Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

boccs csak a nevedet néztem, az adatlapod nem (azt a qrva miyen csaj ment el az utcában!)
na... itt nem pályázásról meg nem pályázásról volt szó szerintem, csak ugy szimplán. páyán versenyezni mindenki tudja h semmi keresnivalója nincs a cbr-nek, de attól még bemehet rá körözgetni...
Talán rossz topikba jöttem be v. mi? Bazze ott a 2t vs 4t topik nektek vitassátok meg ott a témát! Mer egy fél oldalon keresztül a mitorol meg rs-röl ment a vita meg a 4 tkröl!!! Öcsém a héten én is megnéztem a motot de el voltam ájulva, +az árátol is. Azért 1200000-egy 125-ért....baze azé...már gs 500 a minimum. De ha itt repeszteni akartok bazze vegyetek egy cbr 1000-et( csak hogy a márkánál legyünk) Azt megy 300-at és király vagy. De a 2t megeszik kétszer annyit és az oké hopgy megy annyit nektek, jó is de elvileg ezt a tempót csak pályán használhatnád ki....ugye? A cbr egy városi 4t sportos kinézetű motor nem, azér van hogy mitokat nyomjon le! Cbr 125-öt is megtudták volna építeni ugy hogy a 2t-lenyomja, kinézetre is meg taláűn sebességre is, dse akkor nem ennyi lenne az ára! Mert a cbr nem a lottónyerteseknek készült. De akinek van esze 2 év után ugyis nagyobbra vált. Meg ez egy tanuló motor.... nem rossiknak készült Na téma lezárva! És jól monta bence fogadjuk el egymást!
Inkább veszek a mamámnak egy 2t robit, hogy odagyúrsúlja vele a cbr 125-ösöket, úgy, hogy bevásárlásból jön haza megrakodva 1zsák krumplival :D
még életben nem ültem rajta, és nem is tervezem... 125ben csak 2T-t akartam. de ha valaki nem azt akar, engem rohadtul nem érdekel, meg lehet érteni. és ha jön szembe 1 cbr 125ös, integetek annak is mert cimbi
Gondolod nem mentem még olyan motorral?elhiszem és tudom is hogy kétszer olyan erős, de az már nem 1 gyári motor, a CBR igen, jó lehetne azt is tuningolni de nem érdemes mert nem arra való a motor, ez 1 keskeny felépítésű motor mont erre a sebességre van kitalálva és ennél a sebességnél viselkedik úgy ahogyan 1 motornak viselkednie kell, gondolom ebbe egyet értetek velem, a 2ütemű motorok marha nagyon és kurva jó a futómű meg minden, tudom mert a volt 50es NSR-em olyan futúművel bírt hogy volt olyan kanyar amibe oldalirányú barázdák voltak és a 125ös CBR-t megaláztam vele mert jobban bírta, a kétütemű motorok nagyon nagy és persze szép motorok, versenymotorok koppintása és iszonyatosan lehet őket tuningolni!biztos vagyok benne hogy tudna nekem meglepetést okozni, de senki ne mondja hogy aki 1 mitoról ül át CBR-re annak az nem tud meglepetést okozni és méghozzá kellemes meglepetést, igaz a sebessége nem fog meglepetést okozni de biztos találnátok benne olyan tulajdonságot ami tetszene, ha nem akkor viszont elvakultak vagytok!még robogóból is tudnának olyat adni ami meglepetést okozhat, mind nekem mind pedig mindenki másnak, nem vagytok vagyunk akkora májerok hogy kisujjból kirázzuk az összes motort, van aki könnyebben hozzászokik van aki viszont nehezebben, de meglepetés mindig érni fogja még a saját motorjával is hiába motorozik vele már 2 éve! abban viszont nagy igazság van amit írtál hogy a 2ütemű és a 4ütemű motor nem egyezik meg kár hasonlítgatni, a két motor teljesen más mindegyiknek van jó és rossz oldala, az egyetlen hasonlóság hogy mindegyik 125ccm!az hülyeség hogy a CBR csak bevásárlásra jó, rengeteg élményt tud nyújtani bárkinek akinek nem mert csak a sebességet szereti és 160alá nem megy az meg is érdemli, az 1 száguldó holttest, hiába 125ös vagy 1000ccm-es gépe van!!!nekem is a volt NSR-em volt hogy a 7l-t is megette, de nem érdekelt mert ha motozozunk akkor motorozunk, én tisztába voltam vele mennyit eszik és ha nem tetszett mentem biciklivel mindenki olyan motort vesz amilyet szeretne és amilyen tetszik neki!


