Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kerék kérdés föleg azért érdekes, mert haverom mondta hogy lehet bele venni valami 180-at tuninghengert, és akkor menni fog, de kérdés hogy a motor mennyire birná azt a sebességet?És gondoltam talán egy szélesebb kerék megtenné.De amugy az nsr kerekek ráférnek szélességre?
én nem javasolnám 50esként a cbr-t, a rendőr nem annyira hülye mint amennyira látszik!
főleg ha 1 picit érdeklik is a motorok akkor tuti tudni fogja hogy nincs 50esbe CBR, ráadásul rajta van a felírat hogy 125, meg ha nagyon szívozni akar akkor azt mondja hogy motor- és alvázszám aztán felhív 1 honda kereskedőt lediktálja neki és egyből megmondja neki hogy ez egy 125ös CBR, nekem nem hitte el hogy 50es az NSR és megcsinálta ezt velem, az volt a mázlim hogy tényleg 50es volt
szal én nem ajánlanám, húzos dolog és elég veszélyes is lehet!
75000 ropogós magyar forint... lett volna ha nem alkudok le belőle egy szép kis százalékot
MOOGA! Felvettelek MSN-re...
Fepi, meg lehet csinálni!!!!!
Lásd: Én
Ha érdekel a módszer irj!!!!
mennyi volt a kipuff??
5le
A jogszabályban max. hány lóereje lehet egy 50-esnek?
Egyébként kb. egy 10-est adott hozzá a sebességhez. Amin még változtatott az a következő: én leginkább ilyen kis hegyi-utakon (pl. a Lepencei út, Visegrád, Dobogókő stb.) szeretek motorozni és a gyári kipuval az volt az eggyik legzavaróbb problémám hogy gyakran emelkedőn 3. sebességben már nem hogy ahoz nem volt ereje a motornak hogy gyorsuljon hanem gyakran még a sebességet se tudtam , szépen esett vissza a fordulatszám és lassultam. Ilyenkor természetesen mindig kénytelen voltam visszaváltani 2.esbe.
Ezen változtatott a sportkipu. Most hogy fönt van, ez a "holtpont" átkerült 4. fokozatba, amit a hegyi kanyargások alkalmával nem is szoktam használni, 3.-ban pedig még nagyon meredek emelkedőkön is gyorsul a motor.
Talán ez volt a legszembetűnőbb mikor F4ther-rel motoroztam. Emelkedőkön olyan szinten jobban gyorsultam mintha Ő mondjuk utassal jött volna.
Hát, számszerüsítve nemtom hogy mennyit dobott a teljesítményen (még nincs lemérve) de mint ahogy a F4ther az elöbb írta, mikor fölkerült a cső és elmentünk motorozni akkor nagyon gyakran lassítanom kellett mert eltünk a hátam mögül. Aztán most nemrég neki is felugrott a sportkipu a gépére és azóta nagyon kényelmesen húzhatom neki mert már nem marad le.
teljesítményt azt mennyire fokozta?
de ez nem csak dísz ugye?
Jaja, szép hosszú és vastag Egyébként kb. fele akkora a súlya mint a gyári csőnek.
rockandroll:
a cbr-eden akkora a kipuff,hogy a 600-gsx-er is megirigyelné
egyébként ha a1-van akkor a rendör ugy is azt nézi hogy 125 ös vagy nem.
mert hát 11kw-az nevetséges én ha jol számolom akkor evvel a teljesítménnyel kitesz 1 mz-t!!
a szomszédomnak krossza van és amikor igazoltatták nem a 40 pacit nézték hanem hogy 125-ös e.
Én láttam már jópár használt CBR-t amit rendszám nélkül 50-es papirokkal árultak.
Amikor veszed a mocit, akkor valamelyik családtagod nevére veszed. Majd amikor megvettétek a rokonod eladja neked és az adásvételiben 50-est írtok. majd elmész a biztosítóhoz és az 50-es adásvételivel kötsz rá bisztosítást. Nekem ameddig nem volt jogsim addig így mászkáltam
En anno, az elso motor amit kineztem, aprilia rs 125 volt, de persze az A1es jogsira nemlehet a teljesitmenye miatt (erre megengedetta max 11kw, aprilia meg 21kw), tehat megkerdeztuk errol az eladot, de felart akart erte... igyhat az 1,3 millas moci melle meg az, hat draga is volt, meg sokat is evett, cbr lett belole
ha nem igy lenne nem megölni érte.
háát ez nem igy megy.
ha le van már rendszámosítva már nem tudsz mit csinálni.
ha meg igen akkor levehetik de a rendör kérdörevon megszívod mint a torkosborz.
max leveszed a rendszámot meg az adásvételibe smkp-t irtok akkor esetleg.
(én is igy használtam egy pár gépet)meg raksz rá néhány matricát hogy cbr 50 vagy bármit.
de ha nincs 50 es cbr akkor beszoptad.
ha meg 50ccm-es és azt szeretnéd hogy 125-ös legyen akkkor meg baromi sok pénzt elkérnek a rendszámosításhoz.
Na hi!

Lenne nekem egy nagy problémám. CBR-t szeretnék venni, de egyelőre még nincs meg a jogsim (kb jövő ilyenkor lesz). Én arra lennék kíványcsi, hogy egy RENDSZÁMOS CBR-ből, hogy tudok 50-es papírost csinálni 1 évig, utána pedig megint forgalomba helyezni.

Üdv: Pisti
Naja en kifelejtettem, hogy 65 kilo vagyok, es 175cm magas

andy az en kipuffom birna a dolgot ha cserelnem a legszurot?
csak nemakarlak megint varattatni ha netan 1utt motorozunk... mint amikor meg nemvolt kipuffom, mindig otthagytal...

igazabol a 2t es a 4t kozott ugylehet donteni hogy ki mire akarja hasznalni, es mennyire engedheti meg maganak, ha mondjuk varosba sokat kell menni, vagy valaki nemakar szaguldozni, ugye mivel 100 felett mar szep nagyokat lehet esni... de ha valaki nagyon sebesseget akar, meg sokat megy autopalyan, meg ilyenek, akkor megeri a 2t-s... szerintem
de ez teljesen emberfuggo, en ugyvagyok vele hogy eletemben ez az elso motorom, ezelott SOHA nem ultem masik motoron, es a csaladomban sem foglalkozott eddig senki motorokkal, kozuk nemvolt hozza... igyhat szamomra ez jo valasztas
változó, kinek hogy, de már én is mentem vele jobban mint 120 meg bátyám is, pedig ő van vagy 80kg, én meg 70!de 120nál többet tud!
Érdekes én ugy tudtam, hogy 120 a vége!
egyértelmű, minél nagyobb a gumi felülete annál nagyobb a tapadása is, de attól hogy a cbr-en virslik a gumik nem azt jelenti hogy instabil, az arra tervezett sebességre tökéletes!