Hát nem tudom ugyan honnan bérelhetnék,és nem igazán lenne sokkal olcsóbb.És azt te honnan tudod hogy nem törne rám a vágy hogy később vegyek egy másikat,mivel ezt is a balesetem után vettem és hát nem biztos hogy neked is ment volna a sok kilométer gyártása egyéb gondokkal.Egyébként bírom az ilyen okos embereket,te mindig mindenre tudod a választ,vagy csak azt hiszed.
Nem sértés de ha az elmúlt 2 év alatt hogy volt motor a garázsban mentél 2000 Km-t akkor nagyon kicsi az esélye hogy akkora vágyat érezz ami indokolná új motor vételét.
Ha lenne is bérelj egyet arra két hétre.
Hidd el olcsóbb lesz.
A,
töltsd fel teljesen,vedd ki az akksit és tárold a szobában addig míg legtöbbször állni szokott a motor.
Ha jó akkor a gép zárlatos.Ha úgy is nem indul a csóka hajtott el szemétül.
B.Ha a motor gond azt nem fogod házilag kimérni tehát el kéne vinni villamos emberhez vagy legalább motorszerelőhöz.Ő megtalálja a zárlatot.Még ha az akku is a gond.
Fórumon távgyógyban ez olyan hiba ami nem fog megoldódni.
Akkor gondolkodj,ha eladom aztán kis idő múlva megint rám jön a motorozhatnék,megint lóvét kell szereznem hogy tudjak venni gépet a másik meg hogy kezdhetem elölről megint egy csomó zsét dobhatnék ki az ablakon az átíratásra vagy ha más dologra kell költeni.
Mondjuk neked a 600as is felesleges mert nem használod. Csak áll benne a lóvéd. Egyre kevesebbet ér a motor.
Van ilyen ismerősöm. Ott van neki a szép motor. Szarrá extrázva.
De 1évben nem egy 1000km-t. Vett bele új aksit de már az is megdöglött :-) (ezen nagyot röhögtem) Benzin helyett inkább extrákra költ. Amit ugye sose használ mert nem megy a motorral.
Csak azért kérdeztem mert letört a plexim biztosító pöcke.
Hirdetnek egy gyári füstszinű plekót újat, jóval ár alatt.
Gondoltam hogy nem lesz jó,de azért egy körkérdést megért.
Marad a bolti víztiszta.
Pontosan szürkületig, utána farkasvakság, ugyanez esőben, nekem füst van fenn és nincs csere, ha tudom, hogy este megyek, akkor másik sisakot veszek, de abban meg nappal vakulok meg. Vagy beépített szemcsiset kell venni, vagy csere plexi, vagy figyeled mikor érsz haza.
A gagyi sisak beépített szemcsije is gagyi, ne az legyen a véleményformáló, rendes siakot kell venni, ami drágább, de ez a megoldás.
Az enyém egy Givi E370 a zárja tökéletes, rögzítése stabil nyitott állapotban 1 gombbal leszedhető igaz 120Km/H meg max 3Kg van ráírva de tengerpartra mikor mentünk meg volt tömve alig bírtam letaposni hogy becsukjam volt vagy 18Kg hadd ne mondjam autópálya olykor olykor karcoltuk a 200-at megvan már 4 éve soha nem esett le nem is akart elveszni anyaga jófajta műanyag nem az a kínai fajta
Nekem a GS-en az van fent (46l kína, asszem 12e körüli áron), a zár elég gagyi, rögzítése egy szárnyasanyával van, tehát a fel-le az nem egy gomb megnyomása, ráadásul ki tud rázódni. Szóval én alul lekontráztam, mert 1x elhagytam az Árpád hídon.
Városban nekem megfelelő, mert nem rakok bele qrva sok cuccot és nem akarom leszedni, de ha túrázásra akarod használni, akkor azt mondom, h nézegess a vaterán stb vmi komolyabbat. Én anno 30e vettem egy GIVI Maxiát platnistól ( www.cruisercustomizing.com%252..." target="_blank">Givi Maxia) ) pont ilyen ezüst tetejű, mint a képen. No az már komolyabb cucc és azért lehet találni használtan jókat-jó áron, ha nem akarsz 70-90e kiadni.
Ha lenne is bérelj egyet arra két hétre.
Hidd el olcsóbb lesz.
töltsd fel teljesen,vedd ki az akksit és tárold a szobában addig míg legtöbbször állni szokott a motor.
Ha jó akkor a gép zárlatos.Ha úgy is nem indul a csóka hajtott el szemétül.
B.Ha a motor gond azt nem fogod házilag kimérni tehát el kéne vinni villamos emberhez vagy legalább motorszerelőhöz.Ő megtalálja a zárlatot.Még ha az akku is a gond.
Fórumon távgyógyban ez olyan hiba ami nem fog megoldódni.
Lehetséges, hogy valami leszívja az akksit gyújtás minden nélkül?
Egész nap töltőn volt, reggelre lemerült teljesen.
Van ilyen ismerősöm. Ott van neki a szép motor. Szarrá extrázva.
De 1évben nem egy 1000km-t. Vett bele új aksit de már az is megdöglött :-) (ezen nagyot röhögtem) Benzin helyett inkább extrákra költ. Amit ugye sose használ mert nem megy a motorral.
D.I.D 525ZVMX 112 szemű lánc
31170 Ft
JT 101-564-16 első lánckerék
3650 Ft
JT 111-569-46 hátsó lánckerék
7440 Ft
HifloFiltro HF204 olajszűrő
1650 Ft
Repsol Moto Sport 10W40 4l motorolaj
8600 Ft
vagy
Motul 5100 10W40 4l - ÚJ FEJLESZTÉS - MA2 motorolaj
10990 Ft
Hirdetnek egy gyári füstszinű plekót újat, jóval ár alatt.
Gondoltam hogy nem lesz jó,de azért egy körkérdést megért.
Marad a bolti víztiszta.
A gagyi sisak beépített szemcsije is gagyi, ne az legyen a véleményformáló, rendes siakot kell venni, ami drágább, de ez a megoldás.
https://citybike.hu/spd/E370N/...
Városban nekem megfelelő, mert nem rakok bele qrva sok cuccot és nem akarom leszedni, de ha túrázásra akarod használni, akkor azt mondom, h nézegess a vaterán stb vmi komolyabbat. Én anno 30e vettem egy GIVI Maxiát platnistól ( www.cruisercustomizing.com%252..." target="_blank">Givi Maxia) ) pont ilyen ezüst tetejű, mint a képen. No az már komolyabb cucc és azért lehet találni használtan jókat-jó áron, ha nem akarsz 70-90e kiadni.