Ha beletolom a tankba a pisztolyt és kiakasztom lekattan kihúzom utána még vagy 4 litert bele tudok tankolni ja és középszenderen tankold tele! Ha csak városban közlekedsz vele vagy 90-100-as tempóval bőven 300Km-t el kell tudnod menni 15 literrel!
Értelek nyugi
Csak nekem így majdnemhogy olcsóbb volt, hogy otthon eladtam az enyémet még az év végén (idén nem fizetek rá adót), nem kellett kihozni, regisztráltatni, honosittatni, műszakiztatni stb. És szerencsém volt ezzel a géppel, hogy kifogtam egy ilyen példányt egy ilyen tulajtól. 600ast akartam én is sokáig megint, aztán jött ez :)
Na húzok is haza, átöltözés és nyeregbe :D
Van gumis már, plusz szinte új gumi volt megvételkor a gépen :)
Amúgy meg megengedhetem magamnak bőven, akár új gépet is vehettem volna, de minek. Szóval az anyagi része annyira nem meghatározó, ésszerű keretek között persze. A motorozás drága szenvedély...
...de megéri ;)
Kezelhetőségb
Hátrányt egyáltalán nem érzek az F4ihez képest, max a fránya műanyag tankborítás fáj egy kicsit, a frankó kis mágneses tanktáskám nem tudom használni. :)
A full casco 430 euro lett a gépre.
A képet a gépparkromról nem menőzési céllal raktam be, csak nekem ők nagy álmaim voltak és most néha azt sem tudom melyikkel induljak el :)
Menjen, erős legyen, de ne egyen semmit. Az ősi kívánság
Sokat eszik, akkor annak baja van ?
Mikor nagyon forszírozom, akkor simán 10fölött kajál, de lehet csak a lelke van ki
Megsúgom, hogy egy R1el simán meglehet etetni 16-18litert, csak a pályáról nem szabad lejönni
A GS fórum is azért csúszott le, mert átment álmodozó topikba.
Használt gumi keresések ezerrel, fogyasztási adatok kínos ügyelése, de mindenki sportmotort akar.
De nem érted amit írtam,engem nem érdekel az ezres ez is bőven elég nekem,én már le szoktam az ilyen cserélgetős meg mindig nagyobbra vágyós dologról,én ezt a motort szeretem és amit tud bőven elég.
Én is alá tudom támasztani, hogy már szürkületben sem látsz semmit, sötétben meg még annyit sem.
Egyszer elfelejtettem, hogy csak éjjel jövök haza, és sötét plexivel indultam útnak, és a víztisztát nem vittem magammal. Városban, közvilágítás mellett is fel kellett nyitnom a plexit, mert azt sem láttam hol a sávom. Ez városon kívül valószínűleg még durvább. Nyitott plexivel viszont a bogarak jönnek be, és a szemedbe csap a huzat.
Ettől eltekintve én sötét plexi párti vagyok, ha teheted mindenképp vegyél, csak légy előrelátó, és legyen nálad víztiszta plexi, ha nem biztos, hogy világosban hazaérsz. A beépített napszemüvegek valószínűleg pont nem oda fognak "lógni" ahova kell, mint ahogy azt előttem más is említette, plusz mikor már megy le a nap, és alacsonyabban van, akkor már pont semmit nem ér, mert besüt a szemüveg alatt. A mezei napszemüveg meg baromi kényelmetlen a sisak alatt. Az enyém legalábbis.
Itt az átiratás 40 euro, + 10 euro az egyedi rendszám. És ennyi... Mindegy, hogy 600as vagy ezres.
Ezért is írtam, hogy Németország. Így már nem hülyeség, ugye?
Nem úgy értette hogy hülyeség,hanem ha rám jön eladás után később hogy megint motorozni akarok akkor megint vehetek másikat és az még plusz költséggel is jár,most meg van egy jó motorom amit tudok hogy rendben van és nem drága fenntartani sem,így érdemes megtartani.
