De ehhez már komoly tehetség kell! Mindig ugy kell mindent becsavarni a helyére h ellentétesen csavarsz rajta és amikor érzed h ugrot egyet akkor elkezdeni becsavarni és akkor biztos nem rontod el a menetet!
necces. azt nem írtad le mit csinált. így senki nem tud okosat modnani.. mit cserélt? ja, és egy épphogy 13 lóerős vasnál valóban lehet szerepe a szélnek. figy, 10-20km/h-s szelet szinte megsem érzel, de menet közben... a kismotor beszarik úgy izzad 20 káemhá plusz szembeszéltől. javcaslom próbáld ki majd holnap is, meg a benzin sem midnegy, . de ha kérhetem mond meg mit csináltak vele, hátha van okosság. amúgy én is a nyitott rendszert, nagyobb karbit, vezérműtengely, légszűrő-cserét ajánlom.
Rocky végülis szerintem elindulok a CBR125 futamon , max vasárnapig fogyozok! Akkor olyan 12:00 körül kimegyek a pályára csak remélem nem leszek nagyon fáradt, mert Szerbiában leszek 3 napos turázáson!
Halod András lehet hogy a faszi a hengerbe roszul tekerte bele a gyertyát mondtam ne oda vidd az a faszi csak honsda boltos szereléshetz nem ért szart se
vmi zenében volt ez azért irtam ennyi nem csak a békét
LOVE, PEACE AND SEX
amúgy meg némelyik Fuji is használ! aj és ha majd te si megjavitasz egy olyan fényképezőt amit a szervízben nem vállaltak akkor majd okoskodj nekem !
ennyi