától eldőlni oldalsztenderről (1-es szoktak vele parkolni)
-valamiért rettenetesen rosszul tartja az árát (bár ez vételnél előny)
Végül F3 cbr-t vettem és nem bántam meg, de ez azért inkább sport ,mint túra, míg a gsx-f inkább túra mint sport :)
Vezér lán feszítő a típushiba. Más nem igazán.
Az a különbség hogy egyre újabbak ilyen sorrendben. De ha FS-t akarsz, akkor ez nem értem miért érdekel. Ha jól tudom csak F4-ből van Fs azt is kb. 2 évig gyártották csak.
24 000 km-en ként gyertya csere szelephézag ellenőrzés/ állítás.
6000 km-en ként olaj olajszűrő, 12-18 000-en ként levegőszűrő csere.
Vez.lánc feszítő. A lánc tud ciripelni, ha már gyengusz a feszítő és persze típushiba, de persze tényleg nem ártana az adatlapod kitölteni, ha infót kérsz.
Véletlen egybeesés,de én is néztem 750 gsx-f et a CBR előtt.
Leírom számomra mi a pro és kontra:
pro:
-sokkal kényelmesebb a suzuki, egy napon nem lehet számomra (170cm,65kg) említeni a cbr-el, kezdve az üléspozíciótól magáig az ülés puhaságáig
-jóval olcsóbb mint egy hasonló évjáratú cbr
-állítólag elnyűhetetlen az lég-olajos hűtésű motor
-van sárga színben (csak a 600-as)
-olcsó hozzá az alkatrész
kontra:
-nehéz, nem ideális a városba
-állítólag elég gyenge az első futóműve
-súlya miatt képes magától eldőlni oldalsztenderről (1-es szoktak vele parkolni)
-valamiért rettenetesen rosszul tartja az árát (bár ez vételnél előny)
Végül F3 cbr-t vettem és nem bántam meg, de ez azért inkább sport ,mint túra, míg a gsx-f inkább túra mint sport :)
Az a különbség hogy egyre újabbak ilyen sorrendben. De ha FS-t akarsz, akkor ez nem értem miért érdekel. Ha jól tudom csak F4-ből van Fs azt is kb. 2 évig gyártották csak.
24 000 km-en ként gyertya csere szelephézag ellenőrzés/ állítás.
6000 km-en ként olaj olajszűrő, 12-18 000-en ként levegőszűrő csere.
Miért érdekes a fordulat?
140nél mekkora a fordulat?
Én megbízható ?ügyes az emberke?
Azért 140 -es tempó szerintem nem kínzás egy ekkora vasnak.