Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ott lesz kakucson az mz kupa agytrösztje Bambi, ő dolgozik a szervízben, ha érdekel megmondja a hyosungról a frankót.
"Vasárnap jöttök?"
Mert akkor ti szombaton?:)
De neeem csak humorféle volt, csak kimegyük páran nézelődni.
Persze, ha lehet motorozni az sem baj:)
ja nemis! Voltak olyanok akik nem indultak de mégis mentek a pályán, szal visszavonva az előző hsz.
Vasárnap jöttök?
hát nemtom, de múltkor mikor ilyen rendezvény volt akkor csak a versenyzők mehettek. Bár nemtom hogy most hogy lesz. Lehet hogy Ti ezekszerint már tudtok valamit.
nem mondod komolyan hogy egy Hyosung szervízben dolgozó ismerősöd dícsérte a Hyosungokat?!?
Na és?:)
A hyosung nagyon nem dália, volt szerencsém látni egynek a motorját belőlről, az kurvára rendben volt. Az a srác, a ki az mz kupákat szervezi egy hyosung szervízben melózik mint szerelő, ő is azt mondja, hogy nem kínai minőség, inkább csak minden egyszerű rajta, másképpen fogalmazva költséghatékony, de nem silány, csak nem a leg menőbb, de nem szar.
Most hétvégén versenyek lesznek! Ugye azt tudjátok?
Nekem a Daciáról mindig a Hyosung jut eszembe Ugyebár a Hyosung az Suzuki licenszes. A Dacia meg Renault licenszes volt. Be is vált nagyon Nekünk is volt egy szép bili-kék változat a 80-as évek elején. Édsapám iszonyú sokat szerelte, mégse szerette úgy mint amiről Te beszélsz
El akartam mondani, hogy megyünk páran kakucsra (hogy jól útban legyünk:) erre már megint ez az anyázás... de hát a ti topikotok, ti tudjátok.
(nem baj, akkor is megyünk:)
az ilyennel az a baj, hoyg a rossz példát mutatják a fiataloknak...
ha vmi olcsó azt megveszik még ha tudják is hogy szar !

lásd : Dacia
undorító. fejét venni.
vannak becsületes emberek akiknek ha nincs jogsijuk nem vezetnek
követendő példa
álítolag az új Swift már viszonylag okés minőség téren, de a régi változattal voltak icipici gondok
egy ismerősömnek pl. az autópályán a menetszéltől beesett a szélvédő
egyinkél ilyen minőséget követelnek meg a másiknál olyat (suzuki-ódi) ! az ukrán ódi gyárban sem adnak egy határ alá ! legalábbis elvárásban ! az lehet hogy a jó munkás két feles után már más tűrésekkekl gyárt le vmit de az elvásárok ott is ugyanazok
az első évben a garázsban állt mert nem volt jogsim csak azért vettem meg ennyivel korábban hogy a regadót megússzam.
sztem meg az ára..
azért vegyünk egy egyszerű példát. Magyarországon jelenleg két autógyár üzemel. Az egyik a Suzuki, a másik az Audi. Mindkettőt itt gyártják mégis van egy icipici különbség a kettő között Nem az számít hogy milyen országban gyártanak valamit, hanem az hogy ott hogy gyártják azt.
oks persze ! mondjuk én nem idomsérülésekre meg hasonlókra gondoltam hanem motorikus dolgokra ! bár ha egy zsir uj mocit kellene szerelgetni annak valószinüleg én sem örülnék, de há ezért kell használtat venni első motornak úgyis ütüd vágod tanulgatsz , borulgatsz szóval inkább egy használttal csináld ezt mint egy újjal sztem !
amuugy meg nem kevés az az évi 10ezer km?
elős mocc? ahhoz élpest nem mész szarul... kérdeztél volna engem, megmondtam volna mit vegyél....
az hót mind1 hol rakják össze ! ha japó mérnök tervezi az szar nem lehet ! náluk egész másképp működnek az iylen mérnökképzések mint nálunk!

a samsung meg philips meg minden jó márka TV it, kameráit ,telefonjait ... is kinában rakják össze mégis jók
ember! azért párszor sikerült már megcsuknom szerencsétlen CBR-t. Volt mit bütykölni rajta a garázsban rendesen! Jó érzés helyrehozni valamit amit elötte te basztál el de én nem bírnám idegekkel ha egy szalonból vásárolt motort az első pár évében már non-stop szerelnem kellene. Ha már belefeccöltem annyi lóvét akkor nyilván nem kezdeném el rugdosni a motort, de többet nem vennék attól a cétől még egy söralátétet sem az tuti.
Úgy alakult hogy CBR-t vettem első motornak, minden tapasztalat nélkül. Semmit nem tudtam a motorokról. Full lutri volt nekem a történet mert még annyit se tudtam hogy a Honda az egyik legmegbízhatóbb motorgyártó. Megvettem, elkezdtem elég keményen használni és minden elvárásomat teljesítette. 3 évvel és 30ezer km-mel késöbb, kijelenthetem hogy jó vétel volt a CBR. Bízom a Hondában hogy a nagyobb, drága CBR-ek is ugyanúgy bírják a strapát mint a legolcsóbb, legfapadosabb kistestvérük. Ezért nálam a 600RR-en kívül szóba se jöhet most más. CBR-t akarok megint, mert soha nem csalódtam benne és soha nem hagyott cserben annak ellenére hogy nemigazán babusgattam szerencsétlent, mégis szó nélkül elviselte.
mondjuk a fzr japó, meg öcsi motorja is...