Szépen szól a Raptor a video alapján....legalábbis nekem tetszik. Hol és mennyiért lehet egy ilyenhez hozzájutni? Én is szeretnék rá dobot, de szűkös a költségvetés...milyent kapok 40e Ft körül?
Egyébként meg kb 3órája szolt ide a szervizes hogy talált dobot ami 1.5hét alatt lenne meg.Magyar gyártmány,Raptor márka.Holnapig kell választ adnom hogy rendelje e meg vagy ne.Öszinte leszek nem ismerem a márkát,nem tudom milyen.Valaki ismeri? A megadott keretbe beleférne egy Titán boritású.Igaz hamarabb megvan mint a többi,de igy is 1.5hét kihagyás
Egyébként meg kb 3órája szolt ide a szervizes hogy talált dobot ami 1.5hét alatt lenne meg.Magyar gyártmány,Raptor márka.Holnapig kell választ adnom hogy rendelje e meg vagy ne.Öszinte leszek nem ismerem a márkát,nem tudom milyen.Valaki ismeri? A megadott keretbe beleférne egy Titán boritású.Igaz hamarabb megvan mint a többi,de igy is 1.5hét kihagyás
jól ment a Gábor. Hátulról indult mert az utsó pillanatban sikerült csak betólnunk a simo-t és ezért a felvezetőkört nem is tudta megtenni, de végül a középmezőnybe felverekedte magát a robogósok között!
Hű, ha itten cimconyozni kezdünk,abból botrány lesz!:)
Pedróza állítása szerint úgy járt mint én a multkor, hogy szinte végig 4.-ik nyélen körbe tudott menni fékezés nélkül. Ennek azért van előnye is, nemkell nézegetni a féktávot, váltogatni meg ilyenek, csak borogatni jobbra balra. Asszem annyi lehetett mindössze a fékezés neki, is mint nekem, hogy néha egy pillanatra visszább vett a gázból, de ennyi. Gábor hozzá van szokva a kicsit nagyobb motorkhoz is, nemtom mért e neki valaki, amikor a villamossal ment, én valszeg jó 5 mp vel roszabbat mennék elsőre egy erősebb biciklivel amivel nem csak dodzsemezni kell.
60fölötti átlag simán meglenne TZrrel is csak... egyébbként nem sokszor van 60alatt az órám nekem se csak van egykét kanyar amitől tartok de majd jövőre
Szerintem akkor az nem lehetett teljesen alap Simson, sőt, nem is csak picit lehetett felnyomva, ugyanis az alap végsebessége 65 max 70, de ez a VÉGsebessége.
A pálya meg 1000egynehány méter, szóval, ha 57mp alatt végigment, akkor 60 fölötti átlagot kellett mennie, ami figyelembe véve, hogy azért fékezni is kell, még a Simsonnak is néha, elég szép teljesítmény.
Sziasztok.Tudnátok segiteni abban hogy hol kaphatnék sportdobot pesten még a héten? Szervizben van a moci,minden alkatrész megvan,kész is a moci,csak dob nincs.A régit már leadták a biztositónak.A szervizes 2dobot talált LeoVince-t és GPR-t,de kb 3hetet kell rá várni,mert sehol sincs raktáron. 60ezer Ft a keret rá,de csak számlás lehet mert azt fogadja el a biztositó.
Ha nem muszály,nem akarnék a dob miatt 3hetet várni a mocira
jól emékszel ! csak épp az előző CBR emre azon volt hosszabb minta gyári ez kb olyan hosszúságú csak vastagabb !
ja és nem teljesen nyitott ! van benne egy ksi fojtás igy reősebb és nyomatékosabb lett de azt pillanatok alatt ki tudod szedni és akkor rohadt nagy és jó hangja lesz csak épp elszáll a nyomaték !
ami nekem még nagyon nem megy az az ahogy az gyors emberek lecsapják oldalra a motort. Én szép óvatosan döntöm be nehogy megcsússzon a gumi de pl. a Fábián egy szempillantás alatt lefektette az RS-t vasárnap és szépen el is lépett tőlem. Ezen nagyon sokat kell még dolgoznom mert amíg ilyen óvatosjános módjára megyek be a kanyarokba addig az életben nem tudok normális kanyarsebességet elérni.
Rgyébként igazából most vasárnap éreztem először azt hogy na, valamit azért sikerült gyorsulni a nyáron. Most vasárnap volt először olyan hogy a célegyenesben nem csak egy pillanatra kellett negyediket kapcsolnom hanem rendesen gyorsítani is tudtam még negyedikben visszaváltás elött.
jaja... vasárnap estére nagyon sok javítani valót fedeztem fel a köridőimen. Még lazzán tudnék gyorsulni a kisCBR-rel. A hétvégén megpróbálom fejleszteni a dolgot. Csak jó lenne már fölrakatni az új gumit hátra sajna a gumis srác aki fel szokta nekem tenni őket, csütörtökön motorbalesetet szenvedett és nem tudtam hétvégére felrakni az új gumit.
"Az, hogy Andy lenyom ezt vagy azt, az nem a motort, hanem a pilótát minősíti. "
Naná!
Amikor én eléször voltam a csótánnyal kakucson, utólértem egy mitos srácot, aki láthatóan akkor volt életében először pályán, nagyon vigyázott a gépre, kanyarokban majd fel löktem, egyenesekben persze elment.Mentem mögötte pár kört, de nemkerültem ki,mert akkor útban lettem volna neki kigyorsításon, meg féktávon, akkor meg sohasem gyorsul be ha zavarom, inkább lemaradtam had gyakoroljon, be is gyorsult a végére.