Dadis te meg ha ezt gondolod akkor vegyél 1 CBR-t a "fottyadt picsájú nagymamádnak bevásárolni." hátha élvezi majd!!
miazhogy majd valamikor átülök egy 4t-re?egy éve 4t-vel motorozom,most épp egy 600rr-em van,de van mellette egy honda mvx250-em,amit épp építek versenymotorvázba,mert pályára 2t kell.
És hogy a seggem alá tolták volna a motort?KURVÁRA NEM.Erre épp Dadis a tanúm,de mind1.
jóez,, de öszintén,, Bence,, ültél már cbr125-ön?
mondjuk jah:) na jó huzzunk ki ebből a fórumból
Örülök, hogyha pályán tudom tartani a tempót az mz klubosokkal.. :)
de könyörgöm ha tudja már ő jobban h NEKI mi a felesleges:)
van aki simo-val meg etz-vel felmegy a pályára. talán kijár nekik is a pályázás élvezet mégha nem is repsztenek úgy... majd észreveszi h elmész mellette és lehet h azt gondlja h hűűűűű baszki ez nagyon megy, eladom ezt és veszek egy oyat... de azt is lehet h azt gondolja h lehet h ez rohadt gyors de szopjon csak a fogyasztással a következő kanyarban meg nem nekem törik ki a nyakam az elakadt dugó helyett...
Mert felesleges, ha gyorsan akar menni és könnyű motort akar akkor vegyen 2t-t..
ő arra költi a pénzt te meg a benzinre meg a megakadt dugóra...
de csak azt mond meg h miért zavar h tuningolja? tuningold te is:)
Mert akkor minek hajkurásznak km-ereket? fasztse érdekli, lényeg, hogy menjen 100-azt csá.... minek van akkor pálya cbr? nemoda való...
de nem is fikáztam egy percig sem, csak tudom h vannak hátrányai. én ezeket elfogadom, ezzel együtt imádom. de ha másnak nem jön be hát szive joga. egyébként bemész más forumokba, nagymocisokhoz ott soha nincs ez az idióta hadakozás...
oks, akkor minek tuningolni ezt a kis szart? bevásárló motor :)
De te Dadis itt 16 évesen megalkotod a követendő példát! Segged alá nyomtak egy motort (mint egyébként itt mindenkinek) és májer vagy! Nekik ez kell. Ki nem szarja le? De tényleg nem tudom felfogni, hogy mi jó van abban h leszánalmasozod őket, mert máshogy gondolkoznak mint te.
Mi lenne ha valaki azért szánalmasozna le mert te triálzol, és nem veszel egy bmxet és ahelyett h a padkákon ugrálsz 1000-el csuszkálnál rajta. vagy miért nem veszel egy DH bicót és száguldasz ezerrel a hegyről. neked erre kell a bringád nekik arra... ugyanez vonatkozik a motorokra...
Miért? azis 125cc :)
Miyen emberek röhögnek a 125-s 2T-n? Szerinted és a sajátomat fikáznám vagy mi? Szted nem az a szúk látókör amikor valaki bejön és háhááááá az enyém 50km-h-val gyorsabb... na ez a szük látókör...
Akkoris milyen egy fiatal az aki egy 125-ös 2t vadállat helyett megvesz egy 125-ös 4t-t? Nevetséges. Nemtom milyen vér folyik annak az ereiben...
Nem fikázom én a 2T-t, miért tenném RS-sel a seggem alatt? Csak elfogadom h nekik ezek az érveik, nekünk meg azok... és lehet h valakinek pl igenis számít, hogy a motorja ne annyit zabáljon mint apuci kocsija. jól elvannak ez a lényeg, majd felülnek egy 2T-re vagy megtetszik vagy nem. Lehet h később te is a mitoról átülsz egy 4T-re...
NA jó szűk egy látóköröd van!az ilyen embreke röhögnek csak a 125 2t-n....
de Amikor egy technikásabb ringena gsxr750et gyalázza a 125ös aprilia,akkor bekaphatja afaszt a nagymotoros,és elkezdhet gondolkodni,hogy vajon mi is a lényeg.
Útálom ezt a teljesítményhajkurászást,menjetek ki euroringre amikor mz klubbosok kintvannak,és szálljatok magatokba!
És még annyit,fogyasztást azért nem nézem,mert inkább az élménnyel foglalkozom,és nemazért,mert szarom a pénzt.,de ha teljesítményt akar az ember,az nem csak ma levegőböl lesz.,..
Nem lihegem túl, csak mindig mindenhol ez megy, h hááááát bezzeg az enyém 2X olyan gyors, és a tied mekkora egy szemét szar! mindenki legyen boldog a saját kis motorjával, és örüljön h a másik is az a sajátjával ... ennyi
Figyu,Dávid felelőtlen volt,ennyi,de te sem vagy senki,hogy a 2T-t fikázd te igenokos!
FELFOGHATNÁTOK MÁR hogy kurvára nem lehet egylapon említeni a cbr125öt és akármelyik 2t125öt,ÉS ÜZENEM a srácnak,aki írta Tyt-nek a regényt itt,hogy üljön fel egy mito evora,és Ő fog meglepődni,nem Tyt,ha ráül egy cbr125-re!!
ne akarja nekem senki elmesélni,hogy az a vékony futómű akkora ász,szóval fitóműcsoda kihúzva,erőre meg 125 4t-hez képest nemrossz,de egy 125 2t-nek a fele!!

Van itt egyáltalán valaki aki ült komoly 2t sportmotoron,és cbr125-je van,? oké,hogy takarékos,meg minden,de ha spórolni akarsz ne motorozzál,hanem csesszed be a pénzed a párnád alá!!!

Hidd el hogy engem marhamód nemérdekelt az rgv250-emmel,hogy mennyit zabált(mint a picsa) de az úgyis ment.

Valamit valamiért.
nomeg nem lehet literteljesítményt a semmiből kipréselni,ha nincs bevive anyag,akkor nincs teljesítmény,annyi a különbség a cbr és a mito közt,hogy a mitoba ami 2szer annyi benzin belemegy,az legalább teljesítményben meg is jelenik,cbr meg fele,azt csá.

De tényleg,ittvagytok tizenévesen,élvezitek a motorozást,stb,és itt a fogyasztáson vitatkozunk?

Húzzatok ki egy szerpentinre vagy ringre és csapassatok,ahelyett hogy itt prüttyögtök és azon versenyeztek,hogy kinek megy el egy tankkal többeta motorja.