ez mind szép és jó, csak akkor valaki mondja már meg miért 120 a gyári adat? Lehet ők tudták hogy az óra pöppet sokat csal? :)
Nem akarok elkeseríteni senkit meg minden. Szakadékba hátszéllel nem elképzelhetetlen az a 140.
De mondok egy tutit. Elmegyünk egyszer valamelyikőtökkel motorozni, és te mész szépen 140el, és ha az apriliám legalább 135öt mutat, akkor meghívlak két sörre, és visszavonom minden poénkodásom. Addíg meg csak kuncogok :)
másik lehetőség, ha ideadjátok nekem 1 körre a vasat. Ha alattam megy legalább 130at óra szerint, akkor is elhiszem :)))
Ohh, köszi!Én akkor nem tudom mit higgyek a 125 -s XT ről, mert itt az SM n az egyik vidin gyárilag ment 138 t...!Ciberke is nagyon odatesz, de valójában akkor tökmindegy melyiket kérem/re cseréljük be, mert mindegyikben van hiba?
Tiger Szerintem az xt 125 sm egy rakás szar csak 9le 90 az utazója a top speed meg 110 legaláb is mentem haveroméval ami jól volt bejáratva és befeküdtem és így is nagy nehezen érte el a 110-et meg szerintem azt a motort csak öszedobták szar fékek vannak rajt haverom az övét a szalonba vette és ugye a hengeren a hűtö bordákon még rajt volt a fém sorja szal enyit adnak a kinézetre szerintem cbrt-vegyél mert az megbízható jó árban van és jól is megy szerintem. én vagyok 75kg allatam megy 140-et és tök alap a gép én ha anyi idős lennék mint te ezt választanám mondjuk a gixer sem lehet rosz
Hát végülis mind a kettőtöknek igaza van, de a Suzuki az árával biztos alázni fogja a Yamahát, mert az nagyon drága lett!De mondjuk ez az egész hobbi drága!
az én moccom nem megy 190et, max áttételbe, súly meg légellenállás nélkül :DDDD