Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de ezért nem az a lényeg hogy mennyit megy a mocid, hanem hogy meddig megy!
mind a 2 annyi ideig megy amennyire vigyáznak rá!gondolom 1et értesz!?!?!?!
valaki elöbb széthajt 1 4t-s mocit mint vki 1 2t-set, de ez úgyan így igaz fordítva is!
szerintem tisztázuk.Ha mindakettöt egyformán kezeled(Pl.max120km/h)nemlesz nagy különbség 25eKm-2tcsörög,cbr+max 10e+km- elkezdi zabálni az olajat+lánccsörgés..2t javitás 30eFt-cbr-belesemernék gondolni..Lehet hogy nem igy van!(De 1 közeli ismerösöm pl:dr125 kimélten 1gazdás sokat költött rá!)
nah és mivan akkor ha nagy a majrécsíkja?!?!?!
mindig mondtad hogy a mito milyen jó nagy motor, de a burkolata szerintem most kisebb darabokba van mint a farkad!
Akkor ha magyarázni támad kedved meg fikázni hívd fel inkább a -et, majd ő lenyugtat!
ezt mondom én is egyfolytában!
mindenki tudja hogy a 2t erősebb gyorsabb!! nagyobb a teljesítménye de ezáltal többet is eszik, és az élettartalma is rövidül! mind a 2fajta motornak vannak előnye és hátrányai!
az élvezetet meg mindenki döntse el magának ezt ne akarja senki se eldönteni a másiknak!


egyébként ha viszont valaki normális körülmények között kezel 1 2t-s mocit akkor egyáltalán nem ciki neki mondjuk cbr-esekkel motorozni, sőt néha még jó is lehet, mert amellett hogy kiméli a mociját és nem pörgeti annyira attól még jó tempót tud motorozni!mert ha vaterom tudott jönni az 50esem után(a 100lovas mocijával) 80-100között,akkor a mito is tud cbr-rel motorozni!
Megjött Bencce akinek nagyobb a majrécsikja mint a farkam! :D
hm,, csajozni mitoval? hm, pályára használom, vagy parkolóban, városba robogó, biztos csajozni vettem. Bnőm van, de nem motorral szedtem össze :)
2t=2X4t,
2t élettartam azonos kihegyezettség mellett=4t/2
2t teljesítmény,fogyasztás=2X4t
élvezet==kinek mi..
sokat lihegtek már ezen a faszságon ovisok,húzzatok ki szerpentinre baszki
nem várok csodát, de sztem azt te is tudod hogy ha veszünk 1 2t-s és 1 4t-s mocit és minde a kettűt fullra huzzuk, akkor a 2t-s lesz ami elöbb feladja, ez van, de azt is leeht úgy kezelni hogy 35-40e km után is röhögve huzzon ha kell, de persze mellette nem szégyen ha csak 100al mész!
de ez még mindig messze van a több km-töl...mellesleg ha pörgeted a 4t max 50ekm...aztán olajzaba,szelep....csodát ne várj!
Igazából már 1,5 éve regelve vagyok a fórumon, bár csak az utóbbi hónapban kezdtem irogatni. Most is meg az eltelt 1.5 év alatt is kialakult mindenkiről egy kép...
Kezdjük az idősebekkel 25 felett... semmi gond velük soha full jól megbeszélik a dolgokat, leszarják kinek milyen gépe van, supersoprtosok együtt túráznak a túragépekkel, töltik a csajokat a motorok+csajok topicba, segítenek egymásnak vicceket mondanak, összejárnak.
Vannak a fitalabbak.
Vagyük a 4T-seket. Mindenki qrva nagy önuralommal elbeszélget a maga topicjába, nem császkálnak át máshova magyarázni büszkék a mocikjukra... semmi gond.
És vannak a 2T-sek. Itt is vannak nyugodtabbak pl az RS-esek:) Mi sem zvarunk nagy vizet, elvagyunk az RS 125 topicban. Van Joe-Z aki itt a fórumon szerintem a legbüszkébb a mocijára, de full nyugodt ember ő is, néha rájön h én 2T-s vagyok és hű... de korrektül
Van akinek néha elszáll az agya ilyen Mr2ütem meg dc46. Igazából azért száll el az agyuk mert annyi faszságot hordanak összevissza hogy azt már nem bírják az idegeik és néha odaugatnak, de hozzáértően vágnak mindent
és van dadis.
