Hogy sülthetett volna be ha be sem indul? A megragadás az amikor a dugattyú a hőtől annyira kitágul hogy beleszorul a hengerbe. Ha te rógsz rajta egyet akkor hangyafa**nyi hő sem keletkezik=nincs mitől besülni. Valami mechanikai jellegű problémát keress szerintem.
Hát tudja a fene. Én nem sok olyat tanultam az elmúlt másfél év alatt aminek túl sok gyakorlati értelme lenne. Max ha kérdezik majd egyszer egy vetélkedőben.
Én a suli mellett dolgozom is és egy icipicit több hasznos dolog ragadt rám a kereskedelemmel kapcsolatban, mint a fősulis órákon. Pedig az ország elsőszámú fősulijára járok.
dead valaki nevű srác nagyon nyomatja a 2t-t hogy az az isten neki szántam hogy akkor meg mi a fenének foglalkozik ciberkével...F"szomat már mindenki magára vesz mindent csak az nem akinek kellene
szerintem meg nem feltétlen. jó helyre kell menni.
én nem érzem hogy kárbaveszne a pénz amit beleölök. szeretek ide járni, jónak találom a színvonalát, na meg büszkeséggel is tölt el :)
szerintem a magyar felsőoktatás egy nagy szar. sz.v.sz. többre jut az ember ha van egy kis sütnivalója és az egyetemre szánt pénzt befekteti valami értelmes dologba. Mindjuk ehhez egy kis bevállalósság is kell bár ez benne is van a nevében... vállalkozó
Hát szerintem ez besült... de ezt akkor tudod meg ha leszeded a hengert, azért akadhat meg, vagy esteleg a berugó is lehet szar, de az elég masszív szerkezet, és ilyen idős mocin nem kéne szétmennie...
Egyébként hidegben több benya kell a mocinak, magyarul szegény a keverék... és ilyen időben be se melegszik a gép, ez meg a szegény keverék, egy kopott dugóval párosulva...
Attól hogy valami kétszer erősebb, még nem megy kétszer jobban! A kulcsszó a légellenállás.
Nézzd meg a YouTube-on a Bugatti Vernyó végsebesség tesztet! Ott elmagyarázza a csávó hogy mi a lényeg.
dani te vagy a 2t szaki mondom mi a baj:
decemerben 400km 2 hét alatt, üzemanyag takarékos módban és hogy este ne fagyak szét előbb indultam egy nagyon picit aztán koppon haza :D tudom fasz voltam de minuszokban csinálják utánam ...
(tanfolyamra jártam)
vmeik nap rúgnám be a gépet 2ik rúgásra nem moccant sehova a kar. egy pontot elér és onnan szevasz tavasz.... szted mi a gond ?
Neumann János Számítástechnicai Szak. isk.?(www.njszki.hu)
Országosan a 6. szintű középiskola!
szegedi tudományegyetem, az már valami :)
Én a suli mellett dolgozom is és egy icipicit több hasznos dolog ragadt rám a kereskedelemmel kapcsolatban, mint a fősulis órákon. Pedig az ország elsőszámú fősulijára járok.
én nem érzem hogy kárbaveszne a pénz amit beleölök. szeretek ide járni, jónak találom a színvonalát, na meg büszkeséggel is tölt el :)
Egyébként hidegben több benya kell a mocinak, magyarul szegény a keverék... és ilyen időben be se melegszik a gép, ez meg a szegény keverék, egy kopott dugóval párosulva...
Nézzd meg a YouTube-on a Bugatti Vernyó végsebesség tesztet! Ott elmagyarázza a csávó hogy mi a lényeg.
decemerben 400km 2 hét alatt, üzemanyag takarékos módban és hogy este ne fagyak szét előbb indultam egy nagyon picit aztán koppon haza :D tudom fasz voltam de minuszokban csinálják utánam ...
(tanfolyamra jártam)
vmeik nap rúgnám be a gépet 2ik rúgásra nem moccant sehova a kar. egy pontot elér és onnan szevasz tavasz.... szted mi a gond ?
állati takarmány előállítással foglalkozik.
Gilera GFR 31,4 le hátsó keréken (gyárilag megadott adat) 130kg = 240km/h ?
Jólvan na befejezem nemérdekel mennyit megy a cbr