Ami Neked/a szerelőnek hülyeség, az másnak még nem feltétlenül az. Az EzRRedesúr nagyon kezes, nem kell visszakapcsolni mindig, van erő alacsonyabb fordulaton is, ugyanakkor nekem még talán kényelmesebb az F4i-hez képest. Nem mellékesen szerintem az egyik legszebb gép az SC57. És a hangja a Laser X-treme dobbal...
Na meg míg az otthonit kihozom, itt regisztráltatom stb... Ráadásul a 600asokhoz képest nem volt sokkal drágább, viszont karcmentes, 1. tulaj, fűtött garázs, 18500km...
Nekem nagyonis megérte :D
Akkor se fogyaszthat 8,5 litert, az qrva sok. Ha kergetem a gépet, akkor se fogyaszt 6-6,5 felett, mondjuk az enyém F4i, de akkora nagy különbség nem lehet a karbishoz képest.
Nemtom, h az F3-on digitális a km mérő, mert nekem a GS-en volt olyan, h megállt a számláló, sztán kicsit megtekergettem és újra indult. Mérj még 1-2 tanknyit és ha nem megy le 6 körülre v. alá, akkor ott gond lesz vhol (karbipuc., szinkron, szelephézag stb.)
Szerintem a ket het alatt 160 km csak munkaba jaras alapbol nagyobb fogyasztast produkal mint a huzamosabb tura TURATEMPOBAN. ;) Ezert fogyaszt tobbet. Tobbszor kell bemelegiteni, tobbszor kell megallni stb stb. Menj el hosszabb tavra rogton mas lesz az eredmeny.
Köszi, ez volt életem első tankolása bele, ha jól emlékszem olyan 5000 körül lett tele, ami olyan 12 litert jelent, tehát volt még benne. Na mindegy, elugrok tankolni, mjad meglátom mennyi megy most bele. A fogyi nagyon nem izgat, mert az a havi párszáz km amit beleteszek tökmindegy hogy 5 vagy 9 literrel számolom.
Olyan 3-3,5 liter a tartalék, tehát olyan 40-50 km max, nagyon max!
Ha 160 km után elfogyasztott 14 litert a paripa az több, mint 8,5 literes fogyasztás, vagy nem töltötted csurig (ami szerintem inkább valószínű) vagy rohadt sokat fogyaszt a motorod.
És ismét témánál vagyunk....FOGYASZTÁÁÁÁS
Olvastam nemrég egy cikket, a lényege hogy napra sötétedő a plexi, biztos nagyon hasznos lehet. Nekem van integrálva napszemüveg a bukóba de nagy szar az egész, mert nem jön le az orromig, és így zavarja a látásom hogy szem előtt vágja ketté a nézőpontom vagy minek mondják.
Sziasztok
Ma mentem dolgozni és leállt alattam a motor a lámpánál. Gondolom kifogyhatott a benzin, ezért átkapcsoltam tartalékra és mentem tovább vele. A kérdésem az lenne, hogy két hete teletankoltam, amennyire a pisztoly engedte és ez alatt az időszak alatt 160km-t tettem meg vele. Normális, hogy itt már tartalékra kell tenni? Illetve mennyit lehet vele km-be így menni? F3-as gép
Nekem nagyon régen volt sötét plexi a bukón, de ha lement a nap akkor már nem volt az igazi. Oriási találmány a bukóba épíitett napszemüveg. Ha kell kéznél van és ne zavar ha nem kell.
De H betű van az elején.
Csak nekem így majdnemhogy olcsóbb volt, hogy otthon eladtam az enyémet még az év végén (idén nem fizetek rá adót), nem kellett kihozni, regisztráltatni, honosittatni, műszakiztatni stb. És szerencsém volt ezzel a géppel, hogy kifogtam egy ilyen példányt egy ilyen tulajtól. 600ast akartam én is sokáig megint, aztán jött ez :)
Na húzok is haza, átöltözés és nyeregbe :D
Amúgy meg megengedhetem magamnak bőven, akár új gépet is vehettem volna, de minek. Szóval az anyagi része annyira nem meghatározó, ésszerű keretek között persze. A motorozás drága szenvedély...
