Hello Rockandy!
Mennyi volt a légszűrő, és hol lehet kapni? Én is nézegettem, de sehol nem találtam, egyébkén milyen fajta K&N?
A tankot úgy tudod leszedni, hogyha leszeded az üllést, a csomagtartóból fogja egy csavar, és az ülés alatt van a tank rögzítve egy csavarral. Viszont egykét csövet le kell szedni, mert nem jön le a tank, még a karbiról is le kellett szedni, de a benzin nem folyt. Kicsit a visszarakás gáz, mert elég kis hely van a csövek visszarakásához.
egy jó kb 60-70e körül mozog /asszem/, de igazából nem hinnén hogy a cbr-nek beszitálna a kormánya nagyobb sebességnél, a 100le körüli gépegnél már inkább kifezetődő venni egyet
Ahoz a feka műanyaghoz van hozzácsavarozva a tankon. A CBR150R club oldalán láttam néhány hónapja, de most nincs időm átböngészni az összes képet, megyek ki a Hringre a sportlégszűrőmért .
Mit tudnál ajánlani a motor tuningolásához!
Gondolok itt karburátor, kipufogó, sportlégszürő és egyébb alkatrész kicserélésére! !
Meg köszöném, ha tudnál tippeket vagy tanácsokat adni!
Én is ilyen motort szeretnék. De majd elvállik mi lesz belőle...
Jah azt akartam kérdezni hogy egy sportdobtol ugye jobb lesz a hangja? Mondjuk alapbol is jo de egy kipuffal azért jobb irányba mozdul el ugye?
Attól függ hogy mekkora a segged. Én nem javasolnám ezt a motort sertés-forma embereknek! Nekik a 14LE és vékony ülés is rosszul jön szerintem, meg mókásan is festenek a motoron.
Milyen belepiszkálással lehet kihozni 18-19 le-t? Erre kiváncsi vagyok. Amugy az elférésen a szélességet is értettem, mert hosszába nem volkt rossz amikor ültem rajt, de a szélesség kérdés inkább akkor döl el ha valaki már ment rajt, csak az a baj hogy én nem mentem vele
Szerintem nincs benne fojtás (olyan mint a 2T-ésekben) bár vannak olyan mendemondák hogy van benne, de én nem igazán hiszek benne.
Ami lefojtja szerintem az a katalizátor amitől a kipuff cseréjével azonnal meg lehet szabadulni.
Egy sportlégszűrő sem árt bele. De ha sok pénzed van akkor a blokk megbuherálásával 18-19 LE-t is ki lehet belőle préselni .
Kipuffot szerintem kötelező rajta cserélni. Én akkora kipuffot csináltattam rá mint amekkora a nagy gépeken szokott lenni mert nekem nem jött be a kis rövid vékonyka gyári kipu.
Szoktak miatta baszogatni hogy nem húzza-e jobbra a kipu, de egyébként kb. kétszer akkora mint a gyári de fele akkora a súlya .
Sziasztok! nagyon király lenne ha valaki tudna válaszoli a kérdéseimre?
1. van e a cbr 125ben fojtás? ha igen hol?
2. milyen a tuningolási lehetöségei vannak (ami megéri)?
3. meddig mehetek el a kipufogo dob nagyságában?
Ha valaki tudna válaszolni azt elöre is köszönöm!
ÁÁÁÁ... ilyeneket a simosok szoktak csinálni! Én is törtem egy időben ilyen hülyeségeken a fejem (én stroboszkópot akartam a helyzetjelző helyére rakni ) de aztán meggondoltam magam .
Ez se rosz még filozok rajta, hogy milyen legyen rajta a tükör!!!
Egyik haverom monta ,hogy tehetnék az aljára ledeket az első kerék mögöti kis részre egy rácsot és ezekel nagyon komoly kis gép lenne!
Mennyi volt a légszűrő, és hol lehet kapni? Én is nézegettem, de sehol nem találtam, egyébkén milyen fajta K&N?
A tankot úgy tudod leszedni, hogyha leszeded az üllést, a csomagtartóból fogja egy csavar, és az ülés alatt van a tank rögzítve egy csavarral. Viszont egykét csövet le kell szedni, mert nem jön le a tank, még a karbiról is le kellett szedni, de a benzin nem folyt. Kicsit a visszarakás gáz, mert elég kis hely van a csövek visszarakásához.