Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma felhívom hogy este tolja az msn-hez az arcát és küldje át.

Sajna láncfeszítő helyett láncvezetőt rendeltek nekem a Hondások és volt nagy meglepetés mikor tegnap bementem érte az üzletbe szóval még mindig nem tudom felrakni az új láncot és a régit már nem merem meggyötörni mégegy Kakucsringezéssel mert kb. már olyan laza a lánc hogy simán letudnám emelni a fogaskerékről

Ja a fényképek amiket az a hölgyemény készített aki kint volt a Gáborral, azok a hétvégén fölkerülnek a netre.
Rocky! Tudsz valamit a videonkrol amit F4ther igért nekünk?
Rocky kész a moci a kormány már tegnap megjött , de csak most volt idöm kicserélni, az indexeket is megcsináltam ugy h vasárnap ha jó az idő kakucsring?!
ha belegondolok 2005-2006ban alonso olyan autóval lett világbajnok mint ami anyumnak van
Csá domec igazad van Bocs Rs-es Banda csak az van hogy az agyamra mennek hogy ide irkálnak ijeneket hogy nézük meg a videóját mert sokkal jobb meg vagy valami ilyesmi irkáljon az Rs forumba nem hiszem hogy itt sokmindenkit érdekel a Hangja. A Talma motorjárol meg anyit hogy annak a motornak menyit kell kibirni 25 kört a pányán és kuka. enyiből én si Mondhatnám hogy Pedrosa vagy Hayden meg Honda 4t én mostantól abahagytam ezt a vitát! kész
Passz, az nem CBR volt, hanem CG, meg amúgy is kb. 4 éve volt azon a 12ezres szervíz.

CBR-nél 8000 km-nél mit kell cserélnem? Csak gyertyát és olajat? Légszűrőt 12-nél kell csak ugye?
és menyibe kerül a szervíz?
szerintem sem szólnak ha kicsivel (10%) túlléped. Én szinte mindig túlléptem az előző motoromnál, soha nem szóltak semmit. Ezt meg már itthon szervízelem (már nem garis, szervízkönyv meg nem izgat).
10000000000 fekvőtámasz és 3564276423547233512 felülés, aztán jelentkezz újra nálam!
Taníííccs mester!
oké akkor majd beelpillantok. Köszi
Tárcsaféknél kb. fél pillanat megnézni....
bármelyikbe. nézd meg a kereskedéseket a neten, és hívj fel párat hozzád legközelebb, érdeklődd meg az árat, meg hogy mit szólnak a km túllépéshez.
Aha oké kösszi Gino. Még nem tom egy robogónál hogyan férk hozzá de majd megnézem Biztos sikerül amuyg kezd néha már nyikorogni meg szarabb is meg néha ad ilyen erőteljes surlódó hangot. Amuyg meg tárcsáról van szó. Kösszi a segítséget.
Norbi
és a kötelező szervíz mennyibe fog nekem fájni?
iigen de akitöl vettem balatonföldvárra hordta és az tőlem 200km!vihetem másik honda kereskedésbe?
és ha ugrik a gari? mi baja lehet ennek a motornak? menj le, aztán ha ugrik ugrik.. (bár én fignám a telefont és ha nem törik le a kicsi kezem holnap munkaidő alatt felhívnám a bótot ahova hordom..)
Hi!

Tárcsafék vagy dobfékről beszélünk?
A tárcsaféknél roppant könnyű megállapítani, mivel szemmel látható!
Egyszerűen benézel, hogy milyen vastag a betét a tárcsánál. Nagyon nem érdemes kihasználni a végsőkig, mert akkor már nagyon felmelegszik a vékony betét! Valamint ha elkopik, akkor a tárcsa csere (+betét) fájdalmassabb, mint egy betét csere.

Dobféknél szét kell szedni és megnézni milyen vastag a betét a fékpofákon.
jah és menyibe kerül a szervíz?
ezt kérdésnek szántam!?
Ha azt veszed észre, hogy a szokásosnál eltérőbben fékez, mondhatni nem akar megállni, akkor csere!
Vagymegnézed, mennyire fémesedik a cucc meg nyikorog! PErsze hülyeséget mondtam...
nézd meg! nézz bele a fékbe a tárcsa vonalában! Ha nem látod a betéteken a kopásjelző bevágásokat akkor már cserés.
szerelő... pff
biooptikai mérőműszerrel, felületi vizsgálat útján.