Őt tipikusan olyannak képzelem el aki 15 évesen arra jön rá, hogy el kéne kezdeni csajozni. Sajnos 1 évig a próbálkozásai kudarcba fulladnak, kicsit ronda, kicsit gyenge, nem a csajok álma. ezért kell valami amitől majd felfigyelnek rá, és vesz egy Mitot.... sajnos a helyzet semmit nem változik, a szexet még mindig csak tv-ből ismeri, és maximum egyedül űzi... sehol nem érzi fontosnak magát, az egyetlen dolog amivel valamit hasítani tud az életből, hogy oyan embereket keres meg akiknek gyengébb a motorja. Itt kiélheti elnyomott dolgait, világfájdalmát rázúdíthatja szegény cbr-esekre, akik kulturált ember módjára válaszolnak a sok baszogatásra. tisztelet érte. Igazából többet ír a cbr topicba mint a mitoba... (többi mitossal semmi gond egyébként ők is jóarcok) meggyőződése, hogy a motor szó onnan indul h 125ös moci ami viszi a 180at. Igaz hogy ami neki van az VERSENYmotor (amíg a cbr inkább csak hasonlít rá, kivülről és messziről, de ezt mindenki tudja, és remek kezdőmotor is tud lenni!), de ilyen kis dolgokon nem akad fent. Leszarja hogy akiknek van azok élvezik, valami tovább vezérli a baszogatásra... sajnos elterjedt szólása hogy az impotensek az impotenciájuk mellé cbr 125ös mocit vesznek. Én inkább úgy látom h a hősünk kűzd ilyen problémákkal amit megpróbál még rásozni továbbra is CBR-esekre. nem értem. qrvára nem értem, de 1er valaki elmagyarázhatná, hogy miből fakadnak ezek a kitőrései a srácnak...
de no problem, ahogy a fórum is mutatja, ahogy idősödnek itt a népek, annál értelmesebb kommunikációra képesek, remélem ez alól dadis barátunk sem lesz kivétel!
ja bocsi csak a japokrol ez a tapasztalatom(olasz nálam szobase jöhet!).. de ha téped a japán is hamarabb megadja magát...
a 4t-s moci nem pörgi szét magát olyna hamar mint a 2t-s, bátyám cbr-je folyton fullra volt huzatva és 15e km után se zörög-csörög, kattog mint a 2t-sek szokták!persze ha nem melegíted a motort mikor kiviszed hanem egyből huzod meg ha bejáratos és nem tartod be akkor azzal is hamar tönkre tudod tenni!
de azért a cbr -el biztos hogy nem bírsz folyamatosan 135-öt menni mert ahogy mondtad szétpörgi magát.
meg persze attól is függ hogy mennyire sajnálod a pénz a kenőolajra!
amit folyton nyuznak és fullra van pörgetve, hát kb 10e km-t, de az függ az előző gazditól is hogy hogyan használta mert ha figyelt rá akkor az növeli az élettartamot!
nagyon kemény verseny megy az rtl klubbon
hmm..40ekm.. a mito meddig birja ki amelyiket mindig nyuzzák???
csak azért érdekel mert azt szeretnék venni
van jó pár ember akit ismerek és elég sokat elmentek a cbr-rel, persze nem 40e km-t de elég sokat hibamentesen, persze lehet ezek után jönnek majd elő a hibák!de az igaz hogy a 2t-s moci is sokat elmehet 1 dugóval, de dadis folyton csak azt hajtogatja hogy így meg úgy eltépett mert 180al ment meg minden, szted a folytonos 180an ,meg huzatás az normális használat??? mert ha nem mész veel folyton fullon és kiméled is akkor biztos sokat bír de az állandó 180nál szétveri magát a gép!
kedves NSR!Ha majd lesz tapasztalatod a cbr125-röl(mondjuk 40eKm)akkor mondhatod hogy hibamentes/vagy sem.(megjegyzem ha normálisan használsz 1-2t-t akár 40eKm-et elmegy 1dugoval)
mit élveznél, a motorozást, attól hogy nem megy annyit mint a mitok melyek a "világ legjobb motorjai" attól még lehet vele élvezni, a cbr-rel való motorozás totál más mint a mitoval, régen azt élvezted ha el tudtál indulni a cangával pedig volt rajta még pótkerék is hidd el lenne ami tetszene a cbr-be
az én motorom, 3napja van meg, és még a jogsi nincs szal nem tudtam vele nagyon menni!
de ott van bátyámnak 2 éve és van benne 15ezer kilométer!!!nyáriszünetbe átlagosan 7500km, szal a válasz, le tudnám vezetni!1év alatt beletenném a 25ezer km-t ha te fizetnéd a benzint
És mit élvezzek rajt? Ahogy gyorsúl? vagy?:)
én nézegettem cbr-eket és láss csodát nem sokat láttam olyant ami 10000km-nél több lenne benne.
(1 tulaj) te le birnál vezetni ennyi km-tert???
én már 6000km-környékén járok és még nincs meg 1 éve se(juniusba lett megvéve)
te mennyit tettél bele és miota van meg??
ez marhaság, a cbr-t is lehet élvezni, de ne is vald be hogy lehetne,sztem mindenki lenézne érte , csalódnánk is benned ha 1szer normálisan menne a gondolkodás
lehet elöbb megyek vele mint te egy 2t-ssel
3nyár és megvan, mert nyáron átlagosan 7-8ezer km-t megyek!
de te is olyan motort fikázol amit sztem csak képen láttál