Hát azért a szakszervízekben ha jártál már akkor biztos láttad, hogy leginkább a garanciális gépek karbantartó munkáit csinálják (olajcsere stb.) és a biztosítós kárrendezéseket. Az ilyen motorokkal igazából ritkán van probléma. Viszont az ilyen vidéki szerelők akikhez az egész környék hordja az ezeréves széthajtott vasakat, azok egy csöppet gyakorlottabbak szerelés téren.
figy baba.. nekem a fos 250be 42ezer van.. szal nem kell befosni. majd ha eladod vagy sűrübb olaj, vagy megemeled az alapjáratot, akkor eltűnk a zörgés, és majd azt mndod hogy mer tsportmotor iylen magas az alapjárat. de ezt nem tőlem.
igen, a szerelő-haver is ezt mondta Kérdeztem hogy az normális-e hogy 30ezer km után vezérműláncot kell cserélni? Erre Ő: Hááát, úgy ahogy te használod, úgy igen.
de azt mondta hogy neszarjak be, ráér még a dolog és majd télen ha nem használom már a motort akkor majd kicseréljük.
nekem a TZRem adott ki rendellenes hangot...1000res szervízen nemtudak rá mit mondani...
aztán utközben...:SAttila meghallgatta (motorszerelőnek tanul),felsorolt 3lehetőséget majd be is jött amitt mondott aztán egy minarelli specialistának is elmondtam egyetértett Attila véleményével...szal a szakszervizekben vagy ennyire nem érdekli őket vagy ennyire sütik bár gyanítom hogy az elöbbi...
me állat vagy. amúgy neke mis van kis vez.műlánchang. de no para. fater xj900-asnán durvább volt. a ciberének sztem meg sem kottyan míg nem geccihangos.
Na, ma se kellett csalatkoznom a szakszervízekben. Egy ideje a szokásosnál hangosabb a CBR-em motorhangja. A normál varrógépszerű susogáson kívül elkezdtem hallani valami szokatlan hangot a blokkból. Rendeltem villanykörtéket a fényszórómba és ezért beugrottam az egyik Honda szakszervízbe. Gondoltam ha már úgyis ottjárok, megkérem őket hogy hallgassák már meg hogy mi csinálhatja ezt a fura hangot. Beindítottam nekik, hallgatták egy darabig majd azt mondták hogy igen, tényleg van valami rendellenes a hangjában de sajnos így nem tudják megmondani hogy mi lehet a bibi ezért hagyjam ott a motort és szétszedik és megnézik hogy mi okozza a hangot, persze jópénzért
Megköszöntem és leléptem. Most este elvittem egy motorszerelő-barátomhoz hogy Ő is véleményezze a hangot. Beindítja, hallgatja egy pár másodpercig majd megszólal: Vezérműlánc. Picit odacsavarta a gázt rajta és hírtelen leállította a motort (egy pillanatra hangosabban lehetett hallani a hangot). Igen, cserés a vezérműláncod.
Úgylátszik hadilábon állok a láncokkal... asszem nemkomálják a vezetési stílusomat
hogy mennyire érezte a motor a megtett utat. értiteeek... arra próbálok utalnihogy egy 4T 25-öst is széjjel lehet hajtani, bár én ezt csak úgy hallottam nemtomkitől, szal ne vegyétek készpénznekl, sőt ennek az illetőnek amúgy szép a motorja és ahhoz képest hogy mekkora meglepően gyors is halkanjegyzemmeg...
halkan jegyzem meg kérdezzétek meg andy-t hogy m,ennyi km van a motorjában, é hogy mennyire érezte a motor az együtt töltött km-eket mielőt ta 0ezret kikiáltjátok menőnek...
állatkirály! az új baszásod garis még? vagy ez már nem? amúgy régebben (tuudood még 125.világa-s idők.. imádtam) azt hittem egy 25-ös megy olyat mint egy nehéz buta-puha 250 4T.. mielőtt ezt megvettem sokat nézegettem az rs-t.. 5 év gari. .hmm.. aztán scak fosná össze magát alattam..
áhááá, nehogy azt hidd, azon mindíg volt valami csinálnivaló.
-1szer az is megszorult
-a teló törött volt (ezzel speciel átbasztak :D ), és szimmeringet kellett benne cserélni, nem 1szer
-130nál elhagytam a jobb oldalidomot (szerencsére 1ben meglett)
-egyszer otthagyott mártélyon egy dugulás miatt
-az összes csavart elhagytam belőle 100kmként a rezonanciától :)
-a hátsó féknyerget csak a lélek tartotta köszönhetően valami gányolásnak, azt is rendbe kellett rakni
-meg még sorolhatnám :))))) Mindez 8000km alatt, de azt a verdát nagyon szerettem.
ehhez képest az új RS 11300km alatt 2 szorulás, az nem is vészes
ma láttam egy mercis taxis nyakába egy arany fukszot, merci jel arany medállal :))
Ilyen kő nekem is! igaz hogy opel van meg pözsó, de tök menő lenne :DDDDDDDD
de azt mondta hogy neszarjak be, ráér még a dolog és majd télen ha nem használom már a motort akkor majd kicseréljük.
aztán utközben...:SAttila meghallgatta (motorszerelőnek tanul),felsorolt 3lehetőséget majd be is jött amitt mondott aztán egy minarelli specialistának is elmondtam egyetértett Attila véleményével...szal a szakszervizekben vagy ennyire nem érdekli őket vagy ennyire sütik bár gyanítom hogy az elöbbi...
Megköszöntem és leléptem. Most este elvittem egy motorszerelő-barátomhoz hogy Ő is véleményezze a hangot. Beindítja, hallgatja egy pár másodpercig majd megszólal: Vezérműlánc. Picit odacsavarta a gázt rajta és hírtelen leállította a motort (egy pillanatra hangosabban lehetett hallani a hangot). Igen, cserés a vezérműláncod.
Úgylátszik hadilábon állok a láncokkal... asszem nemkomálják a vezetési stílusomat
-1szer az is megszorult
-a teló törött volt (ezzel speciel átbasztak :D ), és szimmeringet kellett benne cserélni, nem 1szer
-130nál elhagytam a jobb oldalidomot (szerencsére 1ben meglett)
-egyszer otthagyott mártélyon egy dugulás miatt
-az összes csavart elhagytam belőle 100kmként a rezonanciától :)
-a hátsó féknyerget csak a lélek tartotta köszönhetően valami gányolásnak, azt is rendbe kellett rakni
-meg még sorolhatnám :))))) Mindez 8000km alatt, de azt a verdát nagyon szerettem.
ehhez képest az új RS 11300km alatt 2 szorulás, az nem is vészes
Ilyen kő nekem is! igaz hogy opel van meg pözsó, de tök menő lenne :DDDDDDDD