...de megéri ;)
Kezelhetőségb
Hátrányt egyáltalán nem érzek az F4ihez képest, max a fránya műanyag tankborítás fáj egy kicsit, a frankó kis mágneses tanktáskám nem tudom használni. :)
A full casco 430 euro lett a gépre.
A képet a gépparkromról nem menőzési céllal raktam be, csak nekem ők nagy álmaim voltak és most néha azt sem tudom melyikkel induljak el :)
Sokat eszik, akkor annak baja van ?
Mikor nagyon forszírozom, akkor simán 10fölött kajál, de lehet csak a lelke van ki
Megsúgom, hogy egy R1el simán meglehet etetni 16-18litert, csak a pályáról nem szabad lejönni
A GS fórum is azért csúszott le, mert átment álmodozó topikba.
Használt gumi keresések ezerrel, fogyasztási adatok kínos ügyelése, de mindenki sportmotort akar.
Biztit mennyért sikerült kötni?
Egyszer elfelejtettem, hogy csak éjjel jövök haza, és sötét plexivel indultam útnak, és a víztisztát nem vittem magammal. Városban, közvilágítás mellett is fel kellett nyitnom a plexit, mert azt sem láttam hol a sávom. Ez városon kívül valószínűleg még durvább. Nyitott plexivel viszont a bogarak jönnek be, és a szemedbe csap a huzat.
Ettől eltekintve én sötét plexi párti vagyok, ha teheted mindenképp vegyél, csak légy előrelátó, és legyen nálad víztiszta plexi, ha nem biztos, hogy világosban hazaérsz. A beépített napszemüvegek valószínűleg pont nem oda fognak "lógni" ahova kell, mint ahogy azt előttem más is említette, plusz mikor már megy le a nap, és alacsonyabban van, akkor már pont semmit nem ér, mert besüt a szemüveg alatt. A mezei napszemüveg meg baromi kényelmetlen a sisak alatt. Az enyém legalábbis.
Ezért is írtam, hogy Németország. Így már nem hülyeség, ugye?
Na meg míg az otthonit kihozom, itt regisztráltatom stb... Ráadásul a 600asokhoz képest nem volt sokkal drágább, viszont karcmentes, 1. tulaj, fűtött garázs, 18500km...
Nekem nagyonis megérte :D
Kóvályogni fogsz mint gólyafos a levegőben.
Nemtom, h az F3-on digitális a km mérő, mert nekem a GS-en volt olyan, h megállt a számláló, sztán kicsit megtekergettem és újra indult. Mérj még 1-2 tanknyit és ha nem megy le 6 körülre v. alá, akkor ott gond lesz vhol (karbipuc., szinkron, szelephézag stb.)
Ha 160 km után elfogyasztott 14 litert a paripa az több, mint 8,5 literes fogyasztás, vagy nem töltötted csurig (ami szerintem inkább valószínű) vagy rohadt sokat fogyaszt a motorod.
És ismét témánál vagyunk....FOGYASZTÁÁÁÁS
Ma mentem dolgozni és leállt alattam a motor a lámpánál. Gondolom kifogyhatott a benzin, ezért átkapcsoltam tartalékra és mentem tovább vele. A kérdésem az lenne, hogy két hete teletankoltam, amennyire a pisztoly engedte és ez alatt az időszak alatt 160km-t tettem meg vele. Normális, hogy itt már tartalékra kell tenni? Illetve mennyit lehet vele km-be így menni? F3-as gép
Meddig lehet használni, szürkületig? Ha valahol rámsötétedik,akkor satu?