Mindíg lehet találni valakit, aki hasonló képességű motorral megy, de rutinosabb,igy van kiről lenézni hol kell menni, ha az ember tanácstalan. Szerintem az rs vérbeli sportmotor, a kis cibere meg sportos utcai motor, a teljesítmény különbség is majd háromszoros(ami kis pályán nem biztos, hogy kijön) viszont biztos vagyok benne, hogy szinte bármilyen biciklivel nagyszerűen lehet szórakozni.
(na eltakarodtam:)
Ha a száraz tényeket nézzük, akkor bizony az RS tuti jobb pályán! Ezen szerintem nincs is mit csodálkozni. Teljesítmény,fék,futómű, mind jobb a CBRnél.
Az, hogy Andy lenyom ezt vagy azt, az nem a motort, hanem a pilótát minősíti. Andyt, viszont robogósok nyomták le. 48.00 megy az eleje. Egyébbként még van Andynek is mit javulnia. De ügyes srác. Azt meg, hogy valaki kimotorozott pl. egy CBRt akkor igaz, ha látsz vele menni egy profit, és utána mész te is olyan időt! Az Euroringen egyszer indult Végh Jana, nem kicsit lépett le a többiektől!
Szerintem maradjunk a tényeknél, elfogultság mentesen.
Most már viszont érdekelne ki ez az RS menő, és ki volt ő kakucson, kiknél volt? Csak nem a farmeros srácokhoz tartozott, akik eldobták az RSt?
Sajnos most telóval vagyok,ezzel nem lehet
Most hivtam öket telón és azt mondta a csávó hoogy nincs,csak rendelni lehet.Ja és hogy 70töl indul az ár,palásttól függöen
Pedróza állítása szerint úgy járt mint én a multkor, hogy szinte végig 4.-ik nyélen körbe tudott menni fékezés nélkül. Ennek azért van előnye is, nemkell nézegetni a féktávot, váltogatni meg ilyenek, csak borogatni jobbra balra. Asszem annyi lehetett mindössze a fékezés neki, is mint nekem, hogy néha egy pillanatra visszább vett a gázból, de ennyi. Gábor hozzá van szokva a kicsit nagyobb motorkhoz is, nemtom mért e neki valaki, amikor a villamossal ment, én valszeg jó 5 mp vel roszabbat mennék elsőre egy erősebb biciklivel amivel nem csak dodzsemezni kell.
A pálya meg 1000egynehány méter, szóval, ha 57mp alatt végigment, akkor 60 fölötti átlagot kellett mennie, ami figyelembe véve, hogy azért fékezni is kell, még a Simsonnak is néha, elég szép teljesítmény.
Ha nem muszály,nem akarnék a dob miatt 3hetet várni a mocira
ja és nem teljesen nyitott ! van benne egy ksi fojtás igy reősebb és nyomatékosabb lett de azt pillanatok alatt ki tudod szedni és akkor rohadt nagy és jó hangja lesz csak épp elszáll a nyomaték !
Rgyébként igazából most vasárnap éreztem először azt hogy na, valamit azért sikerült gyorsulni a nyáron. Most vasárnap volt először olyan hogy a célegyenesben nem csak egy pillanatra kellett negyediket kapcsolnom hanem rendesen gyorsítani is tudtam még negyedikben visszaváltás elött.
Naná!
Amikor én eléször voltam a csótánnyal kakucson, utólértem egy mitos srácot, aki láthatóan akkor volt életében először pályán, nagyon vigyázott a gépre, kanyarokban majd fel löktem, egyenesekben persze elment.Mentem mögötte pár kört, de nemkerültem ki,mert akkor útban lettem volna neki kigyorsításon, meg féktávon, akkor meg sohasem gyorsul be ha zavarom, inkább lemaradtam had gyakoroljon, be is gyorsult a végére.
Mindíg lehet találni valakit, aki hasonló képességű motorral megy, de rutinosabb,igy van kiről lenézni hol kell menni, ha az ember tanácstalan. Szerintem az rs vérbeli sportmotor, a kis cibere meg sportos utcai motor, a teljesítmény különbség is majd háromszoros(ami kis pályán nem biztos, hogy kijön) viszont biztos vagyok benne, hogy szinte bármilyen biciklivel nagyszerűen lehet szórakozni.
(na eltakarodtam:)
Probálok pártatlanul véleményt írni.
Ha a száraz tényeket nézzük, akkor bizony az RS tuti jobb pályán! Ezen szerintem nincs is mit csodálkozni. Teljesítmény,fék,futómű, mind jobb a CBRnél.
Az, hogy Andy lenyom ezt vagy azt, az nem a motort, hanem a pilótát minősíti. Andyt, viszont robogósok nyomták le. 48.00 megy az eleje. Egyébbként még van Andynek is mit javulnia. De ügyes srác. Azt meg, hogy valaki kimotorozott pl. egy CBRt akkor igaz, ha látsz vele menni egy profit, és utána mész te is olyan időt! Az Euroringen egyszer indult Végh Jana, nem kicsit lépett le a többiektől!
Szerintem maradjunk a tényeknél, elfogultság mentesen.
Most már viszont érdekelne ki ez az RS menő, és ki volt ő kakucson, kiknél volt? Csak nem a farmeros srácokhoz tartozott, akik eldobták az